Complexe regels vergen soepele uitvoering, digitalisering maakt menselijke maat (bijna) onmogelijk

Ben je het niet eens met de regelgeving of de overheid? Ventileer hier jouw mening.
Ron5300

Re: Complexe regels vergen soepele uitvoering, digitalisering maakt menselijke maat (bijna) onmogelijk

Ongelezen bericht door Ron5300 »

Bent u nu een doorgeefluik geworden voor Marco Derksen die benieuwd is naar reacties over toch wel een heel complexe zaak.

Ik zie er geen consumentenkwestie in en zal dit topic ook melden.

Moneyman
Beste antwoord
Gekozen door Ron5300

Re: Complexe regels vergen soepele uitvoering, digitalisering maakt menselijke maat (bijna) onmogelijk

door Moneyman » 11 jul 2026 10:15

Cro schreef:
11 jul 2026 09:44
Iemand een korte uitleg? Hier gaat wat mis denk ik :D
Kort: MAND!

Iets langer: zo te zien hebben de mods ipv het hele topic alleen de openingspost verwijderd. Ik heb mijn bericht even gemeld.
Cro

Ongelezen bericht door Cro »

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

Cro schreef:
11 jul 2026 09:44
Kort: MAND!

Iets langer: zo te zien hebben de mods ipv het hele topic alleen de openingspost verwijderd. Ik heb mijn bericht even gemeld.

Ron5300

Ongelezen bericht door Ron5300 »

Ik had de moderatie verzocht dit topic die ik niet gestart ben te verwijderen en dat blijkbaar maar ten dele gelukt.

J. Deltoer

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Gisteren contact gezocht met de huisarts. Telefoon bleek afgesloten te zijn. Dan maar een brief gestuurd. Bleek te digitaal te zijn want typemachines mogen, mits mechanisch. Pen en inkt niet voorhanden. Turkse buurvrouw had geen tijd en de st Bernhard is dronken.
Morgen weer proberen.

Consumenneke

Ongelezen bericht door Consumenneke »

Ron5300 schreef:
11 jul 2026 10:55
Ik had de moderatie verzocht dit topic die ik niet gestart ben te verwijderen en dat blijkbaar maar ten dele gelukt.
Voor mensen die dit thema interessant vindt, heb ik hier een link naar het artikel waarvan ik een samenvatting deelde hier op het forum.

Het gaat over de vraag waarom er zoveel fout gaat bij de besturing van ons land. Met name de toeslagenaffaire en de afwikkeling van gasbelschade in Groningen en Drenthe. Best een ingewikkeld vraagstuk, maar als we hier op het forum van Radar al gaan praten over de wenselijkheid van erfbelasting...

Er zijn wellicht mensen die een goede gedachtenwisseling interessant vinden en niet blijven steken in gemopper op de grote boze overheid.

Maar ik zie ook wel: topics over hagelslag zijn simpeler. :wink:

Gesloten