LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] wiw weet er een goede advocaat

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: wiw weet er een goede advocaat

Ongelezen bericht door aert0001 »

Michiel,

er zijn geen geheimen, maar kom nou ik voel er ook niet voor om iedere keer de tarieven te verdedigen die iemand anders opmaakt,

Pipa dank je voor de bijval jij ziet dit weer beter dan ik, wat is trouwens nu weer TS?

maar Michiel, laten we anders ook eens over jou geheimen praten, jij komt ook ongevraagt op dit forum, begin maar met je echte naam, dan weten we in ieder geval wie we zijn.

Ton

p.s. de procedure kost bij de groep 500 euro
Laatst gewijzigd door aert0001 op 17 okt 2004 01:12, 1 keer totaal gewijzigd.

Truus2004
Berichten: 2377
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:13

Re: wiw weet er een goede advocaat

Ongelezen bericht door Truus2004 »

p.s. de procedure kost bij de groep 500 euro
Toevoeging: voor het eerste traject. Mocht je in hoger beroep gaan dan komen er m.i. kosten bij.
Maar je hebt dan in ieder geval toch een deel van de kosten bespaard.
Daar kan iedereen met iedereen over in discussie, uiteindelijk bepaal je zélf hoe je het doet en of je mee wilt gaan in die groep. Waar je overigens individueel recht.
Of je kiest voor Croosjes, of voor een van de stichtingen, of je neemt zelf een advocaat in de hand of je blijft op de bank zitten afwachten met een biertje. Het is een kwestie van kiezen. Iedereen heeft een vrije keus...
Laatst gewijzigd door Truus2004 op 17 okt 2004 01:14, 1 keer totaal gewijzigd.

Michiel Luidens

Re: wiw weet er een goede advocaat

Ongelezen bericht door Michiel Luidens »

TS = topic starter
ik voel er ook niet voor om iedere keer de tarieven te verdedigen die iemand anders opmaakt
Simpel op te lossen : geef de naam van die volgens jou voordelige advocaat dan kunnen mensen bij die advocaat over het tarief onderhandelen. En de aasgieren graag op dit forum aan de schandpaal.

:D
Laatst gewijzigd door Michiel Luidens op 17 okt 2004 01:15, 1 keer totaal gewijzigd.

aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: wiw weet er een goede advocaat

Ongelezen bericht door aert0001 »

I rest my case,

piep, piep, hoera,

welterusten iedereen,

Ton

Truus2004
Berichten: 2377
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:13

Re: wiw weet er een goede advocaat

Ongelezen bericht door Truus2004 »

geef de naam van die volgens jou voordelige advocaat dan kunnen mensen bij die advocaat over het tarief onderhandelen.
Michiel, 'lieverd', die naam stáát er toch :roll:
Natuurlijk kunnen ze daar individueel gaan onderhandelen!

Michiel Luidens

Re: wiw weet er een goede advocaat

Ongelezen bericht door Michiel Luidens »

Ik reageerde op "een e-mailtje en je kunt weer verder met je leven" zoals ik ook reageer op "klik maar op mijn envelopje" (Piet) en "mail me" (Croosjes). Waar het om gaat is dat dit forum bedoeld is om informatie uit te wisselen en niet om zieltjes te werven.

Truus2004
Berichten: 2377
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:13

Re: wiw weet er een goede advocaat

Ongelezen bericht door Truus2004 »

Ben het helemaal met je eens! Overigens van beide kanten Michiel is transparantie van belang. Het vervelende is alleen dat de informatie in de posting van Piet die hierboven gequoted is, de ene keer als informatie gezien wordt en de andere keer als wervend.
Kortom: het is eigenlijk nooit goed! Maar ik begrijp best wat je bedoelt hoor!
Vraagje: hoe zie jij dat Michiel? Wanneer is het wervend en wanneer is het informatie?

Michiel Luidens

Re: wiw weet er een goede advocaat

Ongelezen bericht door Michiel Luidens »

Wervend zie ik als "neem contact op en je krijgt de info" en informatie is antwoord op de gestelde vraag. Bij de vraag van de TS dus de naam van een advocaat in de regio eindhoven en informatie over gangbare tarieven.

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: wiw weet er een goede advocaat

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Geplaatst op 17 Oct 2004 01:13 door Michiel Luidens

--------------------------------------------------------------------------------

TS = topic starter


O ? Laat ik er nu helemaal van overtuigd zijn dat het hier één van de mutaties van croosjes betreft !

problemchild
Berichten: 26
Lid geworden op: 03 okt 2004 11:15

Re: wiw weet er een goede advocaat

Ongelezen bericht door problemchild »

hallo

ik ben blij dat er veel mensen met mij mee hebben gedacht.
ik vind het wel jammer dat er tussen bepaalde mensen zoveel onenigheid komt dit was nooit mijn bedoeling toen ik deze oproep plaatste. ik wilde alleen goede informatie omdat ik net als vele andere goed in de boot genomen ben .
hoe meer mensen er op de hoogte zijn van de juiste mensen (advocaten) hoe beter.
en de tarieven zijn wel degelijk belangrijk voor mij.
het blijft een gok om te vechten tegen dexia.
en aangezien ik een flinke restschuld heb en er dan nog steeds 15 jaar elke maand voor moet betalen vind ik dat ik de juiste persoon om ertegen te vechten moet hebben ,en ook zekerheid over de kosten .
DAN WEET IK WAAR IK AAN TOE BEN!!!

komarkt
Berichten: 128
Lid geworden op: 07 okt 2004 16:04

Re: wiw weet er een goede advocaat

Ongelezen bericht door komarkt »

aangezien ik een flinke restschuld heb en er dan nog steeds 15 jaar elke maand voor moet betalen vind ik dat ik de juiste persoon om ertegen te vechten moet hebben ,en ook zekerheid over de kosten .
Het struikelblok zou kunnen zijn, dat niemand weet of dit contract, tegen die tijd met winst of verlies wordt afgesloten.

Zie ook de topic van Sonja die heeft het zelfde probleem.

Succes.

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: wiw weet er een goede advocaat

Ongelezen bericht door impact »

Komarkt, betaal jij dan nog steeds aan die oplichters?

komarkt
Berichten: 128
Lid geworden op: 07 okt 2004 16:04

Re: wiw weet er een goede advocaat

Ongelezen bericht door komarkt »

Hallo impact,

Nee ik had een paar WVD's die allang beëindigd zijn. Ik gaf mijn mening over langlopende contracten.

IVOP
Berichten: 13
Lid geworden op: 17 okt 2004 15:07

Re: wiw weet er een goede advocaat

Ongelezen bericht door IVOP »

Bel Bart Korvemaker van de Boer en Egberts advocaten in Leeuwarden.
058-2941614.

Volgens mij zijn de kosten bij Bart lager. Ik heb Bart ingeschakeld en ben er teverden over. Wat ik ervoor betald heb weet ik zo niet meer.

IVOp

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: wiw weet er een goede advocaat

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Geplaatst op 03 Oct 2004 11:25 door problemchild

--------------------------------------------------------------------------------

hallo

ik heb ook een contract met legiolease afgesloten en pas sinds kort ben ik er achter gekomen dat het echt goed fout zit
ik heb veel geld ingezet en moet de komende 15 jaar nog elke maand erg veel gaan betalen
ik heb een klachten brief gestuurd naar dexia dat ik me behoorlijk misleid voel en ik kreeg een standaard briefje terug dat ze zich niet aanspraaklijk voelde volgens hun had ik geen poot om op te staan
ik ben nu op zoek naar iemand die hier heel veel van af weet
misschien een advocaat om te kijken wat ik hier nog mee kan
vanaf volgende maand zijn mij eerste 5 jaar voorbij en moet ik elke maand gaan betalen
ik heb me ook al aangemeld bij stichting leaseverlies
en ja helaas hebben wij mijn partner en ik allebei getekend
wie heeft er een hele goede tip om ons te helpen
Gaat het al weer een beetje meneer problemchild ?
Geen poot.. zei dexia dat echt.. geen poot ?
Als jij geen mutant van croosjes bent, dan heb jij volgens mij samen met hem op dezelfde school gezeten. :lol: :lol: :lol:

resp00113484
Berichten: 4
Lid geworden op: 30 dec 2003 18:54

Re: wiw weet er een goede advocaat

Ongelezen bericht door resp00113484 »

gezien gisteren in het Algemeen Dagblad advocaat voor 85 euro per maand www.leaseproces.nl is er iemand die met dit kantoor ervaring heeft?????

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: wiw weet er een goede advocaat

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Ja en dan winnen ze dat binnen 3 maanden. Zoveel onbaatzuchtige hulp die ons gedupeerden wordt aangeboden is bijn niet te verdragen.
Al die liefdadigheid. :(

DOEN

Lfs Ad
Laatst gewijzigd door ad snoeren op 17 okt 2004 17:15, 1 keer totaal gewijzigd.

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: wiw weet er een goede advocaat

Ongelezen bericht door croosjes »

voor hoe lang is dat de betaling van €85,- per maand zolang het proces loopt een duur iets dan

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: wiw weet er een goede advocaat

Ongelezen bericht door impact »

Al duurt het 7 jaar, dan nog is het waarschijnlijk stukken goedkoper dan een BT-abonnement bij Telecomgigant Croosjes en het MLM-werk dat je daarvoor moet verrichten. Tegen die tijd heb je daardoor geheid ook ruzie met al je familie en vrienden gekregen, die je voor Croosjes-telecom hebt gestrikt en ben je eenzaam en alleen.
Zelfs dit forum bestaat dan niet meer want ook de TROS is dan weg.

pluutje
Berichten: 2669
Lid geworden op: 04 aug 2004 00:01

Re: wiw weet er een goede advocaat

Ongelezen bericht door pluutje »

Och Problemchild,

Dat gekizzebis hier op dit Forum is nog niets tegenover wat Dexia nog te wachten staat :twisted: :twisted: :twisted:

Vrgr
Pluutje :wink:

Gesloten