LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wie kan mij hierover iets vertellen

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Wie kan mij hierover iets vertellen

Ongelezen bericht door Piet »

Waarom deze topic van R.Baarda op slot is gezet is mij een raadsel, daarom nog maar een keer:

In 1997 heb ik vier contracten afgesloten bij Legio Lease. Dit betrof allemaal spaarlease contracten. Ik heb hieraan vijf jaren betaald. Een van de contracten is zelfs verlengd met twee jaren. In totaal heb ik een bedrag van 7.351,00 euro's aan Dexia betaald. Toen bleek dat de beurs alleen maar naar beneden ging, heb ik in overleg met mijn financieel adviseur besloten om de aandelen zelf van Dexia over te kopen. Dit kostte mij nog eens ongeveer 5.700,00 euro. In totaal ben ik dus een bedrag van 13051,00 euro kwijt. En dan heb ik het nog niet over de lening die ik ben aangegaan om de aandelen over te kopen. (ik heb dit destijds gedaan om zo van het torenhoge rentepercentage dat Legio bij berekende af te zijn) Ik heb mij al een tijd geleden aangemeld bij de stichting Leaseverlies. Helaas zijn zij, door de grote hoeveelheid deelnemers, niet in staat om mijn vragen te beantwoorden, waarvoor ik overigens wel begrip voor heb. Mijn vraag ik echter heel kort maar krachtig. Op dit moment heeft men het namelijk steeds over of de partner wel of niet getekend heeft. Wie kan mij echter wat opheldering geven over mijn contracten en wat daar mee gedaan wordt. Het kan best zijn dat op deze vraag al een antwoord is gegeven. Echter om de meer dan 94000 reacties door te nemen was mij iets teveel van het goede.

Alvast bedankt.
R. Baarda

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: Wie kan mij hierover iets vertellen

Ongelezen bericht door Piet »

Hallo L. Baarda,

Het beste is deze vragen voor te leggen aan een advocaat

Bel b.v. naar Mr. van Hoof van VHM Advocaten 020-4703859 of Mr. HJ Tulp, 0513-433433 of Mr. Klemann, 038-4272020 (alle twee van Dommerholt Advocaten)en stel je vragen.
Het kost niets en je weet dan waar je aan toe bent.

Groeten,
Piet

Chris G
Berichten: 911
Lid geworden op: 21 aug 2003 14:13

Re: Wie kan mij hierover iets vertellen

Ongelezen bericht door Chris G »

Piet,

De topic "19-10-2004: Uitspraak rechtbank Groningen. Huurkoop" is voor mij ook om onbekende redenen op slot gezet.
De redactie zegt dat deze al bestond en daarom op slot is gezet. Helaas maakt de redactie een vergissing en het lijkt me wenselijk dat de Redactie het slotje er weer snel van afhaalt want nu zakt deze topic weg en gaat deze relevante informatie verloren.
Wellicht kan de Redactie wat beter opletten voordat zij een topic op slot zet want deze topic bestond echt maar éénmaal.

Michiel Luidens

Re: Wie kan mij hierover iets vertellen

Ongelezen bericht door Michiel Luidens »

Och mijn complot theorieen gaan ook steeds op slot. Notabene net toen ik berichtte over de banden van de TROS met de vrijmetselarij (via Wibo van der Linden waarover later meer). Oplossing : gewoon een nieuwe topic maken met een link naar de topic die op slot staat.

Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: Wie kan mij hierover iets vertellen

Ongelezen bericht door Willems »

Om misverstanden te voorkomen,zeg maar plagiaatof piraterij wat betreft c.theorieën, wil je zo goed zijn even aan te geven welke jouw complottheorieën zijn?
Laatst gewijzigd door Willems op 23 okt 2004 01:35, 1 keer totaal gewijzigd.

Michiel Luidens

Re: Wie kan mij hierover iets vertellen

Ongelezen bericht door Michiel Luidens »

o.a. de onderstaande complot theorieen :
- pb is een criminele organisatie
- pb is een pyramide spel
- Alex
- CDA-RABO
- het is de schuld van de vrijmetselarij
De eerste 2 worden door velen verkondigd en zijn dus niet specifiek van mij.

Truus2004
Berichten: 2377
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:13

Re: Wie kan mij hierover iets vertellen

Ongelezen bericht door Truus2004 »

Uhm... tja... wat moet ik er van zeggen??? Ik deel je mening niet, maar vind die van jou desalniettemin fascinerend, vooral de vrijmetselarij. Maar kun je deze toelichten?:
pb is een pyramide spel
Die zie ik ff helemaal niet en behoeft wat mij betreft op zijn minst enige uitleg.

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: Wie kan mij hierover iets vertellen

Ongelezen bericht door impact »

Michiel Luidens, hoezo is PB een pyramidespel? Dat zou je eerder kunnen zeggen van de "vereniging" van ene C. Heb je ze allemaal nog wel op een rij? Waarom zou PB een "criminele organisatie" zijn? (Als lid van PB voel ik mij hierdoor op persoonlijke titel aangesproken!)

Truus2004
Berichten: 2377
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:13

Re: Wie kan mij hierover iets vertellen

Ongelezen bericht door Truus2004 »

Ik ben ook lid van payback en voel me helemaal niet aangesproken!! Minder dan nul komma nul zelfs. Daarom wil ik die uitleg zo graag.

Pikant
Berichten: 327
Lid geworden op: 14 aug 2004 19:08

Re: Wie kan mij hierover iets vertellen

Ongelezen bericht door Pikant »

Ik vind het interessant van Michiel over de vrijmetselarij. Mijn vriend is dat destijds ook geworden.

Daarna was de vriendschap weg :oops: Maar dit is niet het forum om over deze zaken te schrijven, vandaar de slotjes :roll:

Truus2004
Berichten: 2377
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:13

Re: Wie kan mij hierover iets vertellen

Ongelezen bericht door Truus2004 »

Michiel slaapt denk ik. ssssstttttttt..................

Pikant
Berichten: 327
Lid geworden op: 14 aug 2004 19:08

Re: Wie kan mij hierover iets vertellen

Ongelezen bericht door Pikant »

Truste Chieltje :lol:

Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: Wie kan mij hierover iets vertellen

Ongelezen bericht door Willems »

M.L.

Ik voel mij niet geroepen om in te gaan op jouw beweringen, noch aan te meten in hoeverre zij een zinnige bijdrage zijn m.b.t. de gedupeerden en het aandelenlease probleem. Echter, ik dacht voor wat betreft Vrijmetselarij dat de Heer Dejongh1 de eerstre was, die Zalm en Kok onder vuur nam voor wat dat betreft.
Dat jij uit niets hier op forum kwam, zag, en pikte van alles in, mensen belagen en stalken hoeft geen betoog. Kennelijk heb je het broodnodig, waarvoor je beloond wordt!!!
Laatst gewijzigd door Willems op 23 okt 2004 01:54, 1 keer totaal gewijzigd.

Truus2004
Berichten: 2377
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:13

Re: Wie kan mij hierover iets vertellen

Ongelezen bericht door Truus2004 »

Oh my god! Over wie gaat dit nou weer? Als ik bij oprah zat zou ik zeggen, talk to my hand willems :wink: :?

Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: Wie kan mij hierover iets vertellen

Ongelezen bericht door Willems »

Gelukkig dat jij niet bij Oprah zit Pipa!! Gelukkig maar!!!!

Truus2004
Berichten: 2377
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:13

Re: Wie kan mij hierover iets vertellen

Ongelezen bericht door Truus2004 »

Weet je, ik mocht een wens doen. En heb gewenst met willems bij oprah te mogen zijn. En ja, uiteindelijk werd mijn droom een nachtmerrie :cry: :wink:

Pikant
Berichten: 327
Lid geworden op: 14 aug 2004 19:08

Re: Wie kan mij hierover iets vertellen

Ongelezen bericht door Pikant »

Oh Willems heeft humeurig :lol:

pluutje
Berichten: 2669
Lid geworden op: 04 aug 2004 00:01

Re: Wie kan mij hierover iets vertellen

Ongelezen bericht door pluutje »

Luidens,

Ben je alweer verdwaald? :)

Blijf af van PB! :x

:evil:

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: Wie kan mij hierover iets vertellen

Ongelezen bericht door croosjes »

impact,verdiep je nou eens goed in de informatie,



Michiel Luidens, hoezo is PB een pyramidespel? Dat zou je eerder kunnen zeggen van de "vereniging" van ene C. Heb je ze allemaal nog wel op een rij? Waarom zou PB een "criminele organisatie" zijn? (Als lid van PB voel ik mij hierdoor op persoonlijke titel aangesproken!)


xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

leg mij dit eens uit,je begint zelf met beschuldigingen.Als je zo slim bent dan doe je dat of ben je zo dom dat je onwaarheden blijft verkondigen het is zeker weer weekend voor jou.En wat voor belang heb jij hierbij buiten het feit dat jij je eigen belachelijk maakt.
Laatst gewijzigd door croosjes op 23 okt 2004 10:15, 2 keer totaal gewijzigd.

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: Wie kan mij hierover iets vertellen

Ongelezen bericht door croosjes »

impact voor het geval dat je afdwaalt hier de opzet van vereniging Payback het is maar hoe je er tegen aan kijkt?.Dus eerst nadenken en dan zomaar iets roepen.Adviseurs en donateurs heb je in elke systeem.


Kijk even bij organisatie Payback http://www.pay-back.nl/

Gesloten