Tekortkoming van Vliegwinkel.nl ?
Tekortkoming van Vliegwinkel.nl ?
Goedeavond beste mensen van dit forum.
Zoals jullie weten vlieg ik 3 november naar Thailand met een overstap in Mumbai.
De vertrektijd is 1300 uur en dat staat ook op mijn e-ticket. Nu kijk ik voor de zekerheid op de website Skyscanner.nl wat de ticket nu zou kosten als ik precies dezelfde reis boek. Nu zie ik tot mijn verbazing dat de vertrektijd een half uur eerder is dan op mijn e-ticket. Ik kijk voor de zekerheid ook op de website van IndiGo. Daar staat ook 1230 uur. Het is natuurlijk nog geen 3 november. Ik heb op mijn account gekeken van Vliegwinkel.nl en daar staat nog geen bijzonderheden. Nu is mijn vraag of ze niet te kort zijn geschoten of ben ik iets te ongeduldig. De vertrektijd is dus 1230 uur en niet 1300 uur. Ik maak mij beetje zorgen.
Zoals jullie weten vlieg ik 3 november naar Thailand met een overstap in Mumbai.
De vertrektijd is 1300 uur en dat staat ook op mijn e-ticket. Nu kijk ik voor de zekerheid op de website Skyscanner.nl wat de ticket nu zou kosten als ik precies dezelfde reis boek. Nu zie ik tot mijn verbazing dat de vertrektijd een half uur eerder is dan op mijn e-ticket. Ik kijk voor de zekerheid ook op de website van IndiGo. Daar staat ook 1230 uur. Het is natuurlijk nog geen 3 november. Ik heb op mijn account gekeken van Vliegwinkel.nl en daar staat nog geen bijzonderheden. Nu is mijn vraag of ze niet te kort zijn geschoten of ben ik iets te ongeduldig. De vertrektijd is dus 1230 uur en niet 1300 uur. Ik maak mij beetje zorgen.
-
Re: Tekortkoming van Vliegwinkel.nl ?
Zorg gewoon dat je 2 november om 11.30 uur op het vliegveld bent, dan weet je zeker dat je op tijd bent.
Je kunt de vraag natuurlijk ook stellen bij degene waar je je ticket geboekt hebt.
Je kunt de vraag natuurlijk ook stellen bij degene waar je je ticket geboekt hebt.
-
Je kijkt op skyscanner voor de vertrektijd, dat is natuurlijk onzin.
Kijk gewoon op de site van Schiphol of waar je ook vertrekt, en kijk wat de vertrektijd is.
Of, misschien een krankzinnig idee, kijk op de site van de maatschappij die de vlucht uitvoert, en vergeet wat een paar vage tussenhandelaren zeggen.
Kijk gewoon op de site van Schiphol of waar je ook vertrekt, en kijk wat de vertrektijd is.
Of, misschien een krankzinnig idee, kijk op de site van de maatschappij die de vlucht uitvoert, en vergeet wat een paar vage tussenhandelaren zeggen.
Volgens mij schreef ik toch duidelijk dat ik op de website van IndiGo gekeken had. Vliegwinkel.nl is niet te bereiken met een telefoonnummer.Arizonakid schreef: ↑02 aug 2025 23:22Je kijkt op skyscanner voor de vertrektijd, dat is natuurlijk onzin.
Waarom ga je in godsnaam op Skyscanner kijken voor de vertrektijd?Dagkoers schreef: ↑03 aug 2025 11:36Volgens mij schreef ik toch duidelijk dat ik op de website van IndiGo gekeken had. Vliegwinkel.nl is niet te bereiken met een telefoonnummer.Arizonakid schreef: ↑02 aug 2025 23:22Je kijkt op skyscanner voor de vertrektijd, dat is natuurlijk onzin.
-
Kijk op de site van de maatschappij waar je mee vliegt en/of op de site van het vliegveld waar vandaan je vertrekt, dan weet je het zeker.
Skyscanner en indigo zijn brokers die in tickets handelen, en de info daar kan je niet vertrouwen.
Skyscanner en indigo zijn brokers die in tickets handelen, en de info daar kan je niet vertrouwen.
-
Ze hebben tot 14 dgn voor vertrek de tijd om je zonder verdere gevolgen te informeren. Dus ja je bent te ongeduldig.
Indigo site zegt op dit moment 12.30 uur
Daarnaast moet Indigo wel vliegwinkel informeren over de wijziging. Als ze dat niet doen kunt u dat vliegwinkel niet kwalijk nemen.
Vliegwinkel is wel bereikbaar met een telefoonnummer maar niet in het weekend. Ze zijn bereikbaar in het Engels.
Ik heb net ook gekeken naar de overstap en die is ook veranderd.
Ik had een overstap van 1 uur en 40 minuten.
Dat is nu 1 uur en 30 minuten.
Ik kom nu wel 40 minuten eerder aan in Bangkok.
De terugreis is nog niet veranderd.
Leuk weetje..... Skyscanner en Vliegwinkel zijn in Chinese handen.
Ik heb net ook gekeken naar de overstap en die is ook veranderd.
Ik had een overstap van 1 uur en 40 minuten.
Dat is nu 1 uur en 30 minuten.
Ik kom nu wel 40 minuten eerder aan in Bangkok.
De terugreis is nog niet veranderd.
Leuk weetje..... Skyscanner en Vliegwinkel zijn in Chinese handen.
IndiGo is dacht ik geen broker.Arizonakid schreef: ↑03 aug 2025 12:05Kijk op de site van de maatschappij waar je mee vliegt en/of op de site van het vliegveld waar vandaan je vertrekt, dan weet je het zeker.
https://nl.wikipedia.org/wiki/IndiGo
Als de tijd van de vliegreis veranderd krijgt u daar van te voren vanzelf bericht van dus u maakt zich zorgen over iets wat nu nog niet aan de orde is.
Ik las in een eerder topic wel dat de vliegtickets goedkoop waren maar hoe zit het dan met het verblijf hoe heeft u dat geregeld want het verblijf is niet bij de prijs inbegrepen.
Het zal toch niet weer zo zijn dat u een dame gaat bezoeken die u onderdak aanbiedt want de vorige keer kwam ze ook niet opdagen en liep de 'vakantie' op een drama uit.
Ik las in een eerder topic wel dat de vliegtickets goedkoop waren maar hoe zit het dan met het verblijf hoe heeft u dat geregeld want het verblijf is niet bij de prijs inbegrepen.
Het zal toch niet weer zo zijn dat u een dame gaat bezoeken die u onderdak aanbiedt want de vorige keer kwam ze ook niet opdagen en liep de 'vakantie' op een drama uit.
wikop
vindt dit leuk
Beste Ron,
Ik vind dat u het goed heeft onthouden.
U heeft helemaal gelijk, die dame kwam vorig jaar niet opdagen.
Ik heb nu met haar dagelijks contact.
Ze heeft mij beloofd dat ze mij komt ophalen.
Stel... ze laat mij voor de 2e keer staan (Ik geefhaar dus een tweede kans) dan heb ik best een probleem.
Ik ga een paar dagen voor vertrek aan een Thaise dame vragen die ik ken in Schiedam, of zij op een blaadje kan schrijven: Beste taxichauffeur, kunt u mij naar een goedkoop hotel brengen met de taxi.
Als ze er wel staat... dan gaan we samen naar een hotel en reizen naar haar familie.
Ik denk dan dat we in het hotel gaan Neu-tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.
Ik vind dat u het goed heeft onthouden.
U heeft helemaal gelijk, die dame kwam vorig jaar niet opdagen.
Ik heb nu met haar dagelijks contact.
Ze heeft mij beloofd dat ze mij komt ophalen.
Stel... ze laat mij voor de 2e keer staan (Ik geefhaar dus een tweede kans) dan heb ik best een probleem.
Ik ga een paar dagen voor vertrek aan een Thaise dame vragen die ik ken in Schiedam, of zij op een blaadje kan schrijven: Beste taxichauffeur, kunt u mij naar een goedkoop hotel brengen met de taxi.
Als ze er wel staat... dan gaan we samen naar een hotel en reizen naar haar familie.
Ik denk dan dat we in het hotel gaan Neu-tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.
-
Dit is het enige wat aan je post klopt.
Ik vrees dat je vanaf begin november voor zeer lange tijd geen zorgen meer hebt om een woning, werk, inkomen of wat dan ook. Naaien of genaaid worden, that's the question, maar het zal op het laatste uitlopen vermoed ik zo.
wikop
vindt dit leuk
Genaaid/opgelicht zal u sowieso worden want die dame bestaat helemaal niet.
@ dagkoers, hoeveel geld heeft u die dame al gegeven want ze is voornamelijk op uw geld uit maar blijkbaar dringt dat niet tot u door.
@ dagkoers, hoeveel geld heeft u die dame al gegeven want ze is voornamelijk op uw geld uit maar blijkbaar dringt dat niet tot u door.
wikop
vindt dit leuk
Beste Ron, ze bestaat wel degelijk.
We doen veel beeldbellen.
Ik heb haar leren kennen via haar tante die in Nederland woont en die bij mij af en toe eten bestelt.
Ze heeft mij ook foto's gestuurd die in Thailand gemaakt zijn men haarzelf en haar nichtje.
Als ik soms beeldbel dan zie ik ook haar dochter en haar moeder.
Ze bestaat wel 100 %.
Ik heb haar in 1 jaar tijd dat we contact hebben 1x geld gestuurd omdat haar auto kapot was.
de reden dat ik het deed was dat ik er vanuit ging dat ik 750 E zou betalen voor een ticket.
Echter ik heb 466 E betaald. Ik heb nu al bijna 300 bespaard. Ik dacht van dan kan ik wel 100 E geven voor de kapotte auto.
Ze bestaat echt.
Ze heeft ook Fb en zo.
Ik heb met 2 nichten van haar gesproken.
Ik maak mij alleen zorgen om iets anders.
Stel dat ze mij niet komt ophalen.......
Hoe moet ik dan een hotel regelen?
Mijn vader gaf mij het advies om niet een taxichauffeur te benaderen want die kunnen je oplichten.
Mijn vader gaf ook het advies om niet naar de politie te gaan. Die is niet voor dit soort problemen.
Mijn vader vertelde dat ik misschien op internet kan kijken naar goede ervaringen van Nederlanders met goedkope hotels in Bangkok in de buurt van het vliegveld.
We doen veel beeldbellen.
Ik heb haar leren kennen via haar tante die in Nederland woont en die bij mij af en toe eten bestelt.
Ze heeft mij ook foto's gestuurd die in Thailand gemaakt zijn men haarzelf en haar nichtje.
Als ik soms beeldbel dan zie ik ook haar dochter en haar moeder.
Ze bestaat wel 100 %.
Ik heb haar in 1 jaar tijd dat we contact hebben 1x geld gestuurd omdat haar auto kapot was.
de reden dat ik het deed was dat ik er vanuit ging dat ik 750 E zou betalen voor een ticket.
Echter ik heb 466 E betaald. Ik heb nu al bijna 300 bespaard. Ik dacht van dan kan ik wel 100 E geven voor de kapotte auto.
Ze bestaat echt.
Ze heeft ook Fb en zo.
Ik heb met 2 nichten van haar gesproken.
Ik maak mij alleen zorgen om iets anders.
Stel dat ze mij niet komt ophalen.......
Hoe moet ik dan een hotel regelen?
Mijn vader gaf mij het advies om niet een taxichauffeur te benaderen want die kunnen je oplichten.
Mijn vader gaf ook het advies om niet naar de politie te gaan. Die is niet voor dit soort problemen.
Mijn vader vertelde dat ik misschien op internet kan kijken naar goede ervaringen van Nederlanders met goedkope hotels in Bangkok in de buurt van het vliegveld.
-
Hotels
Booking
Expedia
Allemaal sites waar je gewoon een hotel kan boeken voor dezelfde dag waarbij je ook eerst de reviews kan lezen.
Booking
Expedia
Allemaal sites waar je gewoon een hotel kan boeken voor dezelfde dag waarbij je ook eerst de reviews kan lezen.
Wat een wat als onderwerp zeg.
Onbegrijpelijk dat dit topic blijft staan. Dagkoers kan niks, weet niks, wil niks en wordt door iedereen in binnen en buitenland in de maling genomen, en hij vindt het kennelijk allemaal best!
En dat is HBO geschoold? Me r**t!
En dat is HBO geschoold? Me r**t!
Duc
vindt dit leuk
-
En met hoeveel andere kerels doet ze dat ook? Denk je nu echt dat ze tot november gaat zitten wachten voor een paar dagen pleziertjes?
Voor hetzelfde gemak is zij een lokkertje, en staat er straks een opoe van 86 op je te wachten... of een paar stevige kerels die je bagage, telefoon en vooral je portemonnee voor je willen dragen.
Snap je het nu echt niet, of wil je het niet snappen?
Nee je schreef skyscanner,je gaat de goede tijd nog wel horen,het zijn nog 3 maandenDagkoers schreef: ↑03 aug 2025 11:36Volgens mij schreef ik toch duidelijk dat ik op de website van IndiGo gekeken had. Vliegwinkel.nl is niet te bereiken met een telefoonnummer.Arizonakid schreef: ↑02 aug 2025 23:22Je kijkt op skyscanner voor de vertrektijd, dat is natuurlijk onzin.
Nou, nou, nou u bent wel erg negatief vandaag.witte angora schreef: ↑03 aug 2025 18:31En met hoeveel andere kerels doet ze dat ook? Denk je nu echt dat ze tot november gaat zitten wachten voor een paar dagen pleziertjes?
Voor hetzelfde gemak is zij een lokkertje, en staat er straks een opoe van 86 op je te wachten... of een paar stevige kerels die je bagage, telefoon en vooral je portemonnee voor je willen dragen.
Snap je het nu echt niet, of wil je het niet snappen?
Dagkoers heeft een niet zo rijke Thaise vrouw op het Internet gevonden die niet haar eigen auto reparatie van 100 euro kon betalen. Gelukkig wilde de Dagkoers in al zijn ridderlijkheid die rekening wel eventjes oppakken. Sindsdien is het dikke mik, dus zet ze al maanden haar spaarzame centjes opzij zet om Dagkoers van het vliegveld op te kunnen halen, met hem een hotel te nemen en daarna door naar haar familie te reizen om voor te stellen als haar nieuwe, buitenlandse vriend. En hem daar een paar onvergetelijke dagen te bezorgen met de welbekende Thaise gastvrijheid en overheerlijke Thaise keuken.
Als dat geen echte liefde is, dan weet ik het ook niet meer. Dagkoers is gewoon een bofferd.