upc en de manier van telefoon aansluiten.
Geplaatst: 24 sep 2004 20:15
We hebben ik denk eind julie, net voor de 30e telefoon aangevraagd bij UPC. Ze konden pas de 21e september aan komen sluiten, het duurde wel lang maar we wilden wel wachten erop. Het scheelde in aansluitkosten en de eerste 2 maanden gratis abbonnementskosten en naar mensen die ook upc hadden maar 9 ct per gesprek, onbeperkt de tijd. Nu was het dus de 21e september 2004. Ze zouden smiddags tussen 12 uur en 18 uur komen. Om half 6 nog niemand geweest. Dus ik belde. Ja hij is gecanceled zeiden ze. Dus ik zeg hoe kan dat nou?? Ze zeiden dus dat ze aan de duer waren geweest en dat er niemand was en ze hadden gebeld maar er nam niemand op en ze hadden een kaart in de bus gedaan. Ik zeg ik ben geen seconde van huis geweest en kan zien wie er aan de deur staat. Onze voordeur staat dus eigenlijk naast ons raam dus iedereen die komt kan ik zien. En er ligt een kaart binnen. Die lag er dus ook niet. Er zou ook gebeld zijn. mijn vriend was op zn werk en ook gewoon bereikbaar, maar die had ook niemand gehoord en geen onbeantwoordde gesprekken zei hij toen ie thuis kwam. Ik had gevraagd welk nummer ze hadden gebeld maar dat wisten ze niet. Later zetten ze wel mijn niummer in de computer.
Maar goed. Een nieuwe afspraak voor vrijdag de 24e september 2004. Ook tusen 12 uur en 18 uur. Om 14 uur gebeld vanwege die dinsdag of de afspraak gecancelede was omdat ik het het die dinsdag mee had gemaakt. Nee ze komen het is niet gecanceled. Oke ik wacht weer. Om 16 uur nog een keer gebeld of ie niet gecanceled was, nee ze komen nog is niks aan de hand. Om half 6 nog steeds niks. DUs belde mn schoonmoeder mij, of ze al geweest waren. Ik zeg nee ze zijn nog niet geweest. Ik bel wel even zegt ze. Belt ze even later terug. Het kan zijn dat ze wat uitgelopen zijn. maar ze komen zeker nog. Ik denk ik zal het zien. Om tien voor zes nog niemand. Heb toen zelf nog een keer gebeld, en zeggen ze tegen mij ze zullen wel niet meer komen. Maar zal ik een nieuwe afspraak maken. Ik zeg waarom dan niet. Ik kan het wel nabellen maar dat zal geen nut hebben. Maar ze heeft het toch gedaan. Ze zou me terug bellen. Duurde een half uur toen had nog niemand gebeld heb het toen zelf weer geprobeerd. Kreeg ik weer iemand anders. Ik uitgelegd. Er stond dat er een vergoeding van 50 euro was toegekend (25 euro per dag di en vr) en dat er een nieuwe afspraak gemaakt was. Maar toen kon ik niet het zou woensdag worden de 29e september. Werd het donderdag de 30e. Ik nog gevraagd luister ik wil eerder eigenlijk want ze hebben me al 2 keer laten zitten. Maar dat ging dus niet. Het werd verrekend met een volgende nota van de telefoon. Zeg ik heel normaal het waren wel gratis aansluitkosten, snauwt ze ja maar daar ga ik niet over. Ik ken upc dan gaan ze weer vanalles rekenen met nota en kosten. Een hoop geruzie. Ze was niet echt klantvriendlijk. (ik was ook niet meer vriendlijk hoor).
Even later wordt ik toch teruggebeld door die vrouw. de reden dat ze niet waren komen opdagen was omdat ze geen modems meer in voorraad hadden om aan te kunnen sluiten. en dat wisten ze pas netzei ze en konden dus niet meer iedereen afbellen. Maar die zouden ze dus pas weer in november gaan krijgen. Of we het wilden houden en een nieuwe afspraak maken of afzeggen. We hebben dus afgezegd.
Is het niet hun taak om te zorgen dat ze die modems in vooraad hebben en blijven hebben? Hoeveel mensen nu aansluiting aan hebben gevraagd en die nu dus weer een maand of langer moeten wachten. Het is belachelijk. Ze moeten gewoon hun afspraak nakomen. Je kan mij niet vertellen dat ze er pas net achter zijn gekomen dat de modems op zijn en ze nu pas nieuwe gaan bestellen. Dat konden ze veel eerder weten.
Groetjes Marieta
Maar goed. Een nieuwe afspraak voor vrijdag de 24e september 2004. Ook tusen 12 uur en 18 uur. Om 14 uur gebeld vanwege die dinsdag of de afspraak gecancelede was omdat ik het het die dinsdag mee had gemaakt. Nee ze komen het is niet gecanceled. Oke ik wacht weer. Om 16 uur nog een keer gebeld of ie niet gecanceled was, nee ze komen nog is niks aan de hand. Om half 6 nog steeds niks. DUs belde mn schoonmoeder mij, of ze al geweest waren. Ik zeg nee ze zijn nog niet geweest. Ik bel wel even zegt ze. Belt ze even later terug. Het kan zijn dat ze wat uitgelopen zijn. maar ze komen zeker nog. Ik denk ik zal het zien. Om tien voor zes nog niemand. Heb toen zelf nog een keer gebeld, en zeggen ze tegen mij ze zullen wel niet meer komen. Maar zal ik een nieuwe afspraak maken. Ik zeg waarom dan niet. Ik kan het wel nabellen maar dat zal geen nut hebben. Maar ze heeft het toch gedaan. Ze zou me terug bellen. Duurde een half uur toen had nog niemand gebeld heb het toen zelf weer geprobeerd. Kreeg ik weer iemand anders. Ik uitgelegd. Er stond dat er een vergoeding van 50 euro was toegekend (25 euro per dag di en vr) en dat er een nieuwe afspraak gemaakt was. Maar toen kon ik niet het zou woensdag worden de 29e september. Werd het donderdag de 30e. Ik nog gevraagd luister ik wil eerder eigenlijk want ze hebben me al 2 keer laten zitten. Maar dat ging dus niet. Het werd verrekend met een volgende nota van de telefoon. Zeg ik heel normaal het waren wel gratis aansluitkosten, snauwt ze ja maar daar ga ik niet over. Ik ken upc dan gaan ze weer vanalles rekenen met nota en kosten. Een hoop geruzie. Ze was niet echt klantvriendlijk. (ik was ook niet meer vriendlijk hoor).
Even later wordt ik toch teruggebeld door die vrouw. de reden dat ze niet waren komen opdagen was omdat ze geen modems meer in voorraad hadden om aan te kunnen sluiten. en dat wisten ze pas netzei ze en konden dus niet meer iedereen afbellen. Maar die zouden ze dus pas weer in november gaan krijgen. Of we het wilden houden en een nieuwe afspraak maken of afzeggen. We hebben dus afgezegd.
Is het niet hun taak om te zorgen dat ze die modems in vooraad hebben en blijven hebben? Hoeveel mensen nu aansluiting aan hebben gevraagd en die nu dus weer een maand of langer moeten wachten. Het is belachelijk. Ze moeten gewoon hun afspraak nakomen. Je kan mij niet vertellen dat ze er pas net achter zijn gekomen dat de modems op zijn en ze nu pas nieuwe gaan bestellen. Dat konden ze veel eerder weten.
Groetjes Marieta