LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Pluim voor scheer en foppen
Pluim voor scheer en foppen
Maandag een wasmachine gekocht bij S&F, zou woensdag worden gebracht. Na winkelsluitingstijd woensdag telefoontje van chauffeur hij kwam niet meer werd volgende week ofzo. Weigerde bij navraag zijn naam te geven en ik moest maar zien.... (Ik dacht het niet....!) Daags daarna S&F winkel om opheldering verzocht, verkoper zou eea uitzoeken en mij terugbellen. 5 minuten later kreeg ik het bericht dat de wasmachine vrijdagavond na reguliere bezorgtijd werd gebracht. Toen ik vrijdagavond de wasmachine kreeg, kreeg ik er behalve een excuus voor het ongemak zelf nog twee kaartjes voor het Dolfinarium bij kado, omdat ze de gang van zaken betreurde......
ABSOLUTE KLASSE en EEN heel WARME DOUCHE S&F !!!!!
Jullie waren mij bijna als klant kwijt, maar het feit alleen al dat jullie problemen willlen oplossen, maakt mij tot terugkerende klant.
ABSOLUTE KLASSE en EEN heel WARME DOUCHE S&F !!!!!
Jullie waren mij bijna als klant kwijt, maar het feit alleen al dat jullie problemen willlen oplossen, maakt mij tot terugkerende klant.
Re: Pluim voor scheer en foppen
Scheer en Foppen ziet een klacht als een tweede kans
Goed te horen dat dit duidelijk goed uitpakt. Een goede winkel onderscheid zich niet door de lage prijs maar hoe ze omgaan met klachten en problemen. Daardoor komen klanten vaak terug.
gelukkig staat dit bij scheer&foppen hoog in het vaandel
Zeer terechte warme douche!!!!!
Ik heb zelf namelijk ook zeer goede ervaringen met de klachtenafhandeling van dit bedrijf. De verkopers denken met je mee en zijn niet te beroerd om een beetje extra voor je te doen.
Je hebt bet gevoel dat er echt naar je geluisterd wordt en dat er alles aan gedaan wordt om jou probleem op te lossen
Goed te horen dat dit duidelijk goed uitpakt. Een goede winkel onderscheid zich niet door de lage prijs maar hoe ze omgaan met klachten en problemen. Daardoor komen klanten vaak terug.
gelukkig staat dit bij scheer&foppen hoog in het vaandel
Zeer terechte warme douche!!!!!
Ik heb zelf namelijk ook zeer goede ervaringen met de klachtenafhandeling van dit bedrijf. De verkopers denken met je mee en zijn niet te beroerd om een beetje extra voor je te doen.
Je hebt bet gevoel dat er echt naar je geluisterd wordt en dat er alles aan gedaan wordt om jou probleem op te lossen
Koude douche, kunnen ze van mij krijgen. Koop daar een computer nieuw in de doos. Sluit ik 'm thuis aan blijkt deze al geinstalleerd te zijn. Bel ik naar de winkel zeggen ze dat dit wel vaker gebeurd op de fabriek. Ik accepteer dat en na enkele dagen kom ik er achter dat er een paar brieven op de pc staan en ik vindt een paar email adressen en een internetinstelling. Ik reclameer bij de winkel, ze weten van niets en kunnen ook niets voor me betekenen. Ik heb het hier niet bij laten zitten. Ik heb gemailed naar het ingestelde emailadres. Krijg reactie van de vorige eigenaar blijkt deze de computer na ongeveer 2 weken thuis te hebben gehad omgeruild te hebben in de winkel. Dus ik denk als ik dit verhaal uitleg met het bewijsmateriaal dat ik nu heb dan krijg ik wel een nieuwe pc, waar ik voor betaald heb! Maar ze blijven ontkennen. Mij zullen ze bij die 2ehands winkel niet meer zien
michael c bel even naar de scheer en foppen in almere en vraag naar mij (rob) ben werkzaam bij sf en zal e.e.a. voor je uitzoeken en eventueel aktie ondernemen.
Michael c.
Kunt u mij uw achternaam mailen en het filiaal waar u de pc heeft aangeschaft. Of neem even contact met mij op in het filiaal in Baarn.
Het telefoon nr is 035.5412034. Ik zal dit absoluut voor u oplossen indien nodig.
Ik hoop snel van u te horen, en zo snel mogelijk met een oplossing te komen.
MVG Bonno Breet
[email protected]
Kunt u mij uw achternaam mailen en het filiaal waar u de pc heeft aangeschaft. Of neem even contact met mij op in het filiaal in Baarn.
Het telefoon nr is 035.5412034. Ik zal dit absoluut voor u oplossen indien nodig.
Ik hoop snel van u te horen, en zo snel mogelijk met een oplossing te komen.
MVG Bonno Breet
[email protected]
Veel verkopers van Scheer en Foppen hier. Eerst geven ze zichzelf een pluim. Als andere mensen vervolgens gaan klagen dan weten ze niet hoe snel ze het moeten op gaan lossen. Als ik zo behandeld werd bij de aankoop van een pc, zou ik het er ook niet bij laten zitten. Eerst niet op willen lossen en als het goed mis is willen de verkopers op dit forum het wel oplossen. Ik zou zeggen te laat
De kaartjes zijn voor iedereen die wat koopt i.v.m 40 jarige bestaan.
Voor de rest gigantische irritante verkopers die niet chromen om gelieg en bedrog te gebruiken, als dit bedrijf voor de warme douche moet gaan is het zeer slecht gesteld met nederland.
Dit bedrijf gebruikt verkoop alsof het een zwarte markt is en echt geen enkele prijs klopt alles is onderhandelbaar waarom dan niet gewoon goedkoper!!
ik moest dit even kwijt
Voor de rest gigantische irritante verkopers die niet chromen om gelieg en bedrog te gebruiken, als dit bedrijf voor de warme douche moet gaan is het zeer slecht gesteld met nederland.
Dit bedrijf gebruikt verkoop alsof het een zwarte markt is en echt geen enkele prijs klopt alles is onderhandelbaar waarom dan niet gewoon goedkoper!!
ik moest dit even kwijt
jammer hoor dat je zo reageert wendy..... duidelijk geval dat een minder filiaal lijdt onder veel andere die hier wel serieus mee omgaan.
ik zie van andere filiaalketens niemand op klachten reageren dus blijkt wel dat er van sf wel mensen zijn die zoiets serieus willen en durven nemen....
en ja t is te laat maar ik en mn collega uit baarn kunnen zon klacht ook niet eerder horen als hier want dat andere filiaal heeft dan misschien een kans voor geven van service laten liggen en wij proberen daar in te bemiddelen... je zou ook blij kunen zijn voor de persoon in kwestie ook al is t te laat.....
met vriendelijke groet
ik zie van andere filiaalketens niemand op klachten reageren dus blijkt wel dat er van sf wel mensen zijn die zoiets serieus willen en durven nemen....
en ja t is te laat maar ik en mn collega uit baarn kunnen zon klacht ook niet eerder horen als hier want dat andere filiaal heeft dan misschien een kans voor geven van service laten liggen en wij proberen daar in te bemiddelen... je zou ook blij kunen zijn voor de persoon in kwestie ook al is t te laat.....
met vriendelijke groet
waar maken we ons eigen nu druk om als scheer en foppen in gebreke is gebleven dan moet dat hersteld worden punt uit
en verder heb je altijd twee kanten van een verhaal dat van de klant en dat van de verkoper als een produkt niet goed is dan moet de leverancier en in dit geval scheer en foppen er voor zorg dragen dat het allemaal goed in orde komt
groetjes hurl...
en verder heb je altijd twee kanten van een verhaal dat van de klant en dat van de verkoper als een produkt niet goed is dan moet de leverancier en in dit geval scheer en foppen er voor zorg dragen dat het allemaal goed in orde komt
groetjes hurl...
Ze verkopen blijkbaar 2ehands apparatuur. Mij zullen ze er niet meer zien. En dan ook nog op een belachelijke manier geholpen worden. Blijkbaar zijn ze alleen behulpzaam als het via het internet gaat!
-
tsja, inderdaad, tsja...
Ook ik weet dat als je 1 rotte appel treft dat dan niet de complete boom geinfecteerd behoeft te zijn.
Maar die ene figuurlijke rotte appel is inmiddels absoluut de reden voor mij om nooit meer iets te willen aanschaffen bij 1 bepaald filiaal van S&F.
En dat wil wat zeggen, want ik ben zelf werkzaam in een winkel en weet derhalve dat een verhaal in ieder geval 2 kanten heeft en dat klanten soms regelrecht uitschot zijn...
Maar goed, mijn ervaring in het kort;
Onlangs besloot ik tot de aanschaf van dvd-video-combi. Helaas heeft deze amper een week gefunctioneerd (er was geen leven meer in te bespeuren). Dus daar ga je mee terug, keurig binnen de 8 werkdagen, netjes in de originele doos, bon en alles erbij.
Met klantvriendelijkheid en service in je achterhoofd verwacht je vervolgens zonder problemen een ander exemplaar mee te kunnen krijgen.
Nou niet dus...
Enfin, na een heleboel gezeur en gelazer krijg je dan toch uiteindelijk een nieuw exemplaar mee.
Maar die gloednieuwe dvd die het defecte apparaat nog net effe ingeslikt had voordat ie 't begaf, tsja, daar moet je 5 weken op wachten...
Na 5 weken, geen telefoontje, dus je belt zelf maar weer...
En toen heeft mijn vrouw (die de dvd ophaalde) de allergrootste fout gemaakt, namelijk vertrouwen op de woorden van de verkoper die zei dat er geen krasje op zat (ze heeft dus -aangezien zij ter goeder trouw was- verzuimd in de winkel te kijken of de verkoper de waarheid sprak).
Ik kom thuis, open de envelop waar den verkopert de dvd ingepropt heeft en zie niet 1, maar 3 enorme krassen!!
Ook daar ga je dus mee terug.
Niet dat dat wat opgeleverd heeft, behalve dat ik geschoffeerd werd om er vervolgens on top of that van beschuldigd te worden dat ik hem aan het schofferen zou zijn.
Het verhaal is in ieder geval nog niet klaar. Ik ben benieuwd wat voor lulverhaal meneertje me morgen zal proberen op de mouw te spelden, als ie ditmaal tenminste wel belt.
We zullen zien.
Scheer&Foppen heeft op zijn minst 1 werknemer die niet in staat is te begrijpen, laat staan in de praktijk te brengen, dat het bedrijf waar hij werkzaam is toch echt service en klantvriendelijkheid hoog in het vaandel heeft staan.
I rest my case,
Dana
Ook ik weet dat als je 1 rotte appel treft dat dan niet de complete boom geinfecteerd behoeft te zijn.
Maar die ene figuurlijke rotte appel is inmiddels absoluut de reden voor mij om nooit meer iets te willen aanschaffen bij 1 bepaald filiaal van S&F.
En dat wil wat zeggen, want ik ben zelf werkzaam in een winkel en weet derhalve dat een verhaal in ieder geval 2 kanten heeft en dat klanten soms regelrecht uitschot zijn...
Maar goed, mijn ervaring in het kort;
Onlangs besloot ik tot de aanschaf van dvd-video-combi. Helaas heeft deze amper een week gefunctioneerd (er was geen leven meer in te bespeuren). Dus daar ga je mee terug, keurig binnen de 8 werkdagen, netjes in de originele doos, bon en alles erbij.
Met klantvriendelijkheid en service in je achterhoofd verwacht je vervolgens zonder problemen een ander exemplaar mee te kunnen krijgen.
Nou niet dus...
Enfin, na een heleboel gezeur en gelazer krijg je dan toch uiteindelijk een nieuw exemplaar mee.
Maar die gloednieuwe dvd die het defecte apparaat nog net effe ingeslikt had voordat ie 't begaf, tsja, daar moet je 5 weken op wachten...
Na 5 weken, geen telefoontje, dus je belt zelf maar weer...
En toen heeft mijn vrouw (die de dvd ophaalde) de allergrootste fout gemaakt, namelijk vertrouwen op de woorden van de verkoper die zei dat er geen krasje op zat (ze heeft dus -aangezien zij ter goeder trouw was- verzuimd in de winkel te kijken of de verkoper de waarheid sprak).
Ik kom thuis, open de envelop waar den verkopert de dvd ingepropt heeft en zie niet 1, maar 3 enorme krassen!!
Ook daar ga je dus mee terug.
Niet dat dat wat opgeleverd heeft, behalve dat ik geschoffeerd werd om er vervolgens on top of that van beschuldigd te worden dat ik hem aan het schofferen zou zijn.
Het verhaal is in ieder geval nog niet klaar. Ik ben benieuwd wat voor lulverhaal meneertje me morgen zal proberen op de mouw te spelden, als ie ditmaal tenminste wel belt.
We zullen zien.
Scheer&Foppen heeft op zijn minst 1 werknemer die niet in staat is te begrijpen, laat staan in de praktijk te brengen, dat het bedrijf waar hij werkzaam is toch echt service en klantvriendelijkheid hoog in het vaandel heeft staan.
I rest my case,
Dana
staat er eindelijk een leuke advertentie in de folder..... van een leuke televisietoestel voor maar 79 EURO BIJ SCHEER EN FOPPEN .
Mooie kans dacht ik lekker een app. voor weinig, ga ik naar de winkel in ede , word teneerste die hele tv de grond in geboord, en moet ik het volgens de verkoper maar in een ander filiaal proberen in de buurt ( dat is 15 km verderop ) en maar hopen dat die hem wel hebben.
ze gaven mij als argument dat het een slecht app. was.
Nou van mij mag SCHEER EN FOPPEN ede een ijskoude douche krijgen voor hun klantvriendelijkheid en hun goede service.
met vriendelijke groet .
wayne w....
Mooie kans dacht ik lekker een app. voor weinig, ga ik naar de winkel in ede , word teneerste die hele tv de grond in geboord, en moet ik het volgens de verkoper maar in een ander filiaal proberen in de buurt ( dat is 15 km verderop ) en maar hopen dat die hem wel hebben.
ze gaven mij als argument dat het een slecht app. was.
Nou van mij mag SCHEER EN FOPPEN ede een ijskoude douche krijgen voor hun klantvriendelijkheid en hun goede service.
met vriendelijke groet .
wayne w....
volgens mij kunnen ze daar geen normaal personeel in dienst nemen ik ben er een keer geweest ook voor de tv van 79 euro en ja hoor hij was er niet meer.
lees de wet heren en dames van scheer en foppen deze tv MOET u leveren maar ik heb er al eentje van mediamarkt de zelfde voor maar
59 euro dat noem ik nog eens de goedkoopste van nederland met goede service???
lees de wet heren en dames van scheer en foppen deze tv MOET u leveren maar ik heb er al eentje van mediamarkt de zelfde voor maar
59 euro dat noem ik nog eens de goedkoopste van nederland met goede service???
Leuk dat je dolfinarium kaartjes krijgt om een probleem op te lossen die ze veroorzaakt hebben door die wasmachine later te leveren. Alleen jammer dat iedere andere klant die kaartjes ook krijgen. HEt was gewoon een landelijke actie. Leuk gedaan. Alleen het was nog gewoon te goed. Er was tenslotte een wasmachine gekocht.
jongens vrees niet het gaat wel beter bij andere zaken allemaal mederwerkers van scheer en foppen hier die de dingen goed praten als je het zo moet winnen erg jammer hoor dan gaat het echt slecht met z 'on bedrijf
Laat nu een ieder die zo negatief schrijft over dit bedrijf nu ook eens concreet met zijn eigen voorbeeld komen. Er zijn voldoende medewerkers van Scheer en Foppen die dit forum lezen en blijkbaar graag problemen willen oplossen.
Ik wordt nu toch echt flauw van diegenen die gewoon schrijven "Ik heb ook slechte ervaringen" zonder de dingen bij naam te noemen. Wees gewoon eerlijk er vertel nu eens wat je probleem is zonder totaal ongefundeerd een bedrijf af te kraken.
Volgens mij was het uitgangspunt van dit onderwerp ook dat een lezer een warme douche wilde uitreiken. Dat betekent dat die persoon tevreden is. Ben je zelf ontevreden, heb dan gewoon het lef om een nieuw onderwerp in dit forum te starten met duidelijk je klacht en het filiaal e.d. zodat een lezer/medewerker hier energie in kan steken en kan uitzoeken wat er aan de hand is.
Ik wordt nu toch echt flauw van diegenen die gewoon schrijven "Ik heb ook slechte ervaringen" zonder de dingen bij naam te noemen. Wees gewoon eerlijk er vertel nu eens wat je probleem is zonder totaal ongefundeerd een bedrijf af te kraken.
Volgens mij was het uitgangspunt van dit onderwerp ook dat een lezer een warme douche wilde uitreiken. Dat betekent dat die persoon tevreden is. Ben je zelf ontevreden, heb dan gewoon het lef om een nieuw onderwerp in dit forum te starten met duidelijk je klacht en het filiaal e.d. zodat een lezer/medewerker hier energie in kan steken en kan uitzoeken wat er aan de hand is.
Het ligt er gewoon aan in welk filiaal je staat. Ik ben in Almere geweest waar je goed en netjes geholpen wordt, daartegen wordt ik in Lelystad gewoon voorgelogen over een product door de verkoper. Als verkopers gaan liegen, en ik betrap ze erop, koop ik er nooit meer wat. Lelystad is een stuk slechter geworden als vroeger (toen kocht ik er altijd alles). Notabene de bedrijfsleider die met een grote muil me voor staat te liegen!!!!
Dus tegenwoordig ga ik naar It's, ook niet goed, maar beter als niets!!!!!
Dus tegenwoordig ga ik naar It's, ook niet goed, maar beter als niets!!!!!
Als medewerker (de zoveelste) van Scheer en Foppen, vind ik het spijtig dat er een heel aantal mensen op dit forum zijn die een slechte ervaring hebben gehad met ons bedrijf! Daar wil ik dan als medewerker van S & F mijn excuses voor aanbieden. Het is dan ook jammer om te horen dat een aantal medewerkers de klant niet behandelen zoals het moet. Dat dit gebeurt is wil ik niet goed praten, want ik zou zelf ook zo gereageerd hebben als mij dat overkwam.
Dat een aantal collega's de mensen met een klacht willen helpen is denk ik alleen maar toe te juichen. Het getuigt er alleen maar van dat deze mensen hart voor de zaak hebben en graag een klant willen helpen, zoals ook zij geholpen willen worden. Als zij geen hart voor de zaak zouden hebben, dan zou het ze niks interesseren. Mijn collega's en ik krijgen erg echt geen extra salaris door.
Nogmaals mijn excuses voor het ongemak dat de klanten die een slechte ervaring hebben gehad, hebben ondervonden! Ik hoop dat u ons nog eenmaal een kans geeft.
met vriendelijke groet,
Wilco
Fil. Harderwijk
Dat een aantal collega's de mensen met een klacht willen helpen is denk ik alleen maar toe te juichen. Het getuigt er alleen maar van dat deze mensen hart voor de zaak hebben en graag een klant willen helpen, zoals ook zij geholpen willen worden. Als zij geen hart voor de zaak zouden hebben, dan zou het ze niks interesseren. Mijn collega's en ik krijgen erg echt geen extra salaris door.
Nogmaals mijn excuses voor het ongemak dat de klanten die een slechte ervaring hebben gehad, hebben ondervonden! Ik hoop dat u ons nog eenmaal een kans geeft.
met vriendelijke groet,
Wilco
Fil. Harderwijk