Veiligheidscheck BunQ inkomende betaling duurt al langer dan 7 dagen

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
PHM0307

Veiligheidscheck BunQ inkomende betaling duurt al langer dan 7 dagen

Ongelezen bericht door PHM0307 »

Ik heb, via marktplaats, mijn dierbare laptop verkocht, via het betaalplatform van marktplaats zelf, als ik inlog op dit platform (ccp) staat er ook keurig vermeld dat het bedrag door de koper is ontvangen en het uitbetaald is op mijn betaalrekening bij BUNQ die gekoppeld is aan mijn profiel bij marktplaats. Dit bedrag staat in het blauw vermeld (kleur van inkomende bedragen) op mijn betaalrekening bij Bunq maar ik kan er niet over beschikken. Ik ben sindsdien tot aan heden via 24/7 support bij deze bank bezig dat bedrag te claimen en vrij te geven, tot op heden zonder succes. Reden: veiligheidscheck. Wie heeft nog meer zulke ervaringen en hoe kan ik z.s.m. over het bedrag beschikken van het product dat ik, fair en square, heb verkocht via markplaats (ik ben dus de verkoper) want door dit geneuzel, ben ik zonder schuld in het rood terecht gekomen bij Bunq, dat inmiddels weer in groen staat door overmaken vanaf een andere rekeningnummer op mijn naam en de verkoop van een ander product op marktplaats, dat wel netjes is gearriveerd op deze Bunq rekening op mijn naam. Ik heb zelfs kopersbescherming aangeboden als verkoper. Ik verkoop spullen op marktplaats omdat december een dure maand is.

Klacht in een notendop: Wat kan ik doen om dat bedrag TOCH op mijn betaalrekening vrijgegeven te krijgen.
ps. ik zit sinds kort bij BunQ in verband met wens overstappen maar door dit hele gebeuren zeg ik het op zodra dat bedrag, waar ik al sinds 6 december op wacht, gearriveerd is.

rwolters

Re: Veiligheidscheck BunQ inkomende betaling duurt al langer dan 7 dagen

Ongelezen bericht door rwolters »

Misschien dat Bunq gezien de problemen van de laatste tijd schoon schip aan het maken is en alles dubbel controleert?

Plaats reactie