Pagina 1 van 1

NUON: makkelijk geregeld via website???

Geplaatst: 22 okt 2004 17:55
door Verhuizer
Op 18 april 2004 zijn wij verhuisd binnen onze gemeente. Keurig via website onze verhuizing + oude en nieuwe meterstanden doorgegeven. We kregen meteen een bevestiging van onze verhuizing! Keurig geregeld, dachten we dus. Omdat er steeds maandelijks bedragen van EURO 167 werden afgeschreven met referentie ons oude adres, hebben we tig-mailtjes gestuurd en gebeld met NUON. Nu, 22 oktober hebben ze nog steeds niet onze adreswijziging doorgevoerd!! We kregen een jaarafrekening van ons oude adres, gericht aan ons nieuwe adres. Is er nou bij NUON niet eentje zo snugger om even na te denken dat een particulier niet op twee woonadressen kan wonen?? We zouden EURO 960 terug krijgen, maar in plaats daarvan werd er op 13 oktober een bedrag van EURO 641,18 in een keer van onze bankrekening afgeschreven met als enige mededeling "OPEN POST"...en dit terwijl we gewoon keurig maandelijks betalen en tig keer hebben geprobeerd e.e.a. uit te leggen. Hoe moeilijk is het om een verhuizing door te voeren? Hartstikke dus! Als je dan voor de zoveelste keer een KLACHT indient, krijg je alleen maar een nietszegend antwoordmail: MISSCHIEN STAAT UW ANTWOORD WEL OP ONZE WEBSITE!!! :evil: Nou dan mag ik toch wensen dat onze klacht over een simpele verhuizing GROOT en in FLASH op de homepage van NUON komt te staan!! Reden om over te stappen, of zijn er nog andere tips???

Re: NUON: makkelijk geregeld via website???

Geplaatst: 22 okt 2004 18:06
door ook klant
U heeft toch wel die € 641,18 terug laten storten bij de bank?

Ik had zo iets dergelijks vorig jaar ook. Omdat ik een nieuwe service van Nuon erbij nam( Goed Geregeld), hielden ze mij die maand erop zomaar € 604 in. Ik gelijk aan de bel getrokken en het bleek inderdaad een fout bij hun te zijn. Ik heb het dus wel weer kunnen regelen, maar vraag niet hoeveel moeite dat gekost heeft.

Ik weet niet of het bij anderen beter is! Als je hier ook zo het forum leest over al die energiebedrijven, denk ik, dat er overal wel wat is!

Re: NUON: makkelijk geregeld via website???

Geplaatst: 22 okt 2004 23:35
door dinydrost
die meneer die schreef dat ze zijn verhuizing niet kunnen verwerken bij de NUON staat niet alleen, wij zijn al 7 maanden bezig om door te dringen bij ze, alles volgens de regels gedaan, maar nu krijgen we ineens bericht dat ik een andere leverancier heb sinds 15 juli??? welke leverancier???? ik weet van niets...........hoeveel telefoontjes er al aan versleten zijn ongelofelijk......mijn vraag welke leverancier heb ik dan genomen???? kunnen en weten ze niet, maar nu achteraf dit huis waar ik nu in woon staat niet in hun bestand, want die mensen die er uit gegaan zijn hadden durion en nog iets.........maar daar wil ik helemaal niets mee te maken hebben.......Ik wil gewoon m'n eigen leverancier houden dus de NUON, en ik heb gewoon netjes m'n verhuizing doorgegeven, en m'n oude meterstanden en m'n nieuwe meterstanden, en even goed een rekening krijgen voor m'n oude adres die heb ik die maand maar betaald, want dat vonden ze makkelijker voor de eindafrekening, die ik nu na 5 maanden eindelijk binnen heb, en 1x voor m'n nieuwe adres en daar niet meer....ik zet nu maar elke maand het maandbedrag apart op een rekening, want geheid zal het toch wel eens geregeld zijn????? NUON ALS IEMAND VERHUIST......KUNNEN JULLIE DAN NIET IN HET PROGRAMMA VAN JULLIE.......COMPUTER (OF IS HET EEN TELRAAM UIT DE MIDDELEEUWEN?) HET OUDE NAAR HET NIEUWE ADRES OVERSCHRIJVEN, OF ZITTEN ER 15 JARIGE UITZENDKRACHTEN BIJ JULLIE OP KANTOOR, DIE SCHOOLKINDEREN KUNNEN NIET TYPEN EN NIET REKENEN...........DOE ER WAT AAN, JULLIE HEBBEN AL ZO'N SLECHTE NAAM, GA ZO DOOR EN IEDEREEN GAAT BIJ JULLIE WEG......

Re: NUON: makkelijk geregeld via website???

Geplaatst: 23 okt 2004 00:41
door Gast
jij dus niet :?
Hoe hard ze je ook proberen weg te pesten jij blijft maar zeuren dat je klant bij hun wilt zijn :o
Getuigt wel van karakter hoor 8)

Re: NUON: makkelijk geregeld via website???

Geplaatst: 24 okt 2004 13:15
door marleen
wij hebben een nieuwbouwhuis gekocht.
Toen het s' avonds te donker werd om te klussen dachten wij er moet stroom komen.
Ons was gezegt als je belt is het binnen 5 dagen geregelt, niet dus wij zitten al twee maanden te wachten.
Iedere keer als we bellen zeggen ze, oh dat heb mijn collega verkeert gedaan mag ik uw gegevens nog een keer, die hebben wij al tien keer doorgegeven. Iedere keer zeggen ze oh dat kan echt niet deze week wordt het nog geregeld nou ik heb nog niemand gezien terwijl bij ons in de buurt constant nuon busjes zien rijden of langs de kant zien staan terwijl ze de krant zitten te lezen, is het dan zo moeilijk om er even een langs te sturen om die aansliuting te maken als ze toch niks anders te doen hebben dan de krant te lezen.
Via het internet heb ik al klachten ingedient maar daar wordt niet eens op gereageert, ze zullen er wel zoveel krijgen dat ze niet meer te verwerken zijn? Alle nieuwe bewoners bij ons hebben bij ons heel lang op stroom zitten wachten, wat is het dan voor moeite als je bij de buren komt om ons ook mee te nemen, dat is waarschijnlijk te ingewikkeld en te veel gevraagt.

Re: NUON: makkelijk geregeld via website???

Geplaatst: 25 okt 2004 14:01
door Radar
Dit onderwerp bestaat al, zie: http://www.trosradar.nl/forum/viewtopic.php?t=21091
En is daarom gesloten.

TROS Radar Internetredactie