Pagina 1 van 1

Warme douche NEC-MITSUBISHI

Geplaatst: 20 sep 2004 16:30
door erwinmeulman
Een half jaar geleden heb ik een NEC MultiSync LCD1960NX aangeschaft voor CAD/OFFICE applicaties. Na het aansluiten constateerde ik dat er in het display 2 pixelfouten(rood) aanwezig waren.

Na contact gehad te hebben met NEC kreeg ik het telefoonnummer van HARDWARE-CARE nederland. Dit bedrijf lost alle problemen voor NEC-Mitsubishi op. Hardware-care heeft geheel gratis een nieuwe monitor toegestuurd, het enige wat ik moest doen is de oude monitor in de doos te stoppen en UPS bellen en een code door te geven. UPS heeft de monitor thuis opgehaalt. Binnen 3 dagen had ik een LCD-scherm zonder pixelfouten.

Pixelfouten kunnen altijd voorkomen, dit ligt ook zeker niet aan NEC. Aangezien er een Samsung display in zit.

Bij de aanschaf van apparatuur tegenwoordig is het zeer belangrijk te weten hoe de service van de fabricant is. Vandaar een warme douche voor NEC en hardware-care.

Mvg erwin

(Nog bedankt voor het kaartje tijdens de jaarwisseling hardwarecare)

http://www.nec-mitsubishi.com/benelux.html

Re: Warme douche NEC-MITSUBISHI

Geplaatst: 02 okt 2004 14:03
door drahcir
Hoi.,

Nec heeft gedaan wat ieder ander bedrijf ook zou moeten doen,wanneer ze de monitor mee nemen zit je zonder, en reparaties kosten tyd.
Nu hebben ze het goed opgelost,ik geloof dat een monitor met pixel storing rijp is voor de sloop.
Mijn goede ervaringen zijn ook Nec,Adi,Eizo daar deze monitoren er speciaal op gericht zijn dat ze zeker grafisch zeer hoog scoren en vry prijzig zijn,worden de monitoren zelden meegeleverd met een volledig systeem,daar zie je vaker merken als Lg of Benq.
Daar je al aan gaf dat je in de grafische sector zit is Nec een prima keus.

Succes ermee verder.