Pagina 1 van 1
[b]slechte service HEMA [/b]defecte sluiting horloge
Geplaatst: 11 okt 2004 11:18
door m.henderson
Kocht voor 14 euro een horloge bij de Hema. Thuis viel het af. Ik ging er van uit dat ik de sluiting niet goed had dichtgedaan. Op straat is dit echter nogmaals gebeurd met als resultaat dat ik het horloge verloren heb. Geen horloge meer. En dus ook geen 'object' om te laten zien, redeneert de Hema en daarom wil men maar de helft vergoeden. Met als resultaat dat ik geheel buiten mijn schuld nu zonder klokje zit. Dit druist tegen mijn gevoel voor redelijkheid in. Een kapotte sluiting is namelijk ook een defect aan een door de Hema geleverd product en hoort naar mijn mening dus ook vervangen te worden. Koop nu mijn horloge dus beslist ergens anders. Vriendelijke groet, Marian Henderson.
Re: [b]slechte service HEMA [/b]defecte sluiting horloge
Geplaatst: 11 okt 2004 15:18
door Gast
Ik vind dat een prima service. Zijn denk ik maar weinig winkels waar je de helft van het aankoopbedrag vergoed krijgt. Het is immers niet te achterhalen wat er met je horloge gebeurd is. Jij zegt dat je het bent verloren vanwege een slechte sluiting. Maar het kan ook zo zijn dat je ergens aan bent blijven haken, of dat je de boel op zit te lichten en hem bijv. op de tegels in badkamer kapot hebt laten vallen. En een leuk verhaal verzint.
Ik geloof je wel, maar begrijp ook de kant van de HEMA. Zij kunnen natuurlijk niet zien wat er is gebeurt. Een vergoeding van 50 procent is daarmee heel, heel heel redelijk.
Hema, perfect.
Mevrouw Henderson, je zeurt naar mijn idee dus gewoon. Accepteer dat geweldige aanbod nu maar gewoon.
Re: [b]slechte service HEMA [/b]defecte sluiting horloge
Geplaatst: 11 okt 2004 16:36
door Gast
werkelijk waar ik ben zeer verbaasd dat u dit onderwerp hier durft te plaatsten !!!!
dat de hema iets vergoed voor 50% wat u zelf verloren bent is toch echt heel bijzonder !
ik kan en wil niet begrijpen dat u durft te zeggen dat dit geen service is !!!
want een feit is gewoon dat garantie inhoud dat iets niet naar behoren werkt en dus niet voor VERLIES !!
en als de sluiting niet goed zou zijn en u dat al thuis geconstateerd heeft dan had u het horloge in de tas moeten doen en retourneren !
dus wat mij betreft een nutteloos onderwerp en het stimuleert mij juist meer bij de hema aan te schaffen !!!
petje af voor de hema dus !!!
Re: [b]slechte service HEMA [/b]defecte sluiting horloge
Geplaatst: 11 okt 2004 19:43
door movieboy
Tsja Henderson wat wil je nou. Ben jij ook zo iemand die zijn auto tegen een boom parkeert en dan naar de garage teruggaat omdat die schade er niet opzat toen je hem kocht. Duh. Ik sta versteld van de Hema dat ze je 50% aanbieden. Superservce voor dorpsidioten.