chello en kabel "per ongeluk afgeslotem door upc"
Geplaatst: 24 sep 2004 09:04
Twee weken geleden kwam ik thuis en wilde ik mijn mail gaan bekijken ik had echter geen verbinding, terwijl alles bij vertrek normaal werkte.
Ik heb voor de zekerheid alle kabels bekeken stekker van modem er uit gehaald, maar niets hielp.
Dus de help desk van upc gebeld, alles uitgelegd, er was geen storing dus moest het aan mijn kastje liggen, en ik moest de tv even controleren, er bleek ook geen signaal op de tv te zijn. Ook dat lag niet bij hun nogmaals geen storing, dus moest er een monteursafspraak worden gemaakt. Dit kon op z'n vroegst de volgende middag, dit na een uur help desk bellen maar geaccepteert, een halve dag vrij genomen van mijn werk. Ik de volgende dag wachten op de monteur, die kwam niet aan de deur, maar belde op, en zei u heeft weer signaal we hadden per ongeluk u afgesloten i.p.v iemand anders in de flat!!
Ik heb dus voor niets een halve dag vrij genomen, heb meteen upc hierover gebeld, ik wilde nl een schadevergoeding voor de halve dag die ik had opgenomen en voor het uur telefoneren, en excuses voor de door hun gemaakte fout. Eerste mondelinge aanbod was 25 euro, ging ik niet mee accoord, heb mijn klacht per e-mail naar upc verzonden. Als antwoord kreeg ik terug dat ze mij 8,54 euro konden vergoeden omdat ik twee dagen geen verbinding had. Mijn telefoonkosten alleen waren al bijna dit bedrag. Het is echt belachelijk bij UPC zij maken fouten en ik moet daar voor boeten, mijn halve vrije dag zie ik dus niets voor terug. Wij als consument moeten alles maar pikken van upc zij hebben een monopolie positie daar zou iets aan gedaan moeten worden
Ik heb voor de zekerheid alle kabels bekeken stekker van modem er uit gehaald, maar niets hielp.
Dus de help desk van upc gebeld, alles uitgelegd, er was geen storing dus moest het aan mijn kastje liggen, en ik moest de tv even controleren, er bleek ook geen signaal op de tv te zijn. Ook dat lag niet bij hun nogmaals geen storing, dus moest er een monteursafspraak worden gemaakt. Dit kon op z'n vroegst de volgende middag, dit na een uur help desk bellen maar geaccepteert, een halve dag vrij genomen van mijn werk. Ik de volgende dag wachten op de monteur, die kwam niet aan de deur, maar belde op, en zei u heeft weer signaal we hadden per ongeluk u afgesloten i.p.v iemand anders in de flat!!
Ik heb dus voor niets een halve dag vrij genomen, heb meteen upc hierover gebeld, ik wilde nl een schadevergoeding voor de halve dag die ik had opgenomen en voor het uur telefoneren, en excuses voor de door hun gemaakte fout. Eerste mondelinge aanbod was 25 euro, ging ik niet mee accoord, heb mijn klacht per e-mail naar upc verzonden. Als antwoord kreeg ik terug dat ze mij 8,54 euro konden vergoeden omdat ik twee dagen geen verbinding had. Mijn telefoonkosten alleen waren al bijna dit bedrag. Het is echt belachelijk bij UPC zij maken fouten en ik moet daar voor boeten, mijn halve vrije dag zie ik dus niets voor terug. Wij als consument moeten alles maar pikken van upc zij hebben een monopolie positie daar zou iets aan gedaan moeten worden