LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hypotheek via Real Economy
Hypotheek via Real Economy
Geachte radar,
is bij jullie bekend of het bedrijf Real Economy mensen beduveld met aantrekkelijke hypotheek met lagere maandlasten.
De overwaarde van de woning wordt gebruikt, om over een in een contract vastgelegde aantal jaren van dat voordeel te profiteren.
Maandelijks wordt 1% van dat overwaardebedrag op je rekening gestort.
Deze maand heb ik dit bedrag niet meer op m'n rekening gestort gekregen.
Ze zijn niet meer telefonisch bereikbaar!
Help!!!!!!!!!!!!!!!!!
Indien dat zo is vraag ik hier zo spoedig mogelijk aandacht aan te geven in uw programma Radar.
Tevens roep ik mede gedupeerden op, dit hier te melden.
Met vriendelijke groet,
Marcel Krul.[/b][/i]
is bij jullie bekend of het bedrijf Real Economy mensen beduveld met aantrekkelijke hypotheek met lagere maandlasten.
De overwaarde van de woning wordt gebruikt, om over een in een contract vastgelegde aantal jaren van dat voordeel te profiteren.
Help!!!!!!!!!!!!!!!!!
Indien dat zo is vraag ik hier zo spoedig mogelijk aandacht aan te geven in uw programma Radar.
Met vriendelijke groet,
Marcel Krul.[/b][/i]
Re: Hypotheek via Real Economy
Kun je iets meer info geven?
Wie is de geldgever van de hypotheek.
Waar is de overwaarde ondergebracht en in welke vorm? (welke bank, wat voor soort belegging / rekening)
Hoe lang heb je de hypotheek al?
Wie is de geldgever van de hypotheek.
Waar is de overwaarde ondergebracht en in welke vorm? (welke bank, wat voor soort belegging / rekening)
Hoe lang heb je de hypotheek al?
Waar zit dit bedrijf ergens?
Hoe kom je ermee in contact?
Hoe kom je ermee in contact?
Ja, ik zou ook wel wat meer info willen hebben over dat bedrijf. Je hebt het over Real. Is dat die verzekeraar van, foutje bedankt? Nee toch?
An.
An.
Real Economy B.V. was gevestigd in Almere.
Zijn nu slooploos verdwenen!
Ook zijn de contact personen niet meer te bereiken!
Internetsite: www.real-economy.nl(voor meer gegevens)
Zijn nu slooploos verdwenen!
Ook zijn de contact personen niet meer te bereiken!
Internetsite: www.real-economy.nl(voor meer gegevens)
De hypotheek wordt bij een onafhankelijk instantie ondergebracht(b.v ING)
De overwaarde werd gestort op een rekeningnummer van
Real Economy B.V.
Maandelijk zou ik 1% van dat bedrag op mijn rekening gestort krijgen, dit was in een kontrakt vastgelegd.
Dat is 2x gebeurd.
Ik heb deze hypotheek begin juli 2004 afgesloten.
De overwaarde werd gestort op een rekeningnummer van
Real Economy B.V.
Maandelijk zou ik 1% van dat bedrag op mijn rekening gestort krijgen, dit was in een kontrakt vastgelegd.
Dat is 2x gebeurd.
Ik heb deze hypotheek begin juli 2004 afgesloten.
Nu, ik heb even op de site gekeken, maar vond het nogal vaag. Ik ben wel blij dat het gelukkig NIETS met Reaal te maken heeft. Ik schrok al! Wij hebben namelijk al onze verzekeringen daar lopen en kon mij niet goed voorstellen dat ze zich met zulke praktijken bezig zouden houden.
Wel jammer voor jou dan, dat er schijnbaar iets goed mis is met die firma. Ik hoop voor je dat je nog reacties krijgt.
An.
Wel jammer voor jou dan, dat er schijnbaar iets goed mis is met die firma. Ik hoop voor je dat je nog reacties krijgt.
An.
Dat wordt een lastige.
Start met je onderzoek eens bij de Autoriteit Financiele markten. http://www.afm.nl
Daar staan lijsten van bedrijven die een vergunning hebben om beleggingen uit te zetten. Heeft eht bedrijf geen vergunning, schakel dan een avocaat in om alles terug te draaien.
Dien een klacht in bij de afm.
Stap naar de geldverstrekker en vraag hen om informatie. Zij werken samen met de betrokken adviseur tenslotte.
Dien een klant in bij die geldverstrekker.
Als de betrokken firma verdwenen is, probeer dan via de Kamer van Koophandel de oorspronkelijke eigenaar te vinden.
Heb je het idee dat je belazerd bent, ga dan naar de politie voor een aangiste.
Start met je onderzoek eens bij de Autoriteit Financiele markten. http://www.afm.nl
Daar staan lijsten van bedrijven die een vergunning hebben om beleggingen uit te zetten. Heeft eht bedrijf geen vergunning, schakel dan een avocaat in om alles terug te draaien.
Dien een klacht in bij de afm.
Stap naar de geldverstrekker en vraag hen om informatie. Zij werken samen met de betrokken adviseur tenslotte.
Dien een klant in bij die geldverstrekker.
Als de betrokken firma verdwenen is, probeer dan via de Kamer van Koophandel de oorspronkelijke eigenaar te vinden.
Heb je het idee dat je belazerd bent, ga dan naar de politie voor een aangiste.
Geachte radar,
Help!!!!!!!!!!!!!!!!!
Met vriendelijke groet,
Gerhard Woltering
Help!!!!!!!!!!!!!!!!!
Met vriendelijke groet,
Gerhard Woltering
Geachte gedupeerden,
samen staan we sterker!
Mail me, aub naar [email protected]
Alvast Bedankt!
Marcel
samen staan we sterker!
Mail me, aub naar [email protected]
Alvast Bedankt!
Marcel
e.a. breidt zich uit als een olievlek!!! Kijk voor meer info op
www. vara.kassa.nl
www. vara.kassa.nl
aanvulling op vorige reactie er staan 177 brieven in het formum
United Green
United Green
WAARSCHUWLING VOOR IEDEREEN!!!
Kijk op www. vara.kassa.nl
Kijk op www. vara.kassa.nl
de site is www.kassa.vara.nl .
Zoekt wel zo makkelijk denk ik.
Zoekt wel zo makkelijk denk ik.
Kijk op kassa.vara.nl op: Forums/Geldzaken en recht/Beurs en beleggen/United Green.
Op de laatste pagina staat beschreven dat dit bedrijf ook door P.B.L.Kuijper uit Winterswijk is opgezet.Weer worden er mensen besodemieterd net zoals bij United Green,GTP en anderen.
Die vent moet eens een pak op zijn donder krijgen met die oplichterspraktijken!!!!
Op de laatste pagina staat beschreven dat dit bedrijf ook door P.B.L.Kuijper uit Winterswijk is opgezet.Weer worden er mensen besodemieterd net zoals bij United Green,GTP en anderen.
Die vent moet eens een pak op zijn donder krijgen met die oplichterspraktijken!!!!
Heb laatste twee maanden geen storting ontvangen van Real Economy. Ben benieuwd of dit meer mensen is overkomen.
Erik
Erik
Erik, U bent zeker niet de enige die geen betalingen meer ontvang van RealEconomy. Ook ik ben een van de gedupeerden. Graag wil ik in contact met je komen zodat we de krachten kunnen bundelen. Mail aub op hetvolgende adres: [email protected]
ook realeconomy is een onderdeel geweest van united green
en gtp enz
dus ja
en gtp enz
dus ja