Goedkoop ADSL via Wanadoo ?
Geplaatst: 14 okt 2004 23:40
Wanadoo heeft een aanbieding van € 9,95 per maand (de eerste drie maanden).
Heel leuk allemaal, maar .....
Als eerste moest ik de helpdesk bellen (draadloos internet kreeg ik niet aan de gang). In de wacht (0,45 cent per minuut), dus 15 euro armer.
Nu krijg ik een mailtje van Wanadoo dat ik een betalingsachterstand zou hebben van 94 euro. Ik ben echt per 2 maanden lid, waardoor dit ONMOGELIJK is !
In de on-line factueren database kan ik ook zien dat mijn totaal factuur tot nu toe is : € 13,47 !
Wat doet Wanadoo nu. Ze schrijven mij in dit mailtje dat als ik klachten of vragen heb, ik even hun 0900 nummer moet bellen (0,45 cent per minuut). Weer 35 minuten in de wacht ?? Dat is WEER € 15,00 !
Mijn eerste maanden bij Wanadoo hebben mij dus gekost :
Abonnementskosten : 2 x € 9,95 = € 19,90
Telefoonkosten : 2 x 15,00 = € 30,00
Totaal : € 49.90 !
Ik weet niet, maar is DIT goedkoop internetten ??
Oplichterij vind ik het.
En als je een emailtje stuurt, krijg je de volgende reactie :
------------------------------------------------------------------
U heeft per e-mail gereageerd op een geautomatiseerd e-mail bericht naar
aanleiding van een betalingsachterstand. Zoals gemeld in het e-mail bericht
is het helaas niet mogelijk om hierop per e-mail te reageren. Uw reactie zal
dan ook niet door ons worden verwerkt.
------------------------------------------------------------------
Kortom... je MOET bellen met dat dure 0900 nummer.
Doe je dit niet, tja, dan wordt je gewoon afgesloten !
Wanadoo .. GOED BEZIG !
Heel leuk allemaal, maar .....
Als eerste moest ik de helpdesk bellen (draadloos internet kreeg ik niet aan de gang). In de wacht (0,45 cent per minuut), dus 15 euro armer.
Nu krijg ik een mailtje van Wanadoo dat ik een betalingsachterstand zou hebben van 94 euro. Ik ben echt per 2 maanden lid, waardoor dit ONMOGELIJK is !
In de on-line factueren database kan ik ook zien dat mijn totaal factuur tot nu toe is : € 13,47 !
Wat doet Wanadoo nu. Ze schrijven mij in dit mailtje dat als ik klachten of vragen heb, ik even hun 0900 nummer moet bellen (0,45 cent per minuut). Weer 35 minuten in de wacht ?? Dat is WEER € 15,00 !
Mijn eerste maanden bij Wanadoo hebben mij dus gekost :
Abonnementskosten : 2 x € 9,95 = € 19,90
Telefoonkosten : 2 x 15,00 = € 30,00
Totaal : € 49.90 !
Ik weet niet, maar is DIT goedkoop internetten ??
Oplichterij vind ik het.
En als je een emailtje stuurt, krijg je de volgende reactie :
------------------------------------------------------------------
U heeft per e-mail gereageerd op een geautomatiseerd e-mail bericht naar
aanleiding van een betalingsachterstand. Zoals gemeld in het e-mail bericht
is het helaas niet mogelijk om hierop per e-mail te reageren. Uw reactie zal
dan ook niet door ons worden verwerkt.
------------------------------------------------------------------
Kortom... je MOET bellen met dat dure 0900 nummer.
Doe je dit niet, tja, dan wordt je gewoon afgesloten !
Wanadoo .. GOED BEZIG !