Slechte beurt voor harense smit
Geplaatst: 23 okt 2004 12:54
Ik was tot nu toe heel tevreden over de service van de Harense Smit, maar dat wordt wel minder. Problemen met mijn vaatwasser, er wordt een afspraak gemaakt voor de monteur die op maandag zal komen. Ik weet pas zaterdagmiddag na 16.00 uur of dat voor- of namiddag zal zijn, dat betekent dus een hele vrije dag opnemen.
De monteur had het al snel gezien, er moet een nieuw zeepbakje in en dat moet besteld worden.
Een week later word ik gebeld om een nieuwe afspraak te maken en ja hoor, ze weten weer pas laat in de middag ervoor of de monteur 's ochtends of 's middags komt. Weer een vrije dag dus. En als je zelfstandige bent: weer een dag geen inkomsten.
Duur zeepbakje ! Wat ik me afvraag: waarom kan dat bij andere bedrijven wel geregeld worden?
De monteur had het al snel gezien, er moet een nieuw zeepbakje in en dat moet besteld worden.
Een week later word ik gebeld om een nieuwe afspraak te maken en ja hoor, ze weten weer pas laat in de middag ervoor of de monteur 's ochtends of 's middags komt. Weer een vrije dag dus. En als je zelfstandige bent: weer een dag geen inkomsten.
Duur zeepbakje ! Wat ik me afvraag: waarom kan dat bij andere bedrijven wel geregeld worden?