LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] tijdsurfen
tijdsurfen
Nav een aanbiedingsmeiltje van hetnet heb ik tijdsurfen aangevraagd. In de mail stond dat je een gratis modem zou krijgen of een modem naar keuze met korting. Ik wilde een draadloosmodem, maar kon dat in de bevestiging nergens aangeven en heb het tegenbericht van hetnet afgewacht. Dat kwam enkele weken later: het modem lag klaar bij het postkantoor. Ik heb toen hetnet gebeld en gezegd dat ik een draadloos modem wilde. Helaas, dat bleek bij tijdsurfen helemaal niet te kunnen! Ook goed, dan wil ik dus geen tijdsurfen. Wederom helaas, ik had binnen ca een week na aanmelding moeten annuleren, nu zit ik er een jaar aan vast. Maar als ik had geweten dat draadloos surfen niet kan met tijdsurfen, zou ik mij nooit hebben aangemeld. Weerwoord van hetnet: in de FAQ's (ergens verstopt achter een link in de aanbiedingsmail) staat dat draadloos surfen niet mogelijk is. M.i. moet een dergelijk belangrijke beperking veel duidelijker worden gemeld en kan ik een beroep doen op dwaling.
Re: tijdsurfen
tijdsurfen is al een zeer traag breedbandproduct, probleem is dat je met tijdsurfen niet met meerdere pc's tegelijk kunt surfen. Vandaar dat ze alleen de 510 modem aanbieden. Draadloos werken met een inbelverbinding lol, want dat is het zowat
Dat tijdsurfen is mijn inziens geldklopperij. Je komt iedere maand vanzelf tussen de 30 en 50 euro uit met die minuten. En dan heb je nog geen 'breedband ervaring' omdat je nogsteeds op de minuten zit te letten constant.
Dat tijdsurfen moet je uit --> aan --> uit zetten etc. Misschien dat dat programmatje niet werkt met andere type modems.
Dat tijdsurfen moet je uit --> aan --> uit zetten etc. Misschien dat dat programmatje niet werkt met andere type modems.
Je kan naar mijn mening beter het goedoopste ADSL abonnement nemen, voor ca 10,00 a 12,00 euro meer.
Dan heb je hogere snelheid en je hoeft niet op je telefoontikken te letten, je hebt zo voor je het weet meer dan deze meerprijs aan telefoontikken aan je broek (of portemonee) hangen.
Dan heb je hogere snelheid en je hoeft niet op je telefoontikken te letten, je hebt zo voor je het weet meer dan deze meerprijs aan telefoontikken aan je broek (of portemonee) hangen.
Op deze goedkope abo`s zitten vaak weer datalimieten maar het is altijd wel weer beter dan tijdloos surfen.Je kan naar mijn mening beter het goedoopste ADSL abonnement nemen, voor ca 10,00 a 12,00 euro meer.
Op de wat duurdere vaak niet maar dat is alleen voordeliger als je wat meer internet .