LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Schijnbare paradox????

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Dennis

Schijnbare paradox????

Ongelezen bericht door Dennis »

Hallo,

In dit Forum is al heel wat geschreven over een negatieve BKR vermelding. Als Dexia dit doet snijden ze zich volgens mij zelf in de vingers. Als er een negatieve BKR vermelding komt dan kan je dus geen lening meer aangaan om je zogenaamde restschuld te betalen. Je staat immers geregistreerd. Geen lening, geen afbetaling "restschuld". Of is Dexia zo naief om te denken dat wij dat geld ineens kunnen ophoesten zonder lening??? Ik dacht het niet! Dus Dexia, geef mij maar een negatieve BKR.
Overigens ben ik zelf van plan NOOIT maar dan ook NOOIT een bedrag terug te betalen aan de oplichtersbende die zich bediend van de inmiddels zwaar besmeurde naam Dexia of welke naam deze malloten zich ook mogen aanmeten na de splitsing.

Zo, dat moest ik toch even kwijt.....

Dennis

Ron uit Den Haag

Re: Schijnbare paradox????

Ongelezen bericht door Ron uit Den Haag »

Goed gezegd Dennie boy.

Groet, Ron.

minne

Ongelezen bericht door minne »

wat kan ik toch genieten van uitspraken als deze.
Ik onderschrijf ze met heel mijn hart.

sylans

Ongelezen bericht door sylans »

Dat lijkt mij geen verstandige houding.
Uiteindelijk wordt alles wat je bezit openbaar verkocht.

Dennis

Ongelezen bericht door Dennis »

Beste Sylans,

Een openbare verkoping van mijn schamele bezittingen? Dat zal echt wel meevallen. Dexia weet zelf ook wel dat ze goed fout zitten want ze erkennen dat ze deze rotzooi van de veroorzaker van deze ellende, AEGON, hebben gekocht. Het is een rare gedachte maar ik zou ook een incassobureau richting Dexia / AEGON kunnen sturen om er voor te zorgen dat we alles nu eens terug krijgen. Ik heb gehoord dat iedereen een incasso-bureau kan beginnen, dus je zou een patstelling kunnen forceren tot er een gerechtelijke uitspraak is. AEGON heeft dit walgelijke produkt doen onstaan, maar ze ontkennen dat. Dexia is er ingestonken, net als wij met z'n allen. Ik voorzie dat zowel de naam AEGON als Dexia over een paar jaar niet meer bestaan. Dan kunnen ze onder een andere naam weer iedereen oplichten.

Dennis

Jan

Ongelezen bericht door Jan »

Hey Dennieboy, je hebt helemaal gelijk volgens mij. Dexia kan door de BKR-toestand ervoor zorgen dat ik geen lening kan afsluiten (als ik dat al zou willen doen) om Dexia te gaan volstoppen met mijn zuur verdiende centen. Kom maar op, Dexia-tuig, met dat negatieve BKR-dreigement.

Gesloten