![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
www.yourteambuilder.com
En deze is van een Vertegenwoordiger:
http://teamni.yourteambuilder.com/
Is dit waar of is dit een leugen
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Groet,
Osiris
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Op het moment dat...Verzadeging van produkt of aanbieder is volgens vele tegenstanders een feit. Omdat het voor de tegenstanders een feit is mogen zij mij onderbouwd verklaren wanneer deze markt verzadigd zal zijn.
Vast wel, het kost ze immers NIETS en brengt mogelijk nog wat extra omzet en winst op.Ik denk ook niet dat ze met MLM in Nederland zullen beginnen.
Dus, met andere woorden kun je dus ook niet bewijzen dat een markt verzadigd voor iemand die nu instapt, of over 5, 10, 15, 20, 45, 50, 60, 100 etc. Je hebt geen onderzoek gedaan en je moet dan uitgaan van een prognosse een voorspelling. Misschien kun je zelfs nooit een onderzoek doen hierna omdat je er geen tijd voor hebt? of de expertise?Hoe kunnen de tegenstanders hier nu, zonder uitgebreid onderzoek op diverse gebieden, een zinnig tijdstip aan hangen? Dat is gewoon niet mogelijk en dat weet je zelf ook wel.
De expertise ervoor heb ik wel, gewoon een onderzoek opzetten, dat is te doen. Alleen heb ik geen zin om daar tijd en geld aan te besteden. Want wat bewijs ik ermee? Dat MLM x dan en dan zal verzadigen. Ja en? Wat dan? Dan roep jij weer "ja maar dat gaat over MLM x en niet over MLM y". Je kunt een dergelijk onderzoek alleen maar houden voor een specifieke branche, product, onderneming enz.Dus, met andere woorden kun je dus ook niet bewijzen dat een markt verzadigd voor iemand die nu instapt, of over 5, 10, 15, 20, 45, 50, 60, 100 etc. Je hebt geen onderzoek gedaan en je moet dan uitgaan van een prognosse een voorspelling. Misschien kun je zelfs nooit een onderzoek doen hierna omdat je er geen tijd voor hebt? of de expertise?
Dan heb je het over zaken als "uit de mode raken" e.d. Dat is iets anders dan het type verzadiging waar we het hier over hebben.Ik geloof heus wel dat er OOIT een verzadiging zal optreden van welk product dan ook. Die auto's worden nu nog verkocht, die tv ook, die ijskast ook nog, die fiets ook nog en ga zo maar door.
Je kunt wel een onderzoek houden, alleen ga ik dat niet doen!Mijn punt aangehaald in een eerder thread over verzadiging is dus waar, doordat je geen onderzoek kunt houden op diverse gebieden kan je dus ook NOOIT zeggen wanneer die verzadiging zal optreden en of die überhaupt zal optreden voor een product, etc.
Maakt het tijdstip er iets in uit dan? Maakt het uit of MLM x morgen aanbiedersverzadiging laat zien of over zoveel jaar? Nee natuurlijk maakt dat niets uit. Het gaat erom DAT het optreedt, en er op dat moment duizenden mensen zijn die hun inleg kwijt zijn. Hoe langer het duurt, hoe groter dit aantal zal zijn (exponentieel he).O ja, dit verhaal geld natuurlijk ook voor het aanbieder verzadigingsverhaal. Je kunt nl niet zeker weten en alleen maar voorspellen dat er een aanbieder verzadiging zal kunnen ontstaan. Alleen zal dit nooit in ons leven, of dat van onze kinderen, etc., zijn.
Bedoel je mijAh dus toch een geflopte MLM-er ( )
Ik schiet niet in de verdediging en heb ook niets te verbergenJe schiet in de verdediging dus heb je iets te verbergen
Vertel . . .