Bol.com en De'Longhi traineren garantie meer dan een maand
Geplaatst: 21 jun 2026 10:33
Meer dan een maand geleden, 20 april heb ik een garantie gemeld aan een espressoapparaat van De'Longhi bij Bol.com. Sindsdien afwisselend noreply-mails van de reparateur en van Bol. Steeds zonder enig resultaat.
Op 6 juni ga ik kijken op de website en zie tot mijn stommer verbazing dat de reparatie, als voltooid is afgemeld op 25 mei. Geen mogelijkheid te reageren. Ik meld het apparaat dan
maar weer helemaal opnieuw aan:
Merk
Delonghi
Artikel
8004399328297 - De'Longhi Magnifica S ECAM20.110.B - Volautomatische espressomachine - Zwart
Aankoopdatum
18 april 2025
Serienummer
Storingomschrijving
Omschrijving: Nog steeds hetzelfde, de molen ratelt Ik krijg 20 mei een brief dat de monteur contact op zal nemen, niets meer van de man vernoemen. Ik zie op de website dat hij 25 mei is afgemeld - belachelijk!!! -
Krijg keurig op 6 juni een bevestiging van de aanmelding en de reparateur zal contact opnemen.
Echter: nog steeds nada nada nakkes.
Op 6 juni ga ik kijken op de website en zie tot mijn stommer verbazing dat de reparatie, als voltooid is afgemeld op 25 mei. Geen mogelijkheid te reageren. Ik meld het apparaat dan
maar weer helemaal opnieuw aan:
Merk
Delonghi
Artikel
8004399328297 - De'Longhi Magnifica S ECAM20.110.B - Volautomatische espressomachine - Zwart
Aankoopdatum
18 april 2025
Serienummer
Storingomschrijving
Omschrijving: Nog steeds hetzelfde, de molen ratelt Ik krijg 20 mei een brief dat de monteur contact op zal nemen, niets meer van de man vernoemen. Ik zie op de website dat hij 25 mei is afgemeld - belachelijk!!! -
Krijg keurig op 6 juni een bevestiging van de aanmelding en de reparateur zal contact opnemen.
Echter: nog steeds nada nada nakkes.