Sinds 1 december heb ik een nieuw abonnement bij Ben, maar ik heb nog nooit een werkende simkaart ontvangen. Ik ben nu 11 dagen volledig onbereikbaar.
Ben zegt dat ze zes simkaarten naar mij hebben verstuurd, maar geen enkele is ooit aangekomen. De klantenservice geeft elke dag hetzelfde standaardantwoord: “We sturen een nieuwe simkaart op.”
Er wordt niets onderzocht en er wordt totaal niet meegedacht.
Ik heb gevraagd om:
• een andere verzendmethode – niet mogelijk
• track-and-trace – niet mogelijk
• ophalen bij een pick-up point – niet mogelijk
Ze kunnen het alleen maar naar een huisadres sturen. Dat is inmiddels zes keer mislukt, maar dit blijft hun enige antwoord.
Wat ik al heb gedaan:
• Bijna dagelijks met klantenservice gebeld
• Meerdere mails gestuurd
• Messenger-bericht gestuurd (geen reactie)
• Op verzoek naar MediaMarkt Almere geweest – konden niets
• Op verzoek naar MediaMarkt Amsterdam geweest – konden ook niets
• Odido heeft voor mij gebeld – kunnen niets, ligt bij Ben
• Extra kosten gemaakt voor reizen en parkeren
Ik betaal voor een dienst die ik niet kan gebruiken en ik weet niet meer wat ik moet doen.
Ik hoop dat Radar dit ziet en dat Ben eindelijk met een echte oplossing komt in plaats van het herhalen van dezelfde mislukte oplossing.
Geen oplossing van Ben na 11 dagen onbereikbaar + 6 mislukte simkaartleveringen
-
witte angora
Re: Geen oplossing van Ben na 11 dagen onbereikbaar + 6 mislukte simkaartleveringen
Misschien een vreemde vraag, maar heeft Ben wel je correcte huisadres? Als het bij de buren in de bus wordt gedaan, of een paar straten verder, zal het ook niet aankomen.
Mediamarkt kan inderdaad niks. Die kunnen nooit iets, maar dat terzijde.
Mediamarkt kan inderdaad niks. Die kunnen nooit iets, maar dat terzijde.
-
StevieNL81
Re: Geen oplossing van Ben na 11 dagen onbereikbaar + 6 mislukte simkaartleveringen
Misschien kan je een e-sim vragen (bijna alle toestellen tegenwoordig werken daarmee).
https://www.ben.nl/esim
https://www.ben.nl/esim