outbound centrum UPC
Geplaatst: 14 sep 2004 15:35
Een paar weken geleden werd ik verrast met een zeer aantrekkelijke aanbieding van UPC Digital, maar ja, draaide weer uit op een teleurstelling, waarop ik UPC dit onderstaande mailtje heb gestuurd ( ehhh inmiddels 3 stuks en nog geen reactie )
Beste medewerker van UPC,
Een aantal dagen geleden heb ik via jullie outbound centrum een UPC Digital abonnement aangevraagd.
Tijdens dit gesprek dat ik met één van jullie medewerkers had, werd mijn goedkeuring gevraagd om het gesprek op te nemen, dit heb ik goedgekeurd.
In dit gesprek heb ik nadrukkelijk gevraagd of er buiten de abonnementskosten van € 9,95 geen bijkomende kosten waren.
Jullie medewerker vertelde mij dat er alleen nog een borg van € 25,- voor de decoder bij kwam en verder niets.
Bij deze aanbieding, die geldig was tot en met 31 augustus, kreeg ik UPC Digital voor € 9,95 i.v.m. meerdere diensten die ik bij jullie afneem ( Chello Classic, Priority Telecom, het standaard pakket voor tv en radio en nu dus ook UPC Digital ).
Bij deze aanbieding zou ik UPC Digital 2 maanden gratis krijgen waarvan 1 maand op proef, daarnaast zou ik gratis gaan bellen met alle Priority bellers, een gratis toetsenboard krijgen waarmee ik via UPC Digital zou kunnen e-mailen en iedere maand 1 gratis film bestellen.
Dit alles voor € 9,95 abonnement en een borg van € 25,- voor de decoder, niet zo’n slecht aanbod leek mij.
3 september zou de decoder met het toetsenboard thuis worden afgeleverd door een vervoersbedrijf.
Tot mijn verbazing staat er een installateur voor de deur met , inderdaad een decoder en een toetsenboard, maar ook met een rekening van € 59,95 die van mijn rekening afgeschreven zou worden samen met een borg van € 45,- i.p.v. € 25,-
Dit is dus duidelijk niet afgesproken met jullie medewerker van jullie outboundcentrum.
Nu heeft de installateur de UPC Digital geannuleerd.
Het “mooie” is nu dus dat ik GEEN UPC Digital heb, zoals wel overeen was gekomen en ik een vrije dag kwijt ben.
HOE WORDT DIT OPGELOST???????
Als laatste wil ik nog kwijt, dat mijn internet verbinding ( Chello Classic ) vaak onder de maat is. Volgens de installateur die hier was om UPC Digital te installeren, lag dit mede aan een oude modem, bij de meeste mensen was deze al vervangen door een betere, waarom is dat bij mij niet het geval???????
Jullie outboundmedewerker zou hier ook melding van maken, nu ben ik wel benieuwd of dit inderdaad gebeurd is, de afspraken die er zijn gemaakt m.b.t. het Digital abonnement zijn ook niet nagekomen en aangezien jullie de gesprekken toch opnemen, kunnen jullie ook nagaan dat alles wat er in deze mail staat ook daadwerkelijk zo besproken is.
3 september, de dag dat de decoder afgegeven zou worden, heb ik ook contact gehad met jullie 0900-1580 nummer. Hier kreeg ik te horen dat ze niets voor mij konden doen, omdat er op dit moment een nieuwe actie is bij jullie.
Echter deze nieuwe actie is een stuk minder aantrekkelijk dan het abonnement die ik bij jullie afgesloten heb, maar tot op heden niet gekregen heb.
Ik hoop dat jullie met een bevredigende oplossing komen, want een mondelinge overeenkomst is bindend en ik neem aan dat dat voor jullie ook geldt.
Met vriendelijke groet,
Stefan
Beste medewerker van UPC,
Een aantal dagen geleden heb ik via jullie outbound centrum een UPC Digital abonnement aangevraagd.
Tijdens dit gesprek dat ik met één van jullie medewerkers had, werd mijn goedkeuring gevraagd om het gesprek op te nemen, dit heb ik goedgekeurd.
In dit gesprek heb ik nadrukkelijk gevraagd of er buiten de abonnementskosten van € 9,95 geen bijkomende kosten waren.
Jullie medewerker vertelde mij dat er alleen nog een borg van € 25,- voor de decoder bij kwam en verder niets.
Bij deze aanbieding, die geldig was tot en met 31 augustus, kreeg ik UPC Digital voor € 9,95 i.v.m. meerdere diensten die ik bij jullie afneem ( Chello Classic, Priority Telecom, het standaard pakket voor tv en radio en nu dus ook UPC Digital ).
Bij deze aanbieding zou ik UPC Digital 2 maanden gratis krijgen waarvan 1 maand op proef, daarnaast zou ik gratis gaan bellen met alle Priority bellers, een gratis toetsenboard krijgen waarmee ik via UPC Digital zou kunnen e-mailen en iedere maand 1 gratis film bestellen.
Dit alles voor € 9,95 abonnement en een borg van € 25,- voor de decoder, niet zo’n slecht aanbod leek mij.
3 september zou de decoder met het toetsenboard thuis worden afgeleverd door een vervoersbedrijf.
Tot mijn verbazing staat er een installateur voor de deur met , inderdaad een decoder en een toetsenboard, maar ook met een rekening van € 59,95 die van mijn rekening afgeschreven zou worden samen met een borg van € 45,- i.p.v. € 25,-
Dit is dus duidelijk niet afgesproken met jullie medewerker van jullie outboundcentrum.
Nu heeft de installateur de UPC Digital geannuleerd.
Het “mooie” is nu dus dat ik GEEN UPC Digital heb, zoals wel overeen was gekomen en ik een vrije dag kwijt ben.
HOE WORDT DIT OPGELOST???????
Als laatste wil ik nog kwijt, dat mijn internet verbinding ( Chello Classic ) vaak onder de maat is. Volgens de installateur die hier was om UPC Digital te installeren, lag dit mede aan een oude modem, bij de meeste mensen was deze al vervangen door een betere, waarom is dat bij mij niet het geval???????
Jullie outboundmedewerker zou hier ook melding van maken, nu ben ik wel benieuwd of dit inderdaad gebeurd is, de afspraken die er zijn gemaakt m.b.t. het Digital abonnement zijn ook niet nagekomen en aangezien jullie de gesprekken toch opnemen, kunnen jullie ook nagaan dat alles wat er in deze mail staat ook daadwerkelijk zo besproken is.
3 september, de dag dat de decoder afgegeven zou worden, heb ik ook contact gehad met jullie 0900-1580 nummer. Hier kreeg ik te horen dat ze niets voor mij konden doen, omdat er op dit moment een nieuwe actie is bij jullie.
Echter deze nieuwe actie is een stuk minder aantrekkelijk dan het abonnement die ik bij jullie afgesloten heb, maar tot op heden niet gekregen heb.
Ik hoop dat jullie met een bevredigende oplossing komen, want een mondelinge overeenkomst is bindend en ik neem aan dat dat voor jullie ook geldt.
Met vriendelijke groet,
Stefan