Pagina 1 van 1

dixons-philips slechte garantie

Geplaatst: 31 okt 2004 17:24
door anneli
mijn zoon had een mp3 player bij dixons gekocht van 200 euro
na 3 maanden was de kop telefoon stuk
dixons had hem opgestuurd dit was na 8 weken nog niet retour
dixons deed er niks mee zei hun zeiden steeds ik bel philips en dan jou vandaag maar ik hoorde er niks van
toen heeft uiteindelijk een medewerker van dixons mij een gegeven hij zegt ik zoek het wel uit

na een maand was ook de player zelf stuk nu 4 weken later weer niks gehoord het zou volgens hun 2 weken duren

dixons doet hier nu verder ook niet veel aan hoe kan ik dat het beste aan pakken ??

Re: dixons-philips slechte garantie

Geplaatst: 01 nov 2004 19:20
door Gast
Wordt het model nog steeds verkocht? Dan gewoon een nieuwe eisen. Bij voorkeur op koopavond of zaterdag naar de winkel gaan als het lekker druk is en dan flink stampij maken. Het doet wonderen bij dit soort zaken. Niet netjes, niet de beste manier, maar wel effectief. Je moet je recht halen daar, want krijgen doe je het duidelijk niet.

Re: dixons-philips slechte garantie

Geplaatst: 27 jan 2005 14:08
door consument1
philips nike, waar het naar mijn inziens omgaat haneld dergelijke klachte wel af maar dat duurt idd een hele tijd. het is namelijk zo dat een bedrijf zoals bijvoorbeeld expert, it's of dixons deze artikelen niet zelf mag opsturen daar ze opgehaald worden door de reparateur.

Wat betreft de hoofdtelefoon mag u blij zijn dat u een nike philips product heeft. er zijn namelijk maar weinig andere merken waarbij de hoofdtelefoon in de garantie valt.

wat betreft de reactie om op een koopavond of op een zaterdag naar een winkel te gaan en daar stampij te maken slaat natuurlijk helemaal nergens op. ten eerste kan een dergelijk bedrijf op dat moment niet in contact komen met de reparateur dus valt er weinig te zeggen.
ten tweede helpt stampij maken nooit en zal dit juist averechts werken. wanneer je gewoon rustig en duidelijk blijft is er altijd voor beide partijen een goede oplossing te vinden. je bereikt zo veel meer omdat dan veel winkels ook bereid zijn om de regels niet zo strak te nemen. echter wanneer een klant meteen begint te razen dan worden de regels strak gehouden en duurt het geheel alleen maar langer