dixons-philips slechte garantie
Geplaatst: 31 okt 2004 17:24
mijn zoon had een mp3 player bij dixons gekocht van 200 euro
na 3 maanden was de kop telefoon stuk
dixons had hem opgestuurd dit was na 8 weken nog niet retour
dixons deed er niks mee zei hun zeiden steeds ik bel philips en dan jou vandaag maar ik hoorde er niks van
toen heeft uiteindelijk een medewerker van dixons mij een gegeven hij zegt ik zoek het wel uit
na een maand was ook de player zelf stuk nu 4 weken later weer niks gehoord het zou volgens hun 2 weken duren
dixons doet hier nu verder ook niet veel aan hoe kan ik dat het beste aan pakken ??
na 3 maanden was de kop telefoon stuk
dixons had hem opgestuurd dit was na 8 weken nog niet retour
dixons deed er niks mee zei hun zeiden steeds ik bel philips en dan jou vandaag maar ik hoorde er niks van
toen heeft uiteindelijk een medewerker van dixons mij een gegeven hij zegt ik zoek het wel uit
na een maand was ook de player zelf stuk nu 4 weken later weer niks gehoord het zou volgens hun 2 weken duren
dixons doet hier nu verder ook niet veel aan hoe kan ik dat het beste aan pakken ??