Wat een ellende met Compuserve!!! Wel alle spullen netjes op tijd ontvangen om ADSL aan de sluiten. Fluitje van een cent om het zelf te doen. Nou, na ruim een week en een dikke telefoonrekening verder (helpdesk) nog geen aansluiting. Steeds werd aangegeven dat het probleem aan onze pc lag (voor niets een keer helemaal opnieuw geinstalleerd) , maar na een week werd toegegeven dat er IETS in de lijn niet goed zat. Maar oplossen? Nee hoor!
alles teruggestuurd, opgezegd enz. GEEN enkele reactie ontvangen, alleen een dikke afschrijving van 155 euro voor de eerste maand!!!
Gelukkig wel kunnen terughalen. Maar ze reageren helemaal nergens op!!! We worden er helemaal doodziek van!
Bij de helpdesk reageren ze net of hun neus bloedt. Je kunt nergens anders terecht dan alleen op het 0900-nr. Nou dat is lekker.
Wie o wie heeft dit ook meegemaakt en kan ons nog tips geven?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] compuserve: geen service, geen adsl!!!!
Re: compuserve: geen service, geen adsl!!!!
TIP: ga nooit in zee met een draaideur: met een tussenpersoon, zo werkt compuserve, bedrijf dat helemaal niet gespecialiseerd is in breedband producten. Ik zou een aangetekende brief schrijven en niks betalen. Gevolgen:
1. je bent van ze af
2. je wordt op het matje geroepen bij de kanton-rechter
Succes
1. je bent van ze af
2. je wordt op het matje geroepen bij de kanton-rechter
Succes
Re: compuserve: geen service, geen adsl!!!!
Ik heb CompuServe. Perfecte service, perfecte aansluiting. Hopelijk is het dus een incident.
Sterkte.
Sterkte.
Re: compuserve: geen service, geen adsl!!!!
Ik heb ook al een tijdje een verbinding via compuserve en heb erg veel problemen ermee gehad, eerste probleem was dat de downstream via USB (omdat het een redelijk nieuw iets is volgens hun) het niet deed eerst via de servicelijn was het alsmaar mijn schuld tot ik een andere keer iemand aan de lijn kreeg die zei dat het aan mij lag en ik ethernet moest gebruiken en tot daarvoor (zeker 2 maanden) had ik een verbinding die het om het uur weer 5 uren lang niet deed en dan kon ik weer een kwartiertje online en zo bleef het maar doorgaan. Ik had een USB modem bewust besteld ervanuitgaande dat die het gewoon zou doen (zoals het hoort toch?). Ik had geen ethernetkaart en mij werd verteld dat ik die moest aanschaffen(nou... lekker is dat) Ik heb nu dus uiteindelijk een ethernetkaart en nog valt mijn verbinding vaak genoeg uit. Kortom heeeeele slechte service...