koude douche voor Ster kras vakanties
Geplaatst: 21 okt 2004 13:36
Ik heb op woensdagavond 20 oktober via het internet een reisgeboekt voor 8 dagen, voor 2 personen naar Turkije met vertrekdatum 3 november.
De volgende morgen kwamen we eracher dat 1 van de 2 personen niet mee kon. Ik heb toen het hoofdkantoor gebeld en geprobeerd om de datum te verzetten, maar dat kon niet meer (de doorgaans 3 dagen bedenktijd gaan hier niet op, omdat het over een reis gaat die binnen 3 weken zou aanvangen). We hebben toen besloten dat iemand anders maar in de plaats moest gaan. Vervolgens heb ik contact op genomen met een vestiging van hen in Rotterdam, zei vertelde mij dat het wijzigen van de gegevens van 1 persoon, ons €27,- zou gaan kosten. Dit is werkelijk te zot voor woorden. Is het nu echt zoveel moeite om de reis een week te verzetten?! Of de gegevens te veranderen?! Waar is service gebleven? De klant is koning gaat tegenwoordig heel duidelijk niet meer op bij sommige bedrijven.........
De volgende morgen kwamen we eracher dat 1 van de 2 personen niet mee kon. Ik heb toen het hoofdkantoor gebeld en geprobeerd om de datum te verzetten, maar dat kon niet meer (de doorgaans 3 dagen bedenktijd gaan hier niet op, omdat het over een reis gaat die binnen 3 weken zou aanvangen). We hebben toen besloten dat iemand anders maar in de plaats moest gaan. Vervolgens heb ik contact op genomen met een vestiging van hen in Rotterdam, zei vertelde mij dat het wijzigen van de gegevens van 1 persoon, ons €27,- zou gaan kosten. Dit is werkelijk te zot voor woorden. Is het nu echt zoveel moeite om de reis een week te verzetten?! Of de gegevens te veranderen?! Waar is service gebleven? De klant is koning gaat tegenwoordig heel duidelijk niet meer op bij sommige bedrijven.........