opzegging caiway (kabelfoon) contract
Geplaatst: 27 okt 2004 21:56
ik ben al sinds 1998 lid van de kabelfoon mijn internetprovider
ik betaalde automatich per maand
toen ze eind 1998 per 2 maanden wouden gaan innen had ik daar geen bezwaar tegen
want na een jaar lid blijven was de opzegtermijn nog steeds 1 maand
nu ik in de winkel kwam om mijn contract optezeggen word en nu doodleuk gezegt...u bent dan niet meer lid vanaf feb. 2005 !!
toen ik naar zijn chef vroeg was die de hele dag niet aanwezig.
en hij wist niet genoeg over die contracten etc.
met 1 woord schande
ik heb ze een email gestuurd maar die is nu pas een dag weg en heb nog niks van hun vernomen.dus daar heb ik wel even vreden mee
maar een koude doche is voor hun al in mijn ogen zelf al tegoed.
dus kabelfoon is ook niet netjes voor zijn trouwe klanten
helaas maar waar
ik betaalde automatich per maand
toen ze eind 1998 per 2 maanden wouden gaan innen had ik daar geen bezwaar tegen
want na een jaar lid blijven was de opzegtermijn nog steeds 1 maand
nu ik in de winkel kwam om mijn contract optezeggen word en nu doodleuk gezegt...u bent dan niet meer lid vanaf feb. 2005 !!
toen ik naar zijn chef vroeg was die de hele dag niet aanwezig.
en hij wist niet genoeg over die contracten etc.
met 1 woord schande
ik heb ze een email gestuurd maar die is nu pas een dag weg en heb nog niks van hun vernomen.dus daar heb ik wel even vreden mee
maar een koude doche is voor hun al in mijn ogen zelf al tegoed.
dus kabelfoon is ook niet netjes voor zijn trouwe klanten
helaas maar waar