Pagina 1 van 1
casema
Geplaatst: 02 okt 2004 13:14
door Gast
ik ben gaan samenwonen,nu kan ik mijn internet niet eerder opzeggen dan maart 2005 is dit niet belachelijk. sylvia
Re: casema
Geplaatst: 08 okt 2004 19:57
door von
Klopt, Sylvia daar ben ik dus ook net achter.
Ik wilde mijn abonnement niet opzeggen maar veranderen. Wil je een duurder abonnement dan kan dit meteen, maar een goedkoper abonnement kan dus alleen als je contract afloopt.
Dit alles vernam ik 19 aug. j.l. Ik vroeg dus meteen wanneer mijn contract af zou lopen. Per 1 sept. werd er gezegd. Nou dat is mooi dacht ik, verlagen dat abonnement!!
Maar nee, dat moest een maand van tevoren, en was uiteraard allemaal in de voorwaarden te lezen.... Vast wel, geloof ik meteen. Maar denken ze nou echt dat als ik dat had geweten dat ik dan niet 19 dagen eerder had gebeld?
Goed om een lang verhaal kort te maken: het kon dus niet, ik moest maar een jaartje wachten!!
Dus niet.... Een brief geschreven naar Casema. En tot mijn verbazing: verleden week een brief terug: mijn abonnement is netjes verlaagd!
Toch service!! Bedankt!
Re: casema
Geplaatst: 11 okt 2004 22:07
door LHVDV
Niet alleen het opzeggen of wijzigen is een probleem, maar ook het aansluiten.
In augustus zijn wij verhuisd van provincie Groningen naar provincie Utrecht. We hadden in Groningen geen internet, maar dat wilden we nu wel.
We hebben het netjes aangevraagd via internet (leuke acties) en we konden gelijk aangeven op welke datum ze de boel mochten komen aansluiten. Nu zeg ik mochten, maar je krijgt na bestelling een bevestiging met datum en dagdeel en daar staat in dat de monteur langs zal komen.
Dus..wij thuisgebleven (ze zouden in de ochtend komen). Op een gegeven moment was het 13:00 uur en nog steeds geen monteur. Dus heb ik gebeld. We stonden niet ingepland !!!! Reactie van hun: tja, daar gaan wij niet over..het gaat wel vaker fout tussen het internetsysteem en het importeren naar het afsprakensysteem. Belachelijk. Totaal geen klantvriendelijkheid. We moesten nu wachten op een brief en daar zou de datum instaan waarop ze wel langskomen (was toegezegd binnen een week). Helaas bleek dat twee weken later, dus uiteindelijk hebben we meer dan een maand moeten wachten !!!! Dat het ons een vrije dag heeft gekost was voor hun geen goede reden. We hadden het immers ook in de avond kunnen laten plannen !!
Grote domper dus..deze ervaring. Ik moet trouwens er wel even bij zeggen dat we een uiterst vriendelijke monteur hebben gehad voor het aansluiten (netjes voeten vegen, enz...) Geloof me..dat zie je niet veel meer.
Succes voor iedereen !!!!