Pagina 1 van 1
compliment voor Harense Smid
Geplaatst: 01 okt 2004 12:14
door donna
Re: compliment voor Harense Smid
Geplaatst: 01 okt 2004 23:45
door K. Manten
Mijn ervaring is heel anders ik had een mp3 speler van 1 jaar en 3 maanden oud. De kosten van reparatie waren ook hoger dan de aanschafprijs. Krijg ik bij de Harense Smid te horen dat ik beter een ander apparaat kan aanschaffen! Ik vertel hun dat ik dit apparaat niet voor 1 jaar en 3 maanden gekocht heb en dat de verwachte levensduur veel hoger ligt. Krijg ik te horen dat ze daar geen boodschap aan hebben!! Ik heb nu mijn rechtsbijstand ingeschakeld.....Komt wel goed maar mij zullen ze er nooit meer zien! KL*TE SERVICE
Re: compliment voor Harense Smid
Geplaatst: 06 okt 2004 20:09
door A_H
Nou, ik ben tot nu toe heel te vreden over de service van de harense smid. Eerder was het Megapool, en daar kwam ik vaak. Ik had een probleem met mijn telefoon (gekocht bij Megapool) en (overigens de zelfde mensen van Megapool) ze namen de moeite om voor mij direct een ander model te reggellen. Ik had alleen niet zoveel vertrouwen meer in het merk en vroeg of ik een ander merk kon krijgen. En dat was geen enkel probleem, ik kreeg zelfs nog wat geld terug omdat mijn nieuwe telefoon was afgeprijsd. En oja, de telefoon was net buiten garantie. Super service. Ik kom er graag nog eens.

Re: compliment voor Harense Smid
Geplaatst: 07 okt 2004 19:14
door AlbertC
Ik had al ervaren dat de service van de harense smid niet zo geweldig is. Gisteren 6/10 in het AD werd dit nog even bevestigd. Grote kop: Harense Smid irriteert klanten. Dit stuk ging er over dat de harense smid normaal service op een wasmachine gaf binnen 3 tot 4 dagen. Nu kun je 3 tot 4 weken niet meer wassen als deze kapot is. Voor de service ga ik er niet meer heen en daarbij waren ze altijd al een stuk duurder maar ik ging er toen nog vanuit dat de service goed was
Re: compliment voor Harense Smid
Geplaatst: 11 okt 2004 19:37
door movieboy
Blijkbaar hebben ze de overname van Megapool met alle logistieke, personele, en weet ik niet allemaal meer, problemen toch niet goed ingeschat. Ben benieuwd hoe lang dit nog zo doorgaat. Ik weet wel van een medewerker van HS dat die er zelf aardig ziek van zijn.