LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] GRATIS MODEM bij WANADOO VERGEET HET MAAR!!!!

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
internet-Henkie[[email protected]]

GRATIS MODEM bij WANADOO VERGEET HET MAAR!!!!

Ongelezen bericht door internet-Henkie[[email protected]] »

Dit conflict sleept nu al een jaar en er wordt gewoon niets aan gedaan door Wanadoo. Het betreft het volgende:
Ik was altijd bij Wanadoo en had zogenaamde gratis internet, maar we kregen ADSL en ik werdt op 18 augustus 2003 gebeld door en telefooniste van Wanadoo als ik geen ADSL-Lite abbonoment wou nemen nu er ADSL was. Ik ben toen akoord gegaan op de voorwaarden dat ik een gratis modem, gratis aansluitkosten een fotoboek en de eerste 6 maanden voor €29.95 zou krijgen.
En nu komt het krijg ik de rekening van KPN binnen staat er één keer op dat ik voor zowel aansluitkosten en de modem moet betalen en dat is maar liefs €179,79 ex btw. Ik heb hierover gebeld met Wanadoo en men vertelde dat de aansluitkosten werdt terugberekend via de rekening van de komende tijd van wanadoo. Maar het modem dat moesten ze uitzoeken en zal zo snel mogelijk worden teruggebeld , nou na twee maanden heb ik zelf maar eens terug gebeld want bij Wanadoo is snel geen snel, maar affijn ik gebeld en kreeg daar een wanadoo-medewerker aan de lijn die vertelde dat ik een verkeerde modem had gekregen van hun en dat het een USB modem moest wezen en ik had een Multi-PC modem gekregen kosten daarvan zijn €116.18. maar dat is niet mijn fout en ik weet het verschil van modems niet maar ze willen hem niet terug nemen en omruilen en ook niet het bedragterug storten Hun maken een fout teminste de dame die op 18 augustus 2003 aan het geprek met mij was en de klant moet daarna maar bloeden van hun fouten. Ik heb taloze aangetekende brieven verzonden maar er wordt gewoon niet meer op gereageerd.
Zelfs niet als ik een een voorstel doe om van die €139.- dat is incl btw
€39,- voor mijn eigen rekening neem en dat Wanadoo de €100.- terugstorten maar tot op heden krijg ik geen positieve reaktie van hun terug. DUS WANADOO LAAT DE KLANTEN BLOEDEN VOOE HUN FOUTEN
en pas dus op dat je niet altijd krijgt wat ze beloven.

p.s. Ik hoop dat ze dit nog eens lezen

internet-Henkie

mister x
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 okt 2004 12:18

Re: GRATIS MODEM bij WANADOO VERGEET HET MAAR!!!!

Ongelezen bericht door mister x »

Niet erg netjes om de naam te noemen, die mensen van de helpdesk kunnen daar ook weinig aan doen, die geven alleen de dingen door, en kunnen zelf niks beslissen.

En in de algemene voorwaarden staat dat wanadoo niet aansprakelijk is voor de uitspraken van de medewerkers.

Ook zal wanadoo zeggen dat je het had kunnen zien op de bevestigingsbrief, en dan had je binnen 7 dagen moeten reageren zodat het gewijzigd kon worden. Doe je het te laat dan heb je helaas pech.

Willem Punteren

Re: GRATIS MODEM bij WANADOO VERGEET HET MAAR!!!!

Ongelezen bericht door Willem Punteren »

henkie, dat je niet moe wordt van jezelf. Ik vraag me af hoe je in een maatschappij waarin jij leeft kan overleven met alle paperassen van verzekeringen, belastingen etc. Snap jezelf niet dat jij zelf zo stom bent geweest om niet te kijken wat jij nou wel of niet koopt op afstand? En als je er geen verstand van hebt dan moet je je er maar eens in verdiepen en es een boekie erover lezen. Je moet niet gaan verwachten dat moeder de gans je nog steeds verzorgd en dat jezelf niets hoeft te doen behalve klagen,klagen en nooit es bij jezelf de fout zoeken.

Willem

internet-henkie

Re: GRATIS MODEM bij WANADOO VERGEET HET MAAR!!!!

Ongelezen bericht door internet-henkie »

Ik heb de desbetreffende genoemd omdat diegene mij beloofd om dit op te lossen en in mijn bevestiging brief wordt vermeld dat ik een gratis modem toegestuurd krijg, maar ja ik krijg een multi-pc modem toegestuurd en dus kan ik niet weten dat die niet gratis was... hallo dit is niet MIJN FOUT maar de fout van WANADOO....en HALLO ik kom toch nog met een redelijke oplossing ....maar ja daar wordt niet op gereageerd. Maar mister X je werkt zeker bij wanadoo, want je weet het haarfijn te vertelen. Hoe ze bij wanadoo te werk gaan ..... en dat is niet zeuren als hun fouten maken.......

internet-henkie

Re: GRATIS MODEM bij WANADOO VERGEET HET MAAR!!!!

Ongelezen bericht door internet-henkie »

Willem , ik zal je eens wat vertellen ook jij werkt volgens mij bij wanadoo, op dezelfde tijd binnen op 13 oktober maar oke, ik ben al jaren bij wanadoo, nooit geen problemen met hun gehad en dan krijgen we adsl en daar gebeurd het toch en lees de bovenstaande stuk eens ik heb mijn bewijzen op brief staan en dan zeg je dat ik de fout maak ,kom nou ik heb nu toch recht om te klagen en ik klaag niet gauw maar ik vind dat mij nu onrecht wordt aangedaan en daar kan ik slecht tegen. Ik ben zeker niet moe van mezelf en weet heus wel om te gaan met paperassen. Maar wanadoo laat hun klanten gewoon bloeden voor de fouten DIE ZE ZELF MAKEN. En geloof me waar mensen werken worden fouten gemaakt, MAAR DIE ZIJN ER OOK OM WEER OPGELOST TE WORDEN. Maar wanadoo niet die denkt alleen maar aan het geld wat ze binnen krijgen.. en hallo ben nog altijd bereid tot een schikking te komen..... zodat het weer netjes opgelost kan worden..... maar almeer dan half jaar geen reaktie.....en vreemd hier wel....raar hé.

internet henkie

Re: GRATIS MODEM bij WANADOO VERGEET HET MAAR!!!!

Ongelezen bericht door internet henkie »

Nou waar blijven jullie reaktie. Of de bovengenoemde personen durven niet meer. Nee omdat jullie bij wanadoo werken en geen antwoord weten zeker, kom maar ik heb bewijs en die heeft wanadoo ook (copy) daarvan. Maar ja nu jullie weten dat jullie zelf fout zijn zijn jullie niet meer thuis ........wel flauw hé.....maar ja wel geld innen ....maar niet weer uitgeven is de moto bij wanadoo........NEE KLANTEN BETALEN GEWOON EFFE DE FOUTEN VAN WANADOO.

jan en alleman

Re: GRATIS MODEM bij WANADOO VERGEET HET MAAR!!!!

Ongelezen bericht door jan en alleman »

ik zou is ekkes naar de bedrijfs vesting gaan als ze me zo zoude naaie

maurisos

Re: GRATIS MODEM bij WANADOO VERGEET HET MAAR!!!!

Ongelezen bericht door maurisos »

Ik heb cable wanadoo premium (dus geen adsl) en ik had extreem slechte resultaten met mijn com21 modem (omdat de modem de snelheid gewoon niet aan kon vertelde de helpdesk!!!). Ik heb geeist dat ik een nieuwe modem zou krijgen. Netjes de week erna gratis een motorola modem gekregen in een broadbandbox.

Snelheid is super nu, vraag me alleen af hoeveel mensen nu nog aan het klagen zijn vanwege slechte snelheden, want een hoop oude klanten hebben nog steeds problemen met de snelheid, ze zitten nog steeds opgescheept met een oud modem en betalen nog steeds de volle mep, terwijl nieuwe klanten automatisch een nieuw modem krijgen.

hofstede40

Re: GRATIS MODEM bij WANADOO VERGEET HET MAAR!!!!

Ongelezen bericht door hofstede40 »

Ik wilde mijn Wanadoo smartpack 30 abbonnement opzeggen. Daar moet je 009 nummer voor draaien. Na 20 minuten kreeg ik een medewerker aan de lijn en vertelde ik hem dat ik van smartpack 30 abbonnement naar een free abbonnement wilde. Hij zij dat ik effe moest wachten. Nou dat wachten duurde lang en heb de telefoon opgegooit.
Toen maar een brief gestuurd, maar werd niet op gereageerd. Een maand verder heb ik nogmaals een brief gestuurd en gelijk een rode kaard van de bank megezonden om de automatische incasso te blokkeren. Ook gelijk bij de bank zelf geblokkeerd. Ik dacht ik krijg nu wel een reactie. Nou die kwam er wel, nl. U heeft een betalings achterstand. Ik had ondertussen geen gebruik gemaakt van smartpak 30. Toen ben ik overgestapt naar andere provider. Ik was Wanadoo al spuug zat. Drie maanden later kreeg ik een bericht van Wanadoo dat mijn abbonnement is over gezet naar Wanadoo free. Weer een week later kreeg ik bericht van wWanadoo dat mijn spamfilter op mijn verzoek was stopgezet, daar heb ik echter nooit om gevraagd. Binnenkort zal ik wel voor het katonrecht moeten, Nou ik ik alle bewijzen al klaar liggen. Dan kunnen ze op het katongerecht zien dat het bij Wanadoo een dikke zooi is. Inmiddels ben ik bezig met een website over Wanadoo. Hierin kan men met zijn klachten terecht.
Samen staan we sterk. Het webadres wordt, www.klachtenoverwanadoo.nl
Ik hoop dat er vele mensen er gebruik van maken.

Gast

Re: GRATIS MODEM bij WANADOO VERGEET HET MAAR!!!!

Ongelezen bericht door Gast »

Koekje erbij ?

Dommel

Re: GRATIS MODEM bij WANADOO VERGEET HET MAAR!!!!

Ongelezen bericht door Dommel »

Ik ben met free-internet begonnen bij Myweb. Nooit geen problemen gehad. Op gegeven moment werd dat overgenomen door Wanadoo. Ook daar had ik gratis internet totdat wij hier eindelijk de mogelijkheid kregen dat wij in onze regio ADSL konden nemen. Vervolgens heb ik mijn Wanadoo-Free omlaten zetten in Wanadoo-Lite. Ik heb netjes een gratis modem toegestuurt gekregen en wat betreft de snelheid heb ik ook geen klagen. Ik persoonlijk ben door Wanadoo altijd correct behandeld en men is bij mij wél hun afspraken nagekomen. Kortom: ik ben wél een tevreden klant van Wanadoo. En nee, ik werk niet bij Wanadoo dus daar hoeft geen cliché-mening over gegeven worden. Ik denk dat er over al wel twee soorten klanten voor komen. Tevreden en ontevreden klanten. Misschien dat er wel meerdere mensen nog hun mening willen geven. Uiteraard zijn de meningen verdeeld en mag de waarheid gezegt worden.

Vriendelijke Groet,
Een tevreden Wanadoo klant.

henkvanderwerf

Re: GRATIS MODEM bij WANADOO VERGEET HET MAAR!!!!

Ongelezen bericht door henkvanderwerf »

Ik ben altijd lid geweest van Myweb,later Wanadoo Free Nu heb ik ADSL van Wanadoo,
Nog nooit geen problemen gehad :D
Groetjes Henk

internet henkie

Re: GRATIS MODEM bij WANADOO VERGEET HET MAAR!!!!

Ongelezen bericht door internet henkie »

Ik ben blij voor jullie dat jullie geen problemen hebben gehad bij Wanadoo, maar ja ik kan je een ding zeggen maken hun een fout laten ze je gewoon boeten, ik heb mijn bewijs maar hun zijn osst-indisch doof en scheel en laten gewoon niets meer van hun horen zelfs niet na een redelijk bod die ik heb gedaan. Nee wanadoo zo ga je niet met klanten om, wees reeel en ga niet de klant de deur uit sturen.

verburg59

Re: GRATIS MODEM bij WANADOO VERGEET HET MAAR!!!!

Ongelezen bericht door verburg59 »

vorig jaar een aktie genomen met adsl voor 1995 p/mnd na 6 mnd 2495 nu staat dit in de bevestiging maar ik word na een jaar automatisch voor 3495 aangeslagen gereageerd maar krijg tot op heden geen bericht terug ze zeggen binnen 24 wanadoo uren maar hoelang zijn die?

Toetie

Re: GRATIS MODEM bij WANADOO VERGEET HET MAAR!!!!

Ongelezen bericht door Toetie »

:) Ik heb nog nooit problemen gehad met Wanadoo, dat mag ook wel eens gezegd worden! :wink: [/b]

Gast

Re: GRATIS MODEM bij WANADOO VERGEET HET MAAR!!!!

Ongelezen bericht door Gast »

Komt vanzelf wel let maar op.

russeltje

Re: GRATIS MODEM bij WANADOO VERGEET HET MAAR!!!!

Ongelezen bericht door russeltje »

ik ben tot nog toe heel tevreden over wanadoo :lol:

Bapsie

Re: GRATIS MODEM bij WANADOO VERGEET HET MAAR!!!!

Ongelezen bericht door Bapsie »

Welk dienstverlend bedrijf is wel goed? Bij GSM-, ADSL-, kabel-, e.d. zitten managers die alleen maar willen scoren! De rest is niet interessant en niet goed voor zijn/haar geldbuideltje!

Doe het gewoon als ik, Hoppen van de een naar de andere, ieder jaar opnieuw. Zo heb ik steeds het voordeeligste tegen dezelzelfd belabberde service als jullie!

Groeten, Bapsie

Ronaldm

Re: GRATIS MODEM bij WANADOO VERGEET HET MAAR!!!!

Ongelezen bericht door Ronaldm »

Ik werk voor planet en de procedure bij ons was t/m oktober als volgt.

De modem en aansluitkosten werden gefactureerd door KPN en later netjes terugbetaald door planet.

Per november wordt het niet meer gefactureerd, om verwarring te voorkomen

Regelmatig scheldende en tierende idioten aan de telefoon gehad die er geen barst van begrepen. Dan heb ik zoiets van neem geen internet als je de voorwaarden niet leest.

Ook mensen die gaan dreigen met programma's als trosradar etc. Valt me nog mee dat ik hier vooral tiscali en wanadoo klachten zie.

internet henkie

Re: GRATIS MODEM bij WANADOO VERGEET HET MAAR!!!!

Ongelezen bericht door internet henkie »

beste ronaldm

Oke je werkt bij planet , nou bij wanadoo werken ze niet zo netjes , ik ben telefonisch benaderd om gebruik te maken van wanadoo adsl en dat ik de modem en aansluitkosten gratis zal krijgen. De aansluitkosten heb ik ook netjes weer terug gekregen maar ze hebben mij gewoon een verkeerd modem gestuurd en ja ik heb het bewijs dat ik een gratis modem zal krijgen, en dat dan de dienstdoende vrouw een verkeerd modem invult is het hun zaak.
maar neee.... bij wanadoo niet daar laten ze gewoon de klanten op draaien voor hun fouten.
En als je iets beloofd moet je het ook waar maken, heb ik altijd geleerd!!

Gesloten