Grote problemen gehad bij evolta over de jaarrekening, nog steeds niet ontvangen. Bij Delta nutsbedrijven kunnen ze er ook wat van. Vanaf spetember 2003 tot juni 2004 heeft Delta Nuts stroom in rekening gebracht terwijl ik geen klant bij hun was. Ben al maanden bezig om dit terug te krijgen. Heb al een aardig boekwerk van corespondentie opgebouwd.
Wie weet er een manier om dit snel afgehandeld te krijgen.
Bellen. mailen , faxen of telefoneren helpt niet.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Delta Nutsbedrijf maakt er een verschrikkelijke puinhoop va
Re: Delta Nutsbedrijf maakt er een verschrikkelijke puinhoop va
Ben al 18 jr klant bij Delta Nuts, sinds maart 2004 wordt mijn voorschotbedrag niet meer automatisch afgeschreven. Normaliter ontvang ik eind april de jaarlijkse eindafrekening, nu op 1 oktober nog steeds geen eindafrekening ontvangen.
Heb dus al een half jaar niets meer betaald (geld wel weggezet hoor).
Zal straks wel worden afgesloten
Heb dus al een half jaar niets meer betaald (geld wel weggezet hoor).
Zal straks wel worden afgesloten
O ja, en de winst van Delta was in 2003 30 miljoen en in 2004 63,3 miljoen. Tijd dat de energieprijzen OMLAAG GAAN.
Geachte heer mevrouw,
Hierbij wil ik reageren de liberalisering van de energiemarkt hierdoor is het een grote puinhoop met afschrijvingen nota's die ik van delta ontvang telefonische helpdesk zegt dat dit aan het nieuwe computerapperatuur ligt daardoor ontvang ik in een keer div acceptgiro's
terwijl er ook door hun word afgeschreven ik heb zelf een bedrijf als ik dit met mijn klanten doe dan heb ik een probleem maar even overstappen bij nutsvoorzieningen doe je niet zomaar want andere kunnen het ook niet
met vriendelijke groet
J.C. Middelhoek
Hierbij wil ik reageren de liberalisering van de energiemarkt hierdoor is het een grote puinhoop met afschrijvingen nota's die ik van delta ontvang telefonische helpdesk zegt dat dit aan het nieuwe computerapperatuur ligt daardoor ontvang ik in een keer div acceptgiro's
terwijl er ook door hun word afgeschreven ik heb zelf een bedrijf als ik dit met mijn klanten doe dan heb ik een probleem maar even overstappen bij nutsvoorzieningen doe je niet zomaar want andere kunnen het ook niet
met vriendelijke groet
J.C. Middelhoek