LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] SNS bank verlaagt rente van 3,5 naar 3,0%

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
Gast

SNS bank verlaagt rente van 3,5 naar 3,0%

Ongelezen bericht door Gast »

De sns bank maakte veel reclame over hoge rente rekening. Dit was slechts een lokkertje ze hebben zonder mij in te lichten de rente rekening verlaagt naar 3,0% rente. Overigens is het niet verplicht de cliënten in te lichten dat de rente naar beneden is gegaan.

CB

Re: SNS bank verlaagt rente van 3,5 naar 3,0%

Ongelezen bericht door CB »

Ja, ja SNS-bank! Zo kan het ook.

berendjan

Ongelezen bericht door berendjan »

Nu moet je ook gaan klagen als de rente aantrekt en het rentepercentage op je spaargeld weer verhoogd wordt. Alleen een deposito is rentevast gedurende de overeengekomen looptijd. Alle andere rentepercentages op spaarrekeningen volgen de rentevoet.

Voorbijganger

Ongelezen bericht door Voorbijganger »

Waar heeft 'gast' die informatie vandaan.

Bij mij is alles nog zoals het was, en ook op de site staan dezelfde rentepercentages als vorige week en de week dáárvoor.....

??????

Rolandroland

Ongelezen bericht door Rolandroland »

Die gast heeft die info verkregen door te bellen naar de SNS bank rente standen rekening.

Rolandroland

Rente standen SNS bank: 0302997422 (je hoeft dus niet het astronomische dure 09 nummer te bellen)

Voorbijganger

Ongelezen bericht door Voorbijganger »

Ik heb naar aanleiding van deze post een mailtje gestuurd naar SNS en het antwoord ontvangen dat de SNS-spaarrente's NIET verlaagd zijn.

Rolandroland

Hoor toch duidelijk 3% rente of ze kunnen die halve geautomatiseerde stem niet uitspreken.

Gesloten