Warme douche NEC-MITSUBISHI
Geplaatst: 20 sep 2004 16:30
Een half jaar geleden heb ik een NEC MultiSync LCD1960NX aangeschaft voor CAD/OFFICE applicaties. Na het aansluiten constateerde ik dat er in het display 2 pixelfouten(rood) aanwezig waren.
Na contact gehad te hebben met NEC kreeg ik het telefoonnummer van HARDWARE-CARE nederland. Dit bedrijf lost alle problemen voor NEC-Mitsubishi op. Hardware-care heeft geheel gratis een nieuwe monitor toegestuurd, het enige wat ik moest doen is de oude monitor in de doos te stoppen en UPS bellen en een code door te geven. UPS heeft de monitor thuis opgehaalt. Binnen 3 dagen had ik een LCD-scherm zonder pixelfouten.
Pixelfouten kunnen altijd voorkomen, dit ligt ook zeker niet aan NEC. Aangezien er een Samsung display in zit.
Bij de aanschaf van apparatuur tegenwoordig is het zeer belangrijk te weten hoe de service van de fabricant is. Vandaar een warme douche voor NEC en hardware-care.
Mvg erwin
(Nog bedankt voor het kaartje tijdens de jaarwisseling hardwarecare)
http://www.nec-mitsubishi.com/benelux.html
Na contact gehad te hebben met NEC kreeg ik het telefoonnummer van HARDWARE-CARE nederland. Dit bedrijf lost alle problemen voor NEC-Mitsubishi op. Hardware-care heeft geheel gratis een nieuwe monitor toegestuurd, het enige wat ik moest doen is de oude monitor in de doos te stoppen en UPS bellen en een code door te geven. UPS heeft de monitor thuis opgehaalt. Binnen 3 dagen had ik een LCD-scherm zonder pixelfouten.
Pixelfouten kunnen altijd voorkomen, dit ligt ook zeker niet aan NEC. Aangezien er een Samsung display in zit.
Bij de aanschaf van apparatuur tegenwoordig is het zeer belangrijk te weten hoe de service van de fabricant is. Vandaar een warme douche voor NEC en hardware-care.
Mvg erwin
(Nog bedankt voor het kaartje tijdens de jaarwisseling hardwarecare)
http://www.nec-mitsubishi.com/benelux.html