Jimmy Joy
Jimmy Joy
Op 28 maart 2026 heb ik een bestelling gedaan bij Jimmy Joy, betaald en een bevestiging ontvangen, Maar geen Track and Trace ontvangen, mail gestuurd, reactie ontvangen we hebben je bestelling ontvangen en sturen het zsm, maar na meerdere e-mails blijft het stil, geen reactie meer ontvangen. Er is geen telefoonnummer te vinden, op de website een chatbot die je vraag niet begrijpt en op de mail wordt dus niet meer gereageerd, zijn er meerdere mensen met een slechte ervaring bij Jimmy Joy?
-
witte angora
Re: Jimmy Joy
Op de site gekeken, en ik krijg zowaar een exclusieve aanbieding die maar 60 seconden geldig is. Terwijl ik nog niks van die site heb gezien.
Gewoon links laten liggen, dat bedrijf.
Wat overigens wel in orde is:
Gewoon links laten liggen, dat bedrijf.
Wat overigens wel in orde is:
Jimmy Joy
Aartsengelkade 17D
1013BE Amsterdam
Kamer van Koophandel: 65679083
BTW-nummer: NL856211448B01
Straat bestaat niet......
-
witte angora
Het moet de Archangelkade zijn. Ergens is er een vertaalfout gemaakt.
sergio1963
en Speedy123
vinden dit leuk
Ik ben al jaren klant bij Jimmy Joy en het contact met de klantenservice is altijd goed geweest. Had altijd een snelle reactie wat betreft aanpassingen qua bezorgdienst, missende items in de bestelling en problemen met kortingscodes.
Ik ben niet anders dan positief over Jimmy Joy. Gebruik het al 6 jaar voor tijdens mijn werk en krijg elke zoveel weken keurig weer een box opgestuurd.
Ik ben niet anders dan positief over Jimmy Joy. Gebruik het al 6 jaar voor tijdens mijn werk en krijg elke zoveel weken keurig weer een box opgestuurd.
-
sergio1963
En op dit adres is volgens Google Maps het bedrijf gevestigdwitte angora schreef: ↑15 apr 2026 09:47Het moet de Archangelkade zijn. Ergens is er een vertaalfout gemaakt.
-
De Posthoorn
Vertaalfout? Wat valt er te vertalen aan een adres? Correcte adres staat gewoon op hun site.witte angora schreef: ↑15 apr 2026 09:47Het moet de Archangelkade zijn. Ergens is er een vertaalfout gemaakt.
Als je automatisch vertalen in je browser aan hebt staan, dan krijg je dit.De Posthoorn schreef: ↑15 apr 2026 10:47Vertaalfout? Wat valt er te vertalen aan een adres? Correcte adres staat gewoon op hun site.witte angora schreef: ↑15 apr 2026 09:47Het moet de Archangelkade zijn. Ergens is er een vertaalfout gemaakt.
witte angora
en rwolters
vinden dit leuk
En je bent proecies vandaag lid geworden hier???Aphro123 schreef: ↑15 apr 2026 10:23Ik ben al jaren klant bij Jimmy Joy en het contact met de klantenservice is altijd goed geweest. Had altijd een snelle reactie wat betreft aanpassingen qua bezorgdienst, missende items in de bestelling en problemen met kortingscodes.
Consumenneke
en J. Deltoer
vinden dit leuk
-
J. Deltoer
Jimmy had het druk met klantenserviceissues.
wikop
vindt dit leuk
Ja klopt, al jaren lang lezer, nog nooit iets gevonden waarvan ik het idee had dat ik er op wilde reageren. Heb me daarom maar eens geregistreerd om me eens te mengen in het gedoe.wikop schreef: ↑15 apr 2026 16:06En je bent proecies vandaag lid geworden hier???Aphro123 schreef: ↑15 apr 2026 10:23Ik ben al jaren klant bij Jimmy Joy en het contact met de klantenservice is altijd goed geweest. Had altijd een snelle reactie wat betreft aanpassingen qua bezorgdienst, missende items in de bestelling en problemen met kortingscodes.
Mag je pas een mening hebben als je jezelf een paar jaar geleden hebt aangemeld?wikop schreef: ↑15 apr 2026 16:06En je bent proecies vandaag lid geworden hier???Aphro123 schreef: ↑15 apr 2026 10:23Ik ben al jaren klant bij Jimmy Joy en het contact met de klantenservice is altijd goed geweest. Had altijd een snelle reactie wat betreft aanpassingen qua bezorgdienst, missende items in de bestelling en problemen met kortingscodes.
-
J. Deltoer
U vind het zeker en vast een heel objectieve en serieuze review. Ga er gerust wat kopen meneer Wolters.rwolters schreef: ↑15 apr 2026 21:27Mag je pas een mening hebben als je jezelf een paar jaar geleden hebt aangemeld?wikop schreef: ↑15 apr 2026 16:06En je bent precies vandaag lid geworden hier???Aphro123 schreef: ↑15 apr 2026 10:23Ik ben al jaren klant bij Jimmy Joy en het contact met de klantenservice is altijd goed geweest. Had altijd een snelle reactie wat betreft aanpassingen qua bezorgdienst, missende items in de bestelling en problemen met kortingscodes.
Benieuwd of u uw verdere aankopen ook op dit soort kwalitatief hoogstaande reviews baseert.
-
sergio1963
Op Trustpilot, een 3,9 score . Gezonde mix positief en negatief