LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] tiscali

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Gast

tiscali

Ongelezen bericht door Gast »

Hallo Radar, ik meld mij namens mijn ouders. Zij zijn in februari lid geworden van Tiscali en moeten de aansluitkosten terug krijgen. Na veel bellen en mailen hebben zij nog steeds geen geld. Zij kregen in juni bericht dat het binnen 30 dagen op hun rekening zou staan, nou mooi niet. Wat nu? Hun e-mailadres is : [email protected]. Hopelijk kunnen jullie een tip geven?

Met vriendelijke groet, Marja de Haan.

Gast

Re: tiscali

Ongelezen bericht door Gast »

Hallo,

Ik zit met een soortgelijk probleem Op 15 december 2003 is mij Tiscali ADSL Surf-abonnement geactiveerd. In mijn abonnementsvoorwaarden stond dat ik de eenmalige aansluitkosten en de modemkosten terug kon vragen door het opsturen van mijn eerste factuur.

Begin van dit jaar, direct na het ontvangen van de eerste factuur heb ik een kopie gemaakt en deze opgestuurd. Toen ik geen ontvangstbevestiging kreeg, heb ik gebeld om te vragen hoe lang het zou gaan duren. Tiscali heeft mij toen verteld dat ik rustig moest afwachten want het zou voor 1 juni 2004 overgemaakt worden.

Toen ik half juni nog niets gehoord had, heb ik nogmaals gebeld. Het zou binnen enkele weken in orde gemaakt worden. Dat is helaas niet gebeurd, waardoor ik begin september nogmaals heb gebeld. Nu kreeg ik een verhaal te horen dat er eerst een controle moet plaatsvinden, maar dat ik in zeer korte tijd iets zou horen.

Nu zijn we weer twee maanden verder en duurt het al met al ruim TIEN maanden. Vandaag heb ik schriftelijk verzocht tot betaling, maar ik heb weinig hoop als je de complete constructie bekijkt van deze actie.

Groet,

Michael Joosen

Hatsikidee
Berichten: 144
Lid geworden op: 27 mar 2004 23:39

Re: tiscali

Ongelezen bericht door Hatsikidee »

Ik heb 12 mei de rekening ingediend en gisteren pas het geld voor modem en aansluitkosten retour gekregen. Ik begrijp dat dus het dan nog vrij snel is.. tjongejonge zeg. :?

AlexT
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 okt 2004 19:44

Re: tiscali

Ongelezen bericht door AlexT »

Nadat ik op 21 januari 2004 abonnee geworden ben van Tiscali, had ik in maart nog geen factuur ontvangen. Ik heb daarvoor 1,5 uur aan de telefoon gehangen en kreeg te horen dat er niets aan de hand was en alles goed kwam.
Begin april eindelijk een factuur en direct opgestuurd om mijn aansluit en modem kosten teruggestort te krijgen. Word er 1 juni al gereageerd door Tiscali dat ik mijn geld niet gestort krijg omdat ik nog niet betaald heb. terwijl ik dus een automatische incasso heb. Ik heb mijn gegevens nagekeken en toen bleek dat er 1 cijfer in mijn rekening nummer verkeerd stond. Ik heb 2 juni een brief gestuurd met een machtiging om mijn rekening nummer te kunnen wijzigen en de vraag wat er met de openstaande facturen gaat gebeuren. 11 juni een reactie van Tiscali dat mijn rekening nummer gewijzigd is en dat ik een accept giro krijg voor de openstaande facturen.
18 oktober weer eens een brief van Tiscali met een betalingsherinnering, ik moet binnen 10 dagen betalen anders word ik afgesloten en is her aansluiten niet meer mogelijk.
Ik heb ze gelijk een aangetekende brief gestuurd met de vraag hoe ik een betalingsherinnering kan krijgen als ik nooit de mogelijkheid heb gehad om te betalen en met de vraag hoe het nu met het terug storten van modem en aansluitkosten zit, want ik moest dat voor 1 juni doen, maar toen zat het nog allemaal fout in hun administratie.
Ik wacht het dus maar af of ik binnenkort afgesloten word en hoe snel ik een reactie krijg, maar daar heb ik weinig hoop op gezien de vele negatieve reacties.

Succes overige Tiscali slactoffers, groeten Alex

Gast

Re: tiscali

Ongelezen bericht door Gast »

Ik had sinds 2september 2003 internet bij Tiscali en had het ruim op tijd afgemeld weer. Op 2 september 2004 is inderdaad mijn Tiscali abbonoment gestopt maar ze waren bij Tiscali vergeten de KPN lijn vrij te maken waardoor ik 7weken later pas weer internet had.

Daarnaast heb ik 30euro moeten betalen voor HOP-Kosten, anders kon ik niet meer naar een andere provider. Ik heb voor heel wat euro's aan 0900 nr/s moeten bellen.

Daarnaast heb ik een klachtenbrief geschreven naar Tiscali maar daar heb ik tot heden nog steeds geen reactie op gehad. Die brief is nu zo'n 3weken geleden op de post gegaan.

GEEN GOEDE SERVICE DUS!!!

Mvgr. Luuk

Gesloten