LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Feestaanbod Tros
Feestaanbod Tros
Als oud-abonnee van TrosKompas ontving ik van de week een [op naam gesteld] feestaanbod van de Tros.
De Tros wil graag feestelijke hoogtepunten met mij delen en als oud-abonnee een ongekend jubileumaanbod doen op het handige en complete programmablad TrosKompas.
Ik krijg:
* Troskompas een half jaar gratis (voor 1 jaar betaal ik dus € 21,75 i.p.v. € 43,50);
* Gratis een keuze maken uit een trendy dames- en herenhorloge;
* Ik ontvang 8x per jaar gratis het nieuwe magazine Fanmail;
* Ik ontvang bovendien maandelijks het gratis magazine "De wereld is mooi";
* En in de zomer ontvang ik geheel gratis het Zomerspelletjesboek;
* Tot slot ontvang ik gratis een mooie omslagmap om TrosKompas in te bewaren.
Ik moet wel snel reageren, des te eerder heb ik alle feestelijke extra's in huis! De antwoordkaart is al voorzien van naam en adresgegevens.
Wel als je dit zo leest ben ik als oud-abonnee van TrosKompas toch echt wel bevoordeeld met al die gratis dingen. En lijkt het er op dat je als oud-abonnee toch nog iets speciaals betekent voor de Tros.
Echter vandaag ontving ik weer een mailing van de Tros. Ditmaal gericht aan De bewoner van dit huis. Mijn buren, zelfs de hele straat, hebben dezelfde mailing ontvangen.
En wat zie ik? Zelfde tekst en zelfde ongekend feestaanbod als mijn op naam gestelde aanbod. Zo speciaal ben ik dus niet voor de Tros al doet het persoonlijke tintje dat wel zo uitdragen. Als oud-abonnee voel ik me dus gefopt door de Tros. Voor mij in ieder geval reden om zeker niet opnieuw 'n abonnement af te sluiten op TrosKompas.
Jammer Tros, volgende keer misschien ietsje beter aanpakken?
De Tros wil graag feestelijke hoogtepunten met mij delen en als oud-abonnee een ongekend jubileumaanbod doen op het handige en complete programmablad TrosKompas.
Ik krijg:
* Troskompas een half jaar gratis (voor 1 jaar betaal ik dus € 21,75 i.p.v. € 43,50);
* Gratis een keuze maken uit een trendy dames- en herenhorloge;
* Ik ontvang 8x per jaar gratis het nieuwe magazine Fanmail;
* Ik ontvang bovendien maandelijks het gratis magazine "De wereld is mooi";
* En in de zomer ontvang ik geheel gratis het Zomerspelletjesboek;
* Tot slot ontvang ik gratis een mooie omslagmap om TrosKompas in te bewaren.
Ik moet wel snel reageren, des te eerder heb ik alle feestelijke extra's in huis! De antwoordkaart is al voorzien van naam en adresgegevens.
Wel als je dit zo leest ben ik als oud-abonnee van TrosKompas toch echt wel bevoordeeld met al die gratis dingen. En lijkt het er op dat je als oud-abonnee toch nog iets speciaals betekent voor de Tros.
Echter vandaag ontving ik weer een mailing van de Tros. Ditmaal gericht aan De bewoner van dit huis. Mijn buren, zelfs de hele straat, hebben dezelfde mailing ontvangen.
En wat zie ik? Zelfde tekst en zelfde ongekend feestaanbod als mijn op naam gestelde aanbod. Zo speciaal ben ik dus niet voor de Tros al doet het persoonlijke tintje dat wel zo uitdragen. Als oud-abonnee voel ik me dus gefopt door de Tros. Voor mij in ieder geval reden om zeker niet opnieuw 'n abonnement af te sluiten op TrosKompas.
Jammer Tros, volgende keer misschien ietsje beter aanpakken?
Re: Feestaanbod Tros
Jammer LOuis voor je ,want zo gaat dat in die wereld.Ze zijn allenmaal heel speciaal en hebben misschien ook die brief in huis gehad.Ik ben nergens lid van en krijg de avro bode elke week en een omslag heb ik ook niet en dat is ook niet nodig.Ik krijg ook nooit cadeautjes maar dat is ook niet nodig.Ik vind het jammer voor jullie ,maar speciaal ben je toch wel. Volgende keer beter Louis 2,en wie weet wat je nog aangeboden krijgt.!!!!!!!! Veel succes met de tros aanbiedingen. gr: nel
Hoi Nel, het gaat mij niet om die cadeua's en dergelijke. Zit ik helemaal niet op te wachten en heb ik ook niet nodig. Waar het in essentie om gaat is dat [in dit geval] de Tros je het gevoel geeft dat je als oud-abonnee iets speciaals voor hen betekent, maar tegelijkertijd een paar dagen later iedereen zo'n zelfde mailing stuurt.
Als oud-abonnee wordt je dus een "worst" voorgehouden.
Wanneer de Tros daar geen speciale bedoeling bij had, hadden ze toch ook die op naam gestelde mailings kunnen laten zitten. Het geld dat daarmee bespaard kon worden, kon misschien geïnvesteerd worden in programma's zodat herhalingen (zie topic ergens anders) niet nodig waren.
Als oud-abonnee wordt je dus een "worst" voorgehouden.
Wanneer de Tros daar geen speciale bedoeling bij had, hadden ze toch ook die op naam gestelde mailings kunnen laten zitten. Het geld dat daarmee bespaard kon worden, kon misschien geïnvesteerd worden in programma's zodat herhalingen (zie topic ergens anders) niet nodig waren.
Wat een gezeur zeg. Tjongejonge. Nou dan word je toch fijn geen lid van de tros. Overal zeuren op het forum dat er zo belachelijk hard gereageerd wordt en dan met zulke achterlijke *** verhalen komen. Echt diep triest.
Maar, beste gast van 14.31 en nog wel met (NICK) naam! Wel fijn dat je zo reageerd, al slaat het natuurlijk ook weer nergens op!
Ik heb nog nooit iets ontvangen van de Tros en wil dat ook maar zo houden. Ben lid van de Varagids, maar wie interesseerd dat? Niemand toch?
AK
Ik heb nog nooit iets ontvangen van de Tros en wil dat ook maar zo houden. Ben lid van de Varagids, maar wie interesseerd dat? Niemand toch?
AK
Wat is het aanbod voor jou gast van de vara als lid ??? Elke keer als de post is geweest en mijn man roept jij hebt weer wat gewonnen,dan zeg ik toch geen auto he .????Dan hebben we al lol.Eerst krassen en dan de vuilnisbak in.Maar we hebben weer even lol gehad.Zo moet je het bekijken.Maar even voor de opener van dit forum.Louis 2 het is wel een klein omslag je voor de gids.Kan zo de brievenbus in.Maar wat maakt het uit.Jij bent en blijf speciaal. Zo denkt iedere omroep erover.
v.gr. van Nel
v.gr. van Nel
Goed lezen is voor William blijkbaar ook een probleem. Louis2 schrijft dat hij zich als oud abonnee gefopt voelt door de tros.Geplaatst op 23 Sep 2004 14:31 door William van Steen
--------------------------------------------------------------------------------
Wat een gezeur zeg. Tjongejonge. Nou dan word je toch fijn geen lid van de tros. Overal zeuren op het forum dat er zo belachelijk hard gereageerd wordt en dan met zulke achterlijke *** verhalen komen. Echt diep triest.
Nou ik zou me ook gefopt voelen door de tros als dat op die manier was gegaan.
Kennelijk bezit jij niet het vermogen om de essentie te begrijpen, dat verklaard dan jouw rare reactie.
Jij mag het een achterlijk verhaal vinden. Wel dat is dan jouw mening. Ik vind van niet. Of vindt je het een achterlijk verhaal omdat het getekend is met de naam Louis2?
Als dat het geval zou zijn, ben jij echt dieptriest. Maar ja, niet iedereen kun je tevreden stellen, en sommigen zullen nooit tevreden te stellen zijn.....
Tjonge, tjonge, wat heb je weer een probleem, Louis!
Gelukkig wordt je daarin gesterkt door je twee tante Betjes.
Gelukkig wordt je daarin gesterkt door je twee tante Betjes.
Het zielige is dat Pieke Dassen (ongeregistreerd) reageert op zijn eigen berichten die zijn geplaatst onder de naam Louis2 (geregistreerd).
Dan ben je toch wel erg eigenaardig bezig.
Dan ben je toch wel erg eigenaardig bezig.
Ik weet dat ik het niet moet doen, maar gasten 15:55 u en 16:08:
Ten eerste vind ik het bijzonder laf van jullie dat jullie zo reageren.
Louis2 schets geen probleem, maar stelt iets aan de kaak. Dat had je kunnen lezen, maar zoals ik al eerder zei: het ontbreekt jullie waarschijnlijk aan denkvermogen.
Ten tweede: Ik ben niet Louis2, voel alleen maar met hem of haar mee. Ben niet blind en zie ook wel wat jullie zo overal anoniem aanrichten en puur op naam reageren. Lekker laf bezig zijn en daar reageer ik op. Met jullie opmerkingen helpen jullie de topics naar de K L O T E !!!!
Wanneer je denkt dat ik en Louis2 dezelfde persoon zijn, moet je wel heel erg paranoia zijn. Maar goed, denk wat jullie willen denken en lees wat je wilt dat er staat of in jullie optiek had moeten staan.
Het valt gewoon op dat vaak anonieme gasten (zonder naam dus) hier de grootste b e k hebben.
MAAR, WAT IS JULLIE BIJDRAGE EIGENLIJK AAN DIT ONDERWERP????
Nul, komma, nul!! Totaal inhoudsloos!! Denk daar maar eens over na, als dat tenminste niet teveel gevraagd is...........
Ten eerste vind ik het bijzonder laf van jullie dat jullie zo reageren.
Louis2 schets geen probleem, maar stelt iets aan de kaak. Dat had je kunnen lezen, maar zoals ik al eerder zei: het ontbreekt jullie waarschijnlijk aan denkvermogen.
Ten tweede: Ik ben niet Louis2, voel alleen maar met hem of haar mee. Ben niet blind en zie ook wel wat jullie zo overal anoniem aanrichten en puur op naam reageren. Lekker laf bezig zijn en daar reageer ik op. Met jullie opmerkingen helpen jullie de topics naar de K L O T E !!!!
Wanneer je denkt dat ik en Louis2 dezelfde persoon zijn, moet je wel heel erg paranoia zijn. Maar goed, denk wat jullie willen denken en lees wat je wilt dat er staat of in jullie optiek had moeten staan.
Het valt gewoon op dat vaak anonieme gasten (zonder naam dus) hier de grootste b e k hebben.
MAAR, WAT IS JULLIE BIJDRAGE EIGENLIJK AAN DIT ONDERWERP????
Nul, komma, nul!! Totaal inhoudsloos!! Denk daar maar eens over na, als dat tenminste niet teveel gevraagd is...........
Noem je dit een onderwerp?ONDERWERP????
Een volwassene vent die loopt te zeuren over een futiliteit!
[/quote]
Dan zijn zeker alle onderwerpen hier op het forum "futiliteitjes" en alle reacties onvolwassen?Noem je dit een onderwerp?
Een volwassene vent die loopt te zeuren over een futiliteit!
Je mag (gelukkig) het niet eens zijn met de stelling, maar het enige wat jij doet is bij voorbaat al negatief reageren op naam. Ik heb je door, laffe gast!!
Maar, ik begrijp uit je reactie dat je helemaal niets bij te dragen hebt of mogelijk niet in staat bent iets bij te dragen aan het onderwerp.
Met jouw simpele, kinderachtige, kwetsende, beledigende en onzinnige reacties worden een heleboel topics naar de K L O T E geholpen.
Ik heb je toch gevraagd eens na te denken over je bijdragen, maar dat was inderdaad teveel gevraagd van zo'n simpele ziel als jij.
Ga maar lekker door met je reacties en vandaag of morgen gaat de boel weer op slot door jouw gedrag. Dan heb je zeker jezelf een schouderklopje beloofd.....
Weet je Pieke! Als ik die tegenberichten lees, dan moet ik altijd aan een klokkenluider van de Notre Dame denken! Gek hè?
sorry, tekst moest zijn: Een volwassen vent die loopt te zeuren over een futiliteit!Een volwassene vent die loopt te zeuren over een futiliteit!
klokkenluider van de Notre Dame [quote]
Nee, ik zie het verband niet.
Nee, ik zie het verband niet.
Dat zou best kunnen gast. In ieder geval reageer jij op een normale manier. Maar de "quasi-gast" van 19:10 uur en 19:45 uur heeft blijkbaar last van een hersenschudding (als dat al mogelijk is).Geplaatst op 23 Sep 2004 19:41 door Gast
--------------------------------------------------------------------------------
Weet je Pieke! Als ik die tegenberichten lees, dan moet ik altijd aan een klokkenluider van de Notre Dame denken! Gek hè?
Je ziet het wel weer: inhoudsloos reageren, totaal niet op het ondewerp, en vervolgens gaan schreeuwen als een klein kind (vetgedrukte letters) omdat gast niet tegen kritiek kan.
Maar ik ga er maar van uit dat gast van o.a. 19:10 en 19:45 niet het denkvermogen bezit om normaal te kunnen reageren.
Ik kap er voor vandaag maar mee. Dit soort figuren willen toch altijd het laatste schreeuwende, inhoudsloze, kwetsende, beledigende en vooral zinloze woord hebben.
En Louis2: laat je niet uit het veld slaan door die engerds hier!
Agressieve, onwettelijke, bedreigende, lasterlijke, vulgaire, schadelijke, obscene, racistische, misleidende of anderszins ongepaste, irrelevante of "vervuilende" bijdragen zijn niet toegestaanEn engerdje: ik hoop dat je vlug hersteld van je hersenschudding (of iets dergelijks) want normaal ben je niet.
Helemaal mee eens! Voorbeelden hiervan vinden we dus terug in reacties van gasten 14:31 u / 15:55 u / 16:08 u /19:10 u en 19:45 uur!Geplaatst op 23 Sep 2004 22:21 door Gast
Louis2, je bent wel een beetje naief! Je bent niet speciaal voor de Tros. Niet als oud-abonnee en ook niet als je nog nooit lid van de club bent geweest. Alleen "speciaal" ben je als je lid bent en ze dus euro's van je ontvangen! Wat dat betreft is ook de Tros commercieel. Niets mis mee overigens maar doe niet zo naief door te denken dat ze Louis2 zo graag bij de club willen hebben omdat ie ooit lid is geweest. Het is gewoon een makkelijke manier van directmailing!! Hoeven ze jou adres in ieder geval niet op te kopen bij een bank of bij InterpayWaar het in essentie om gaat is dat [in dit geval] de Tros je het gevoel geeft dat je als oud-abonnee iets speciaals voor hen betekent,
Jammer dat deze topic weer dreigt uit te draaien op een grove lage scheldpartij.....je kunt nergens meer normaal discussieren!
D.C
Het gaat niet een om de discussie maarop de persoon spelen.Zo gaat dat al een hele poos .Hoe je ook uitkomt of reageer op topics je wordt onderuit gehaald.Hoe dan ook,het gebeurt Door de gast.Dat blijkt bij Louis maar weer.Hoe groffer hoe beter .Deze gast weet niet wat fatsoen inhoud enhelpt de topick om zeep en geeft andere de schuld daarvan.
De tros wil dit en het wordt er niet beter op. Louis,kom op en laat die gast jou niet klein krijgen.Want jij weet dat topics openen gelijk wordt vervuild en die persoon lacht erom wanneer er weer een weg gaat.Het wordt onmogelijk gemaakt dat is een ding zeker.En de tros trapt daarin met hun moderators.Maar weet een ding blijf jezelf en laat je niet weg pesten,want we komen terug !!!!!!!!!!!En weet een ding,We zijn voor onze naaste heel speciaal.En dat is echt vertrouw daarop. Gr...Nel
Het gaat niet een om de discussie maarop de persoon spelen.Zo gaat dat al een hele poos .Hoe je ook uitkomt of reageer op topics je wordt onderuit gehaald.Hoe dan ook,het gebeurt Door de gast.Dat blijkt bij Louis maar weer.Hoe groffer hoe beter .Deze gast weet niet wat fatsoen inhoud enhelpt de topick om zeep en geeft andere de schuld daarvan.
De tros wil dit en het wordt er niet beter op. Louis,kom op en laat die gast jou niet klein krijgen.Want jij weet dat topics openen gelijk wordt vervuild en die persoon lacht erom wanneer er weer een weg gaat.Het wordt onmogelijk gemaakt dat is een ding zeker.En de tros trapt daarin met hun moderators.Maar weet een ding blijf jezelf en laat je niet weg pesten,want we komen terug !!!!!!!!!!!En weet een ding,We zijn voor onze naaste heel speciaal.En dat is echt vertrouw daarop. Gr...Nel