Pagina 1 van 1

Een globale telling 173 topics T-mobile

Geplaatst: 20 okt 2004 23:39
door Gert K
Ik heb na mijn negatieve ervaringen géén behoefte om alle onderwerpen betreffende T-mobile nogmaals door te nemen.
Ik kwam bij een voorzichtige telling op 173 onderwerpen over deze provider, in de groep telefonie en alleen dit forum.
Nu zullen er misschien ook negatieve tussen zitten, maar op zich vind ik het een enorme prestatie dat er zoveel is vermeld (wat dit betreft zijn ze voor mij de nummer één).
Misschien wel stof tot nadenken.

PS wil je kunnen stemmen, even inloggen, dit kost niets!

Re: Een globale telling 173 topics T-mobile

Geplaatst: 21 okt 2004 18:11
door AndreDeWit
Zo de 1ste stem van mij!
JA JA JA

Re: Een globale telling 173 topics T-mobile

Geplaatst: 22 okt 2004 01:10
door Gast
Allejezus op een houtvlot....Heb jij echt niks beters te doen dan op je zielige manier T-Mobile af te kraken? Wat denk je nu te bereiken? Ik zie je alleen maar oude topics omhoog halen, geen inhoudelijke reacties geven, verkeerde informatie vertrekken en slechte adviezen geven. Op een echt forum had je van de mod al lang en breed een IP-ban aan je broek gehad. Heel erg kansloos.

Re: Een globale telling 173 topics T-mobile

Geplaatst: 22 okt 2004 01:12
door Gast
En dan je stelling.... 'op de vingers worden getikt'? Door wie? Waarom? Er is hier maar 1 iemand die op de vingers moet worden getikt, en dat ben jij. Dus, moderators, doe hier wat aan! Of laten we dit forum vervallen tot een verspreidpunt van non-informatie en een verzamelplek voor lutsers, n00bs en reaguurders?

Re: Een globale telling 173 topics T-mobile

Geplaatst: 22 okt 2004 01:16
door Gast
En ik zie op deze pagina maar 3 topics over T-Mobile, waarvan er 2 oud zijn er door jou naar boven zijn gehaald ( laatste reacties) en 1 nieuwe, deze.

Re: Een globale telling 173 topics T-mobile

Geplaatst: 22 okt 2004 09:29
door Gert K
@gast
Op een echt forum had je van de mod al lang en breed een IP-ban aan je broek gehad.
?? Is dit géén echt forum dan?

Binnen 6 minuten drie reacties, mag dit wel?

Het enige wat ik belangrijk vind is de stelling "moet T-mobile op de vingers worden getikt, ja of neen".
Maar drie onderwerpen over T-mobile, waar haal je de kracht weg om dit zonder schaamte te beweren, even verder terug gaan in de tijd 'beste' gast of ?? (het loopt helaas al een geruime tijd).
En wat bannen betreft 'gast', hierover zou ik wel iets kwijt willen aan de moderator, maar dit is niet de oplossing ten aanzien van het T-mobile probleem?.
Ik wens u veel succes met de ontkenning van de duidelijk aanwezige problemen bij T-mobile.

Re: Een globale telling 173 topics T-mobile

Geplaatst: 22 okt 2004 17:14
door Gast
Telling
ff voor de statistieken
Hoeveel klachten
Hoeveel positieve racties
Hoeveel klanten heeft tmobil
Hoeveel mensen met klachten komen bij het radar forum

DEZE POLL IS DUS ZINLOOS
aangezien hier alleen mensen klagen zal de uitkomst nagenoeg 100 % zijn

Re: Een globale telling 173 topics T-mobile

Geplaatst: 22 okt 2004 18:58
door Flierp
Daarnaast moet je je ook afvragen hoeveel mensen die GEEN problemen met t-mobile hebben op het trosradar forum komen... en stemmen. De meeste bezoekers van dit forum met een mening over t-mobile zullen negatief stemmen...


... ik ben trouwens wel redelijk tevreden (er is altijd ruimte voor verbetering) maar te lui om te registreren en in te loggen. x

Re: Een globale telling 173 topics T-mobile

Geplaatst: 22 okt 2004 20:00
door Gast
heren toch!!!

wat moet nou allemaal, nix moet!!!

Het is een feit dat er zoveel topics over T-Mobile zijn. Daarover valt niets te discusseren. Het punt is dat het niet allemaal gaat om negatieve reacties, er zitten ook positieve bij, maa rlaten wij even goed nadenken, degenen die altijd positieve reacties geven over T-Mobile zijn altijd dezelfden (ook voor negatieve reacties, maar in mindere mate). Altijd zie ik dezelfde personen reageren op de mensen met klachten over en bij T-Mobile, ze worden de grond ingestammpt, het zal hun eigen schuld zijn, Alg.voorwaarden niet doorgelezen, etc... etc... Kortom ze leggen de schuld niet bij T-Mobile, iets wat T-Mobile zelf ook doet overigens "Haar handen in onschuld wassen" Dat spreekwoord kennen we toch wel?

Nou dan! Problemen bij T-Mobile zijn er weldegelijk en daarvoor is o.a. het aantal negatieve reacties bij de vele topics een bewijs van, zo ook bij Kassa was T-Mobile numr. met meeste klachten!!!

T-Mobile is wat mij betreft K-l-o-t-e!!! :evil:

Re: Een globale telling 173 topics T-mobile

Geplaatst: 22 okt 2004 20:03
door Gast
heren toch!!!

wat moet nou allemaal, nix moet!!!

Het is een feit dat er zoveel topics over T-Mobile zijn. Daarover valt niets te discusseren. Het punt is dat het niet allemaal gaat om negatieve reacties, er zitten ook positieve bij, maar laten wij even goed nadenken, degenen die altijd positieve reacties geven over T-Mobile zijn altijd dezelfden (ook voor negatieve reacties, maar in mindere mate). Altijd zie ik dezelfde personen reageren op de mensen met klachten over en bij T-Mobile, ze worden de grond ingestammpt, het zal hun eigen schuld zijn, Alg.voorwaarden niet doorgelezen, etc... etc... Kortom ze leggen de schuld niet bij T-Mobile, iets wat T-Mobile zelf ook doet overigens "Haar handen in onschuld wassen" Dat spreekwoord kennen we toch wel??? Dacht het ook

Nou dan! Problemen bij T-Mobile zijn er weldegelijk en die worden vaak niet opgelost en daarvoor is o.a. het aantal negatieve reacties bij de vele topics een bewijs van, zo ook bij Kassa was T-Mobile numr. 1 met meeste klachten!!!

T-Mobile is wat mij betreft gewoon K-l-o-t-e!!!

Re: Een globale telling 173 topics T-mobile

Geplaatst: 24 okt 2004 13:48
door TM-nooitmeer
Woensdag, 2 Juni 2004
Nieuw dieptepunt voor T-Mobile
T-Mobile heeft vandaag (2 juni) een nieuw dieptepunt bereikt. Van de eerste 25 berichten in de rubriek ‘Telefonie’ op het forum van www.trosradar.nl handelen er 17 over problemen met dit bedrijf.
Uit het nieuws op http://www.ben-bedonderd.nl
Lijkt me veelzeggend genoeg.....

Re: Een globale telling 173 topics T-mobile

Geplaatst: 24 okt 2004 14:29
door Gast
Ik zie toch ook alleen dezelfde huilebalken de hele tijd. Ben het eens met de eerdere gast.

Re: Een globale telling 173 topics T-mobile

Geplaatst: 24 okt 2004 21:12
door Gast
Ik zie toch ook alleen dezelfde huilebalken de hele tijd. Ben het eens met de eerdere gast.
Hoe bedoel je, die met een klacht?, of die die proberen de schade voor T-mobile te beperken.
Ik constateerde drie gasten, die op alle T-mobile onderwerpen 'letterlijk begonnen te schoppen' en de klagenden uitmaakten voor o.a 'stomzinnig', dit veelal met als resultaat dat de T-mobile klagende klant niet meer durfde te reageren.

Dat is een nieuwe stelregel, een klacht? er hard overheen walsen (en plat).

Re: Een globale telling 173 topics T-mobile

Geplaatst: 24 okt 2004 21:49
door ??
In een behoorlijk aantal gevallen krijgt de 'klager' anders terecht de wind van voren. Wel eens van een informatieplicht gehoord? De meeste problemen kun je als consument met een paar simpele handelingen voorkomen. Vraag van te voren na hoe de dekking is op jouw postcode, bijvoorbeeld. Lees de algemene voorwaarden eens door. Controleer of een incasso wel goed verloopt, etcetera.

Over alle mobiele providers zijn bergen klachten. Soms terecht, soms niet. Het valt mij alleen op dat veel consumenten hun eigen huiswerk niet goed hebben gedaan en daardoor tegen een probleem aan lopen. Overigens - bij alle providers.

Daarnaast zijn sommige problemen ook door andere dingen veroorzaakt. Een rotte telefoon kan ook gigantisch veel problemen opleveren.

Re: Een globale telling 173 topics T-mobile

Geplaatst: 24 okt 2004 22:13
door Gast
Daarnaast zijn sommige problemen ook door andere dingen veroorzaakt. Een rotte telefoon kan ook gigantisch veel problemen opleveren.
Wat bedoel je 'rotte' telefoon, bij de abbonee of bij de klantenservice?
Wat betreft de informatieplicht, dit kan men ook anders doen " 7 dagen op zicht", dit voordat men een overeenkomst aangaat.

Re: Een globale telling 173 topics T-mobile

Geplaatst: 25 okt 2004 17:43
door ??
'7 dagen op zicht' systemen? Te fraudegevoelig. Doen ze niet. Sommige providers hebben wel een coulanceregelingen, maar daar moet je ook niet al te zeer van uit gaan.

'Rotte telefoon' = een defecte telefoon van de klant.