Fixers? Mediamarkt
-
Wondertje26
Fixers? Mediamarkt
Laptop weggebracht voor reparatie beeldscherm.
Na 2 weken kon ik deze ophalen .
Kosten reparatie €150,00 wilt u pinnen of contant betalen vroeg hij? Ik antwoordde met pinnen enigszins was de terleurstelling op zijn gezicht af te lezen.
Thuisgekomen viel de laptop aan een kant uiteen en ben ik teruggegaan. Nee mevrouw dat kan niet daar hebben wij niet aan gezeten. Kortom ik voel me belazerd en nog fixers nog mediamarkt willen geen verantwoordelijkheid hiervoor nemen terwijl ik als consument ook mijn rechten heb. Heb aangegeven voor 21 augustus 26 ontbinden van overeenkomst en mijn geld terug. Wachten af….
Na 2 weken kon ik deze ophalen .
Kosten reparatie €150,00 wilt u pinnen of contant betalen vroeg hij? Ik antwoordde met pinnen enigszins was de terleurstelling op zijn gezicht af te lezen.
Thuisgekomen viel de laptop aan een kant uiteen en ben ik teruggegaan. Nee mevrouw dat kan niet daar hebben wij niet aan gezeten. Kortom ik voel me belazerd en nog fixers nog mediamarkt willen geen verantwoordelijkheid hiervoor nemen terwijl ik als consument ook mijn rechten heb. Heb aangegeven voor 21 augustus 26 ontbinden van overeenkomst en mijn geld terug. Wachten af….
Re: Fixers? Mediamarkt
Ik geloof niet dat ik dit begrijp. U heeft van de Mediamarkt toch wel gewoon een factuur m.b.t. de reparatie werkzaamheden ontvangen?Wondertje26 schreef: ↑15 aug 2026 10:30Kosten reparatie €150,00 wilt u pinnen of contant betalen vroeg hij? Ik antwoordde met pinnen enigszins was de terleurstelling op zijn gezicht af te lezen.
Wat maakt het voor de medewerker dan uit of u pint of contact betaald?
Ze ontkennen nu al. Dat gaat het op deze manier natuurlijk niet worden. Of wilt u dat de reparatie wordt teruggedraaid?Wondertje26 schreef: ↑15 aug 2026 10:30Heb aangegeven voor 21 augustus 26 ontbinden van overeenkomst en mijn geld terug. Wachten af….
Waarheen weggebracht, dus naar welk bedrijf?
Niet relevant voor de discussie.Wondertje26 schreef: ↑15 aug 2026 10:30Kosten reparatie €150,00 wilt u pinnen of contant betalen vroeg hij? Ik antwoordde met pinnen enigszins was de terleurstelling op zijn gezicht af te lezen.
Hier wordt het onduidelijk. Ten eerste, de correcte term is noch, niet nog. Ten tweede: noch fixers noch mediamarkt willen verantwoordelijkheid nemen. Maar dat zijn taaldingetjes die het bericht lastiger te lezen maken.Wondertje26 schreef: ↑15 aug 2026 10:30Kortom ik voel me belazerd en nog fixers nog mediamarkt willen geen verantwoordelijkheid hiervoor nemen
Het echte punt is dit: bij wie heb je de laptop nu laten repareren? Bij Fixers of bij MediaMarkt?
Als je de laptop hebt gekocht bij MediaMarkt en deze daarna op eigen houtje laat repareren bij Fixers snap ik dat Mediamarkt daarna geen verantwoordelijkheid neemt voor de reparatie. Mocht je bedoelen dat je de laptop hebt gebracht bij MediaMarkt voor reparatie en zij jouw laptop hebben aangenomen en zij de externe partij Fixers inschakelen voor de reparatie dan snap ik dat Fixers je verwijst naar MediaMarkt, want daar doe je zaken mee.
Welke overeenkomst wil je ontbonden hebben?Wondertje26 schreef: ↑15 aug 2026 10:30Heb aangegeven voor 21 augustus 26 ontbinden van overeenkomst en mijn geld terug.
Zeer goede vraag want voor zover ik kan achterhalen gebruikt de Mediamarkt de naam Smartbar voor de reparatieafdeling.Waarheen weggebracht, dus naar welk bedrijf?
Fixers heeft niets met de Mediamarkt van doen dus zal met een klacht over de uitgevoerde reparatie toch en bij Fixers moeten zijn.
Klopt, Fixers was een zelfstandig bedrijf. Na het faillissement zijn ze overgenomen 'door Monteur aan huis'.
https://elektroretailmagazine.nl/fixers ... -aan-huis/
Veel vragen voor de topicstarter, zullen we nu wachten op een reactie ?