Rouwkaart of rouwmail?

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
kuklos

Re: Rouwkaart of rouwmail?

Bericht door kuklos »

Rsolo schreef:
21 jul 2026 14:18
Misschien is het een idee dat iemand een zwaar beveiligde website opstart waar alle rouwadvertenties op zouden komen staan. Eventueel met een e-mailservice.

Ik denk daar al heel lang aan. We leven tenslotte zo ongeveer al in een digitale wereld.
We moeten onze wereld zo inrichten dat we die Postnl niet meer nodig hebben voor briefpost.
Waarom moet een ander dit doen en doe je het zelf niet?

Rsolo

Bericht door Rsolo »

Misschien omdat ik daar de technische kennis niet meer voor heb?
Anders zou ik dat zeker willen proberen.

J. Deltoer

Bericht door J. Deltoer »

Rsolo schreef:
21 jul 2026 15:31
Misschien omdat ik daar de technische kennis niet meer voor heb?
Anders zou ik dat zeker willen proberen.
Nou, dan huurt u die mensen toch even in. U denkt er ten slotte al heel lang over en u zegt tenslotte: we moeten de maatschappij zo inrichten dat we postnl niet meer nodig hebben. Welnu, u bepaalt dus even dat Wij dit MOETEN dus dan mag u dat ook regelen.

Consumenneke

Bericht door Consumenneke »

Rsolo schreef:
21 jul 2026 14:18
Misschien is het een idee dat iemand een zwaar beveiligde website opstart waar alle rouwadvertenties op zouden komen staan. Eventueel met een e-mailservice.
Veel uitvaartverzorgers hebben al digitale ceremonies. Kijk maar eens bij Monuta en Herdenk.

Er zijn ook diverse online platforms om dierbaren te herdenken.

Ik zie wel iets in een Facebook voor overleden vrienden en familieleden, die je al bij leven kan voorzien van herinneringen. Zelf heb ik een playlist met muziek samengesteld voor treurende nabestaanden, met Adieu van Rammstein en de soundtrack van The Revenant. Koppel dat aan een maillist en je hebt een one-stop-shop.

Krijg er al zininin!

J. Deltoer

Bericht door J. Deltoer »

Consumenneke schreef:
21 jul 2026 16:21
Zelf heb ik een playlist met muziek samengesteld voor treurende nabestaanden, met Adieu van Rammstein en de soundtrack van The Revenant. Koppel dat aan een maillist en je hebt een one-stop-shop.

Krijg er al zininin!
Een dergelijke playlist samenstellen zonder Mieke Telkamp is vragen om niet serieus genomen te worden.

Consumenneke

Bericht door Consumenneke »

J. Deltoer schreef:
21 jul 2026 16:50
Een dergelijke playlist samenstellen zonder Mieke Telkamp is vragen om niet serieus genomen te worden.
Dan liever Wende Snijders. 8)

Plaats reactie