Pagina 1 van 1

DVD belofte van ESSENT

Geplaatst: 14 okt 2004 16:21
door Octe
Beste lezers,

3 maanden geleden ben ik telefonisch benaderd door Essent of ik interesse had om ook gas bij hun af te nemen. Bij een éénjarig contract zou ik een Senseo krijgen, bij een tweejarig contract een DVD speler. Het gesprek werd opgenomen en ik ben akkoord gegaan met een tweejarig contract. Na een maand gebeld, men was bezig om het gas over te zetten naar Essent maar dat zou elk moment kunnen gebeuren. Na weer een maand bellen, men wist van niets ??? Verbouwereerd heb ik na een maand nog eens contact opgenomen met Essent hoe dit kon gebeuren, excuses, excuses en nogmaals excuses maar geen DVD speler. Uiteindelijk heb ik het adres gekregen die men moet aanschrijven om een kopie van de opnamen van het gesprek te krijgen. Voor iedereen die bewijsmateriaal nodig heeft (als het er is):

Essent Retail, Afdeling Marketing, postbus 1484, 5200 BM 's-Hertogenbosch

mijn brief gaat vandaag de deur uit, ik ben benieuwd of er opnames bestaan, en als deze bestaan ga ik mijn rechten opeisen.

Re: DVD belofte van ESSENT

Geplaatst: 14 okt 2004 16:34
door Gast
Als je een 3-jarigcontract afsluit bij Eneco ding je mee naar een Mercedes en gratis gasflessen voor 1 jaar.

Re: DVD belofte van ESSENT

Geplaatst: 18 okt 2004 16:00
door callgirl
ik wil graag reageren op het bericht van de dvd speler.ik ben zelf werkzaam bij essent en ik vraag me af of meneer wel contact geheeft met energie makkelijk.ik weet dat ze een achterstand hebben van 2 maanden en gas kon pas per 01.07.2004 om gezet worden.als meneer nog vragen heeft over de dvd speler kan hij het beste bellen met 0800-4200000 omdat deze personen het zo op kunnen zoeken hoe het zit met de aanmelding.nog een opmerking voor de behandeling van de brief naar het hoofdkantoor staat 4 weken hou daar rekening mee

Re: DVD belofte van ESSENT

Geplaatst: 05 nov 2004 18:59
door nak
Waarschijnlijk is meneer geen vaste klant van Essent.
Als hij dat wel geweest was, had hij de zelfde aanbieding schriftelijk op zijn huisadres gekregen.
Als mijn redenering tenminste goed is. Want ik ben zelf vaste klant van Essent en ik heb die aanbiediengen per post ontvangen.
Daarnaast is het natuurlijk vrij naief om, ongeacht met welk bedrijf of instantie, telefonisch een contract af te sluiten.
Hopelijk heeft meneer er wel wat van geleerd.