LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Informatie avond aandelenlease

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Informatie avond aandelenlease

Ongelezen bericht door Piet »

Op 30 september organiseert de vereniging PAYBACK een informatie avond over aandelenlease.
Kaderleden van PAYBACK en twee advocaten zullen de aandelenlease affaire bespreken waarbij vragen gesteld kunnen worden.
Voor en na het officiële gedeelte kunnen persoonlijk vragen worden gesteld aan de advocaten en de vertegenwoordigers van PAYBACK.
De bijeenkomst wordt gehouden in het Voorhuys in Emmeloord.
Vanaf 16.30 uur bent u welkom en verder de hele avond.
Wilt u de laatste ontwikkelingen horen en uw persoonlijke vragen stellen?
Wij hopen u te mogen ontmoeten op 30 september in Emmeloord.
Adresgegevens:
’t Voorhuys
De Deel 20
8302 EK Emmeloord
Tel 0527-612870
www.voorhuys.nl

Groeten,
Piet

dp
Berichten: 5
Lid geworden op: 25 mar 2004 11:06

Re: Informatie avond aandelenlease

Ongelezen bericht door dp »

zou heel graag aanwezig willen zijn maar we kunnen echt niet is er ook nog een andere dag in deze maand waar we een kans maken om aanwezig te zijn
ik hoop van wel bvd

Michiel Luidens

Re: Informatie avond aandelenlease

Ongelezen bericht door Michiel Luidens »

Kaderleden van PAYBACK en twee advocaten
Informatiebijeenkomst ? Lijkt meer op het ronselen van klanten. Waarom staat de TROS dergelijke reclame toe op een consumentenforum ? Voor welk advocaten kantoor werken deze advocaten ? Waarom laten zij zich vertegenwoordigen door een gewelddadige sekte ? TROS redactie graag uitleg waarom deze ronsel praktijken op dit forum getolereerd worden.

pluutje
Berichten: 2669
Lid geworden op: 04 aug 2004 00:01

Re: Informatie avond aandelenlease

Ongelezen bericht door pluutje »

Piet,

Ware het niet dat ik verhinderd ben i.v.b. met mijn vrouw en de grote afstand, dan zou ik zeker aanwezig zijn! Veel succes!!!

Vriendelijke groeten,
Pluutje

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: Informatie avond aandelenlease

Ongelezen bericht door Janneke52 »

ML, kwast en Dubio, nu heb je de gelegenheid om persoonlijk vragen te stellen aan de leden van PB en dan stel je weer dat ze zieltjes willen winnen.
Ik zou zeggen GRIJP DIE KANS!!
Zo niet, hou dan op met die verdachtmakingen.
Ook van mij zijn er berichten verwijderd door TROS Radar zonder enige toelichting, terwijl ik wel lid ben van PB.

pluutje
Berichten: 2669
Lid geworden op: 04 aug 2004 00:01

Re: Informatie avond aandelenlease

Ongelezen bericht door pluutje »

Goede Morgen Michiel Luidens,

Dit is een uitnodiging zoals je ziet! En naar ik hoop een een avond die er toe leid Dexia een flinke poot uit te draaien t.z.t!! :x

Terug in je hokje. :evil:
Pluutje

pluutje
Berichten: 2669
Lid geworden op: 04 aug 2004 00:01

Re: Informatie avond aandelenlease

Ongelezen bericht door pluutje »

Goede Morgen Janneke 52,

Durven ze niet want dan moeten ze hun ware ik prijsgeven! :D

Mvrgr
Pluutje
Laatst gewijzigd door pluutje op 22 sep 2004 08:32, 1 keer totaal gewijzigd.

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: Informatie avond aandelenlease

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Dan vind ik het lafaards!

Michiel Luidens

Re: Informatie avond aandelenlease

Ongelezen bericht door Michiel Luidens »

ML, kwast en Dubio, nu heb je de gelegenheid om persoonlijk vragen te stellen aan de leden van PB

Janneke hoezo persoonlijk vragen stellen ? Als er op dit forum vragen gesteld worden gaat men er niet op in.

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: Informatie avond aandelenlease

Ongelezen bericht door impact »

Pluutje en Janneke, ik begrijp ook niet dat die onruststokers, die altijd iets te mekkeren hebben over Payback, niet massaal naar de informatieavond gaan.
Jullie hebben vast gelijk: het geteisem is "bangelijk aangelegd", om het maar eufemistisch zo te noemen.

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: Informatie avond aandelenlease

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Janneke hoezo persoonlijk vragen stellen ? Als er op dit forum vragen gesteld worden gaat men er niet op in.
Jullie vragen weinig, maar beschuldigen alleen maar.
Daar zou ik ook niet op in gaan.
Wees een vent en ga er heen en stel dan kritische vragen.

Wij zijn geen sekte!!

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: Informatie avond aandelenlease

Ongelezen bericht door croosjes »

het is goed dat deze bijéénkomst georganiseert wordt dan hebben de gedupeerden tenminste een kans om inderdaad vragen te stellen.verder denk ik persoonlijk niet dat alle vragen beantwoord worden in verband dat het toch een openbaren bijéénkomst is? denk hier maar over na.Of is het alleen voor leden.

Paulus
Berichten: 33
Lid geworden op: 06 aug 2003 10:00

Re: Informatie avond aandelenlease

Ongelezen bericht door Paulus »

Wie zijn de advocaten op deze info-bijeenkomst?

Michiel Luidens

Re: Informatie avond aandelenlease

Ongelezen bericht door Michiel Luidens »

http://www.trosradar.nl/?url=forum/view ... hp?t=19587
Geplaatst op 12 Aug 2004 13:06 door Janneke52
Discussie hierover gesloten!! Benader de mensen zelf via de mail en geef suggesties hoe een en ander (in jullie ogen) beter kan.
Doe dit NIET op het Forum.
Laat Piet bijvoorbeeld hier maar eens antwoorden. Waarom een discussie doodslaan (tenzij er iets te verbergen valt) ? TROS Radar, graag ook een uitleg over de censuur in de andere topic :
Geplaatst op 21 Sep 2004 22:58 door kwast
Van mij zijn ook enkele berichten verdwenen. Dit is je reinste Oostbloktactiek die Playback en Trosradar hier toepassen: bevalt het je niet? Dan zorg je dat hij/zij/het verdwijnt. De communistische heilstaat komt naar u toe deze herfst! Wees er maar blij mee. Mij zul je hier in ieder geval niet meer zien. Laat Piet, de grote roerganger, zijn braakverhalen maar zonder enige kritiek hier neergooien. Niemand vraagt zich af waar die circa €80.000 contributie per jaar naar toegaat. Ik weet hoe ik voortaan mijn geld ga verdienen: ik schrijf mensen als jullie aan met een juichend verhaal en loop lachend binnen.

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: Informatie avond aandelenlease

Ongelezen bericht door impact »

Ik zou Piet zeer afraden om de vragen, die de reden zijn van deze discussie, in dit forum te beantwoorden.
Laten die vragenstellers maar voor de dag komen op de informatieavond en daar in persoon en ZICH NIET VERSCHUILEND ACHTER EEN ALIAS hun vragen stellen.

Speciaal voor Croosjes: Payback geeft altijd DUIDELIJKE antwoorden op vragen, daar heb ik JOU nog niet op kunnen betrappen!

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: Informatie avond aandelenlease

Ongelezen bericht door croosjes »

impact,volgens mij snap jij niet dat dexia daar ook zit en dan kan je moeilijk alle antwoorden geven? dat is de insteek van het verhaal.En wat jij zegt over de vereniging,iedereen kan info. krijgen maar neem dan even de moeite om te bellen of te mailen"'daar bedoel ik jouw niet mee,want dat weet ik langzamerhand wel dat jij dat niet wil""

pluutje
Berichten: 2669
Lid geworden op: 04 aug 2004 00:01

Re: Informatie avond aandelenlease

Ongelezen bericht door pluutje »

Luidens, Kwast en trawanten,

Voor eens en voor altijd en omdat uitleg niet helpt!!
Wanneer komen jullie zelf nu eens tot de conclusie dat we jullie kunnen missen als kiespijn? :x
Elke posting van jullie is negatief of aanvallend en dat krijg je dan ook retour. En jullie blijven maar volharden! Rare instelling vind ik dat!!!! :roll:

Gegroet,
Pluutje

Gast

Re: Informatie avond aandelenlease

Ongelezen bericht door Gast »

Leuk allemaal, maar vandaag is toch de zaak dat dexia moet bewijzen.
Is er alweer uitstel gevraagd.
Wij willen gewoon ons geld terug en nu.

:evil:

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: Informatie avond aandelenlease

Ongelezen bericht door Piet »

De belangstelling in de regio/omgeving Emmeloord is groot.
Het belangrijkste is : Informatie.

Veel gedupeerden hebben vragen en weten niet hoe om te gaan met hun aandelenlease probleem.
Iedereen kan deze avond vragen stellen aan advocaten en gedupeerden met ervaring.

Wat kun je van het DSI verwachten?
Luister naar de ervaringen van iemand die als een van de eersten een klacht indiende en inmiddels een vermogen aan advocaatkosten heeft uitgegeven aan deze zogenaamde laagdrempelige klachtencommissie.

Vandaag, 23 september, is er overleg geweest met het Ministerie van Justitie over advocaten en rechtspraak.
Kort verslag zal worden gedaan over het gesprek.

De AFM constateerde strafrechtelijke overtredingen door dexia, hoe gaan wij hier mee om en moeten wij geen aangifte doen zoals Minister Donner aangaf tijdens het Kamerdebat op 8 september.

Dit zijn een paar onderwerpen voor de bijeenkomst op 30 september.
De agenda wordt bepaald door de aanwezigen, zij zijn de gedupeerden en zij kunnen vragen stellen en discussiëren over de onderwerpen die zij belangrijk vinden.

Een informatieavond door en voor gedupeerden.

Groeten,
Piet

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: Informatie avond aandelenlease

Ongelezen bericht door croosjes »

is er legitimatie verplicht om binnen te komen? of registratie van gedupeerden?

Gesloten