Pagina 1 van 1
Essent heeft verschillende niveau's van helpdesk!!!
Geplaatst: 29 sep 2004 04:59
door somalis
Essent @home heeft een eerste graads helpdesk en een tweede graads. Als je belt zit je in de geloof ik tweede.
Vraag keihard om iemand met meer ervaring, dus poot stijf houden, werkt meestal vrijgoed.
Re: Essent heeft verschillende niveau's van helpdesk!!!
Geplaatst: 05 okt 2004 12:20
door plumsky
Dat is heel normaal. Elke helpdesk heeft een eerstlijns en een tweedelijns groep. Het is niet zo dat de tweedelijns helpdeks geen enkele klacht kan afhandelen. De eerstelijns is er voor de moeilijkere gevallen. Voor de duidelijkheid: ik heb niets te maken met een helpdesk, maar heb wel wat ervaring in de IT
Re: Essent heeft verschillende niveau's van helpdesk!!!
Geplaatst: 05 okt 2004 17:05
door Gast
Uhm.. meestal is het zo dat de 2e-lijns juist moeilijkere problemen oppakt
Re: Essent heeft verschillende niveau's van helpdesk!!!
Geplaatst: 06 okt 2004 23:32
door BjcK
Gaat hier precies verkeerd om inderdaad
1ste lijns voor het uitsorteren van vragen en beantwoorden van relatief simpele en veel voorkomende dingen.
2de lijns voor de wat moeilijkere vragen en uitzoekwerk vaak.
3de lijns is de achterban en wordt geraadpleegd (technische staff vaak) en krijg je niet te spreken bij ISP's maar kan wel ingeschakeld worden door 2de lijnst voor probleem oplossing.
Structuren kunnen verschillend zijn per bedrijf/branche. Ook bij de engergie bedrijven en in de telecom markt gaat het vaak zo. Bedrijven met grote helpdesk teams of servide afdelingen.
Re: Essent heeft verschillende niveau's van helpdesk!!!
Geplaatst: 08 okt 2004 08:53
door plumsky
Oeps, foutje. Even verkeed om geredeneerd.
Re: Essent heeft verschillende niveau's van helpdesk!!!
Geplaatst: 10 okt 2004 04:43
door Lemmingskiller
en als de helpdesk het niet meer weet dan word je doorverbondne met de techniche dienst scheelt wel als je een referentie nummer hebt
hoef je niet weer alles te vertellen scheelt weer beltijd