LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vakantiebestemming 'Europa' forum

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Vakantieganger

Vakantiebestemming 'Europa' forum

Ongelezen bericht door Vakantieganger »

Nieuw!
"Overzichtelijk" forum over vakantie-ervaringen in europa.

www.generalplaza.com/forum/

Gast

Re: Vakantiebestemming 'Europa' forum

Ongelezen bericht door Gast »

Hallo vakantieganger
EEn nieuw forum .!!!!Wat houd het in ???Mededelingen doen en dan afgezeurd te worden,of naar een chatbox verwezen te worden ???.Daar heb ik momenteel een broertje dood aan ervaringen. Dus weet ik niet goed wat ermee te doen. Dus a.u b. even een voorbeeld graag,omuit te vinden hoe het in elkaar steekt. Bedant alvast.Ben nog niet zo langterug van vakantie,ik wacht nog even hoe het uit pakt. :shock:

Vakantieganger

Beste gast,

De bedoeling van het forum is enkel en alleen dat mensen tips en ervaringen met elkaar kunnen uitwisselen over bepaalde vakantie-ervaringen en landen. Hoe bedroevend is het vaak niet als je ziet dat mensen veel tegenslagen hebben gehad op vakantie. Misschien kan zo`n forum dan een positieve bijdrage leveren. Hier op dit forum staat alles door elkaar wat verre van overzichtelijk is, en een moderator is vaak ver te zoeken.
Waarom dan niet onderling elkaar een beetje helpen? En je wordt zeker niet naar een chatbox of zoiets verwezen, zou niet weten waarom. Gewoon elkaars ervaringen uitwisselen en wie weet kan je m.b.t. een vakantieplanning nog je voordeel uithalen.

Groet,
Vakantieganger.

Gast

Natuurlijk wil je elkaar helpen,en is er voor je zelf ook soms een tip bij. Maar de praktijk wijst uit dat op forums veel al negatieve geluiden zijn geconstateerd. En daarom juist.zijn er toch mensen die huiverig daar tegenover staan. We hebben teveel ellende gezien om je ervaring te delen met de mensen,hoe graag ik het ook zou willen. Vandaar dat ik er huiverig tegen over sta. Dat is de realiteit die ik veelal heb mee gemaakt om spontaan mijn ervaring hierop te zetten.En dat is jammer.
Ik wacht eerst af hoe het verder gaat. Er is al veel over gediscuseerd,
en er zijn al heel wat meningen over gegeven.Vroeger was ik spontaan.Maar dat is door ervaringen wel verdwenen.Dat is ook een constatering. Ik wens u heel veel succes ermee en misschien kom ik wel met ervaringen,maar ik wacht eerst af hoe het uit pakt!.

Bekende

Ongelezen bericht door Bekende »

Nu, ik heb even gekeken op de site. Ik denk zelf wel, dat je daar beter af bent dan hier met je vakantievehalen. Alleen jammer dat er nog zo weinig opstaat. Maarja, het is dan ook vrij nieuw hè? Ik blijf het in de gaten houden.

Een bekende 8) :wink:

Vakantiegangers

Ongelezen bericht door Vakantiegangers »

Beste Gast,

Met alle respect, maar het lijkt mij beter dat u forums doet vermijden.
Kijk, kritiek zal altijd blijven, alleen wat tolereer je en in wat voor mate wordt dit geuit, daarintegen moet je sommige reacties ook naast je neer kunnen leggen.
Blijft bij mij wel de hamvraag, wat doet u dan op dit forum? U geeft ook gelijk kritiek op mijn topic en neemt daarbij (in uw reactie) een afwachtende houding aan. Ik weet niet wat uw voorstelling is van een forum maar er gaan nu eenmaal mensen in discussie en dat er zo hier en daar rotte appels tussen zitten dan kun je helaas niet voorkomen dan enkel toezicht houden zodat dit niet explosieve vormen aanneemt.

Als een ieder hier een afwachtende houding zou aannemen zou dit forum ophouden te bestaan.
Maar ook dit is ieders keuze, u moet het alleen niet allemaal te negatief zien en geef ook eens iets kans van slagen.

Groet,
Vakantieganger

Vakantieganger

Beste bekende,

Klopt, het forum is nog leeg, maar is dan ook inderdaad nieuw en er moet ergens een begin gemaakt worden. Voor het forum ligt nog een website met infotmatie over bepaalde landen (hier zijn we nog mee bezig) en diverse links naar verschillende ander website`s. Het is allemaal uit het oogpunt van hobby zonder commerciele belangen maar zeer leuk om te doen en daarbij; als mensen er gebruik van kunnen maken is dat toch voor hun meegenomen.

Maar we bouwen lekker verder en we zien waar het schip strand.
Iedereen is welkom.

www.generalplaza.com

Groet,
Vakantieganger

Gast

Ik hoop ook dat het een goed forum wordt en sta ook open daarvoor. En hoop ook dat de rotte appels nie zo lang in de mand blijven liggen zoals op deze forums.Ik heb geen kritiek op uw forum,maar die ervaringen kan ik niet zo van mij afschudden zoals u. Er staat ook nog niets op de nieuwe forum,dus ben benieuwd daarover en hou het in de gaten. Vandaar dat ik voorzichtig ben.En dat is geen overbodige luxe.
Maar ik zie er naar uit om uw topic te volgen,en zal van mij wat laten horen. En wie weet hoe goed het uitpakt,en dat vele er wat aan zullen
hebben (en ik ook ) Ga ervoor !!!!!!!!! :!:

Gast

Is dit een nieuwe poging om het onderwerp weer "vlot" te trekken? Dit onderwerp bestaat al op dit forum. Zie:

http://www.trosradar.nl/forum/viewtopic.php?t=20876

Gast

Je ziet hier meerdere topics die dubbel staan dus dat is geen thema denk ik zo. Je kunt wat meer de aandacht trekken met een nieuwe topic, want het is sowieso al overvol hier op het forum. Moeten eens opruimen hier.

Gast

Geplaatst op 31 Oct 2004 15:44 door Gast

--------------------------------------------------------------------------------

Je ziet hier meerdere topics die dubbel staan dus dat is geen thema denk ik zo. Je kunt wat meer de aandacht trekken met een nieuwe topic, want het is sowieso al overvol hier op het forum. Moeten eens opruimen hier.
Beginnen met jou?

Gast

Waar heb jij last van?, voel je je niet lekker of heb je wat veel tijd.
Jij bent nu echt zo`n type die iedereen schijnbaar aanvalt en zelf niets presteert, tjonge wat ben jij zielig zeg!
Laat die mensen hier met rust en ga wat nuttigs doen.

Forumverzieker.

Gast

Geplaatst op 31 Oct 2004 16:20 door Gast

--------------------------------------------------------------------------------

Waar heb jij last van?, voel je je niet lekker of heb je wat veel tijd.
Jij bent nu echt zo`n type die iedereen schijnbaar aanvalt en zelf niets presteert, tjonge wat ben jij zielig zeg!
Laat die mensen hier met rust en ga wat nuttigs doen.

Forumverzieker.
Ik heb nergens last, maar aangezien je je bericht ondertekent met forumverzieker, heb ik het toch bij het juiste eind dat er bij het forum opruimen moeten beginnen met jou. Foei toch!

Gast

Jammer, je weet schijnbaar niet beter. Ik neem het je niet kwalijk.

Brombeer

Ongelezen bericht door Brombeer »

Ik heb nergens last, maar aangezien je je bericht ondertekent met forumverzieker, heb ik het toch bij het juiste eind dat er bij het forum opruimen moeten beginnen met jou. Foei toch!
Heeft die gast een probleem?

Gast

Ja, Brombeer maar zoals ik al zei; ik neem het hem niet kwalijk!

Gast

Heeft die gast een probleem?
Ja, schijnbaar heeft gast 16:31 ergens last van. En nu niet flauw doen en komen met een reactie: "ja, van jou".
Gast 16:31

Brombeer

Ongelezen bericht door Brombeer »

Bedoel je mij?

Peter.K

Ongelezen bericht door Peter.K »

Wat een kinderachtig gedoe hier, daar is dit forum toch niet voor bedoeld, dacht ik.

Gast

Ja hallo, ik begin niet.

Gesloten