LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] aladdin poppenkastpoppen aktie ah

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
kvries

aladdin poppenkastpoppen aktie ah

Ongelezen bericht door kvries »

aktie ah.
aktie albert heijn disney weken.Begonnen op 18-10-2004 tot 14-11-2004. Echter de poppen zijn na 1 week al op. Wel werden er tot vandaag nog kaartjes uitgegeven. Inmiddels hebben ze bij ons in het winkelcentrum alles verwijdert wat betreft deze aktie, echter zonet werd er nog reclame op de tv gemaakt voor deze aktie. Belachelijk toch, geef evenveel kaarttjes uit, als dat je poppen hebt. De kinderen zijn weer eens het kind van de rekening.
S. de Vries

eliane

Re: aladdin poppenkastpoppen aktie ah

Ongelezen bericht door eliane »

dat iemand zo uit z'n dak gaat voor iets dat je gratis krijgt...
Laat toch en trap niet in die lokkertjes. Ze heben die dingen niet op de markt gebracht om de kinderen een plezier te doen maar om jou naar de winkel te krijgen. Dat is in ieder geval gelukt, toch??

Sentinel

Ongelezen bericht door Sentinel »

3 keer hebben ze me gegarandeerd dat ze "de volgende dag" weer binnen zijn.
3 MAAL VOOR NIETS DUS.
Geen compensatie voor een huilend kind met inmiddels 4 bonnetjes.
Een klantenlokkertje over de rug van kinderen, hoe diep kan Albert Heyn zakken.
De zoveelste misser ?

vastb

Ongelezen bericht door vastb »

Vanochten in mijn AH alle poppen op and erger nog ik kreeg pas bij hevige aandringen bij de service balie alsnog de bonnen. Die heb ik inmiddels bij een ander filiaal ingeleverd voor de poppen die ik nog niet had.
Op=op actie vind ik prima, maar geen bonnen meer afgeven halverwege de actie terwijl andere filialen wel nog voorraad hebben vind ik onacceptabel.

jansen3696

Ongelezen bericht door jansen3696 »

:( volgens ons verdient AH de koude douche voor de zoveelste aktie die hij niet na kan komen. b.v. artikelen in allerhande die nooit in de winkel te koop zijn of binnen komen en nu weer de handpoppen van alladin etc.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Misschien een tip voor AH: iets beter op de kleintjes letten?

de

Ongelezen bericht door de »

Als je het aantal uitgegeven bonnen en het aantal beschikbare poppen gelijk houdt, dan moet het toch goed komen.
Is dat zo moeilijk voor Albert Heijn??

Ik zit dus al sinds maandag met een bon die ik hier niet in heb kunnen wisselen.

Sentinel

Ongelezen bericht door Sentinel »

Misschien had het personeel eerst aan de klant moeten denken voordat het zelf ging "sparen".

Gast

Dit is een zeer nare en zware beschuldiging,bij mijn A-H hadden ze vanmiddag om 16 uur trouwens nog poppen, Toos

Gast

Volgens mij komen er ook af en toe nog wel poppen binnen maar die zijn zo snel op dat je net mazzel moet hebben.
Bij mijn AH bleken, zo hoorde ik later, de poppen achter de counter te liggen. Ik zal dus steeds even achter de toonbank moeten kijken.
Ik ben benieuwd of ik mijn coupon nog in kan wisselen en of de klantenservice van Albert Heijn nog reageert op mijn klacht.

mamalove

Ongelezen bericht door mamalove »

In Alkmaar lagen er nog poppen in de winkel terwijl ze geen bonnen meer wilden geven... je kon ze dus nog wel kopen. Over krom gesproken....
En ja natuurlijk is het een lokkertje maar dat doen bijna alle winkels wel.. maar als er dan na nog geen week al nauwelijks poppen meer zijn terwijl de actie vier weken duurt... Dat is gewoon krom!

Daar kan ik me echt kwaad over maken want er zijn wel nog steeds reclames te zien op tv. Maar hier in heerhugowaard worden geen bonnen meer gegeven en in Alkmaar bij de AH waar wij waren dus ook niet meer........

Waardeloos...

Groet Mirjam

Wilmie

Ongelezen bericht door Wilmie »

Op de eerste dag van de poppen actie waren er 's middags al geen poppen meer te krijgen. ik heb toen wel een poppenkast aangeschaft omdat ik bang was dat die op een bepaald moment uitverkocht waren. Ik ben iedere dag naar de winkel teruggeweest meer kreeg elke keer nul op rekest. Vanddag was ik in een achterafwinkeltje en daar hadden ze toevallig nog een paar poppen, ik had inmiddels 2 bonnen maar kreeg bij mijn boodschappen geen nieuwe bonnen meer. Het resultaat is hier thuis: 2 huilende kinderen die tegen mij blijven zeggen dat die mevrouw van de winkel had beloofd dat alle poppn zouden komen.
Gezellig hoor poppenkast spelen met 2 poppen, dan is het verhaald toch snel afgelopen. Iets wat waarschijnlijk ook voor AH geldt, als het aan mij ligt in ieder geval wel!!!!

hello

Ongelezen bericht door hello »

Als cassiere bij AH wordt ik echt ziek van die mensen die zitten te zeuren om die poppetjes. Alleen omdat het gratis is! Echte Nederlanders. Natuurlijk is het erg jammer dat men de de verzameling niet compleet kan maken en dat de kinderen hier de dupe van zijn. Maar het is voor niemand te voorspellen in welke mate de popjes gewild zijn. Er zijn gewoon te weinig poppetjes gemaakt. Jammer maar helaas.
En ook nog steeds van die mensen die zeuren om die coupons en maar niet snappen dat als er geen poppetjes zijn er geen coupons kunnen worden ingeleverd en daarom ook niet uitgegeven worden!
Goed, de fout ligt bij AH, maar om daar nu bij de kassa een hoop stennis over te gaan maken is wat mij betreft nogal overdreven.
Nederland kent wel meerdere spaaracties...airmiles, rocks, edahpunten, douwe egberts punten etc. Kortom: er valt genoeg te sparen.

dianacelie

Ongelezen bericht door dianacelie »

bij de vraag hoe hat komt dat het al binnen 1 week op is e poppen was het antwoord :we hebben naar oude akties gekeken en hadden niet vrwacht dat er zoveel mensen opaf zouden komen . ons beste aktie was de wkvoetbal en zelfs daar hielden we van over 8 miljoen mensen hadden we niet verwacht. hoe bedoel je de kind is onze toekomst klant dus die moeten we nu als vrienden maken. is een tekst die zij gebruikt hebben in intern post. ze moeten zich zeer diep scamen de kindeen zo in de kou te zetten.
ALBERT HEIJN bedankt voor het liegen de koude douce is nog te warm voor jullie ik zou zeggen de ijs douce

eeyore

Ongelezen bericht door eeyore »

Wat men vooral fout heeft gedaan bij Albert Heijn, is de regel 1 pop per kassabon niet hanteren. Nu kregen mensen met een aankoopbedrag van 100 euro 4 poppen terwijl dat niet de bedoeling was. Niet gek dat ze dan te snel op zijn!!

Gast

en dat mocht echt NIET ,er is op gehamerd een bon per afrekening,en niet per € 25.00,dus dat personeel is goed in de fout gegaan,maar ja je kunt niet bij iedere kassa een chef zetten. Toos

Gast

hier bij de AH hoefde je niet eens te besteden voor 25 euries hier kreeg je de poppen gewoon elke keer zo mee. :D

Gast

Albert Heijn laat extra poppen produceren
ZAANDAM - Albert Heijn laat met spoed extra Aladdin-poppenkastpoppen produceren. Klanten die nog over een coupon beschikken, maar in de winkel mistasten, krijgen begin volgend jaar een nieuwe kans de coupon in te leveren.
Dat heeft AH-woordvoerster José Mes gezegd. Albert Heijn legde afgelopen zaterdag haastig de Aladdin-actie stil doordat de poppen bij veel winkels op waren. Op dat moment leek het erop dat klanten die wel een coupon hebben, maar deze nog niet hebben ingeruild zouden mistasten. 'Bij de actie is duidelijk gecommuniceerd dat op=op', zei de woordvoerster maandag nog. AH komt inmiddels terug op deze stelling.
De belangstelling voor de actie was onverwacht groot. Albert Heijn had in totaal 1,3 miljoen setjes op voorraad, maar een groot aantal winkels waren zaterdagochtend al 'los'. Volgens Peter Strating, deskundige op het gebied van spaaracties, valt AH in deze weinig te verwijten. 'Het is alsof Ajax nu met 12-0 wint van PSV. Dat voorziet ook niemand', stelt hij in het Algemeen Dagblad.

eliane

Ongelezen bericht door eliane »

ja idd dat gezeik over iets dat gratis is, er zijn zo veel dingen in dewereld waar men zich druk om kan maken en dan dat gezeur over een paar van die poppetjes. Huilende kinderen??!!! Nou zeg dan denk ik bij mezelf ga eerst eens thuis kijken naar die bergen speelgoed die ze hebben en dan nog maar een huilen om die gratis poppetjes.

oringer

Ongelezen bericht door oringer »

geacht radar-team,

Geen klacht maar een compliment:
Boos was ik over de actie van AH, betreffende de aladdin-poppen. Ik heb de klantenservice direct mijn gevoelens kenbaar gemaakt. Daarna kreeg ik van AH het bericht dat de coupons alsnog begin 2005 ingewisseld kunnen worden. Daar was ik het nog niet mee eens, want de AH gaf geen coupons meer uit. Wederom gereageerd ditmaal met een kopie van mijn kassabon. Na een paar dagen kreeg ik een verrassend berichtje van de klantenservice; ze zouden mij een aantal coupons toesturen. Hedenmorgen de brief met coupons gekregen van AH. Meer dan we gehoopt hadden. Nu zometeen als een gek naar de winkel als de poppen weer beschikbaar zijn.

Gesloten