Gazelle Ultimate hybrid frame breuk na 4 weken
Geplaatst: 08 okt 2004 15:04
Op 19 augustus de duurste goldline fiets van Gazelle gekocht.
4 weken later constateerde de fietsenmaker Kortenhof in Maassluis dat mijn achterbrug gebroken was. Gevalletje garantie, begin volgende week kunt u een nieuwe achterbrug verwachten en al het andere dat defekt is door dit defekt wordt ook netjes vervangen. Na 1 week eens gebeld hoe het met mijn fiets stond. Meneer, de achterbrug zit een nieuwe op, alleen de jasbeschermers en kettingkast hebben we nog niet. zal begin volgende week worden. Zo ging het 2,5 week door. Na 2 weken gazelle maar eens gebeld hoe of wat en waarvoor er geen onderdelen op voorraad zijn van de allerduurste fiets uit hun goldline segment en ik geen antwoord ontving op eerdere emails. Er werd mij beloofd dat alles begin van deze week geleverd zou zijn aan de dealer. Begin deze week heeft de dealer weer niks onrtvangen, dus weer gazelle gebeld. Meneer 1000 maal excuses, maar vandaag wordt tie verstuurd en voor het weekend kunt u weer fietsen. Vandaag fietsenmaker maar weer gebeld hoe het met mijn fiets is. Niets ontvangen van gazelle alweer. Weer gazelle gebeld, we gaan ons best doen het vandaag te versturen. Ik zeg doe het dan met DHL want dan kan ik alsnog dit weekend fietsen. Meneer dat kan niet, want het onderdeel is te kwetsbaar. Wat een flauwe kul zeg. Ze kunnen in ieder geval hun best weer gaan doen dat het vandaag verstuurd word. Al met al staat een ffiets van 2500 euro al 3 weken bij de dealer omdat gazelle te beroerd is om goede support te leveren, dit nog wel op een fiets uit het goldline segment. Al met al zal mijn volgende fiets nooit meer een gazelle worden, want de service is gewoon zeer slecht. Ook het feit dat ze niet met DHL een onderdeel met spoed kunnen versturen na een compleet verkeerd gelopen garantieclaim is toch wel een negatieve blamage. Gazelle
4 weken later constateerde de fietsenmaker Kortenhof in Maassluis dat mijn achterbrug gebroken was. Gevalletje garantie, begin volgende week kunt u een nieuwe achterbrug verwachten en al het andere dat defekt is door dit defekt wordt ook netjes vervangen. Na 1 week eens gebeld hoe het met mijn fiets stond. Meneer, de achterbrug zit een nieuwe op, alleen de jasbeschermers en kettingkast hebben we nog niet. zal begin volgende week worden. Zo ging het 2,5 week door. Na 2 weken gazelle maar eens gebeld hoe of wat en waarvoor er geen onderdelen op voorraad zijn van de allerduurste fiets uit hun goldline segment en ik geen antwoord ontving op eerdere emails. Er werd mij beloofd dat alles begin van deze week geleverd zou zijn aan de dealer. Begin deze week heeft de dealer weer niks onrtvangen, dus weer gazelle gebeld. Meneer 1000 maal excuses, maar vandaag wordt tie verstuurd en voor het weekend kunt u weer fietsen. Vandaag fietsenmaker maar weer gebeld hoe het met mijn fiets is. Niets ontvangen van gazelle alweer. Weer gazelle gebeld, we gaan ons best doen het vandaag te versturen. Ik zeg doe het dan met DHL want dan kan ik alsnog dit weekend fietsen. Meneer dat kan niet, want het onderdeel is te kwetsbaar. Wat een flauwe kul zeg. Ze kunnen in ieder geval hun best weer gaan doen dat het vandaag verstuurd word. Al met al staat een ffiets van 2500 euro al 3 weken bij de dealer omdat gazelle te beroerd is om goede support te leveren, dit nog wel op een fiets uit het goldline segment. Al met al zal mijn volgende fiets nooit meer een gazelle worden, want de service is gewoon zeer slecht. Ook het feit dat ze niet met DHL een onderdeel met spoed kunnen versturen na een compleet verkeerd gelopen garantieclaim is toch wel een negatieve blamage. Gazelle