LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] eINDAFREKENING
eINDAFREKENING
Ik wacjht al drei maanden op mijn afrekening van gas en elktra. Ikben namelijk verhuisd en heb een andere leverancier. De klantenservice is niet bij de tijd en op e/mail wordt niet gereageerd. Ik hoop dat de afrekening nu snel komt, want dan ben gelukki g van Nuon af.
Re: eINDAFREKENING
Gefeliciteerd. Ik wacht na een verhuizing al zes maanden op mijn eindafrekening van Nuon en het einde is nog niet in zicht.
Het kan nog erger: ik wacht al een jaar op een eindafrekening en ik ben niet eens klant van de Nuon
Of nog erger bent verhuisd, moet nog betalen voor je oude adres en natuurlijk ook al voor je nieuwe adres. Je krijgt na drie maanden je eindafrekening van je oude adres, waar ik slechts 8750 euro moet bijbetalen?? Even bellen, ja mevrouw misschien is uw energie verbruik gestegen (heb ik een fabriek in mijn achtertuin?) Op mijn nieuwe adres krijg is de eindafrekening twee keer en moet er zelf achteraan bellen, want anders betaal je gewoon leuk twee keer. Kortom mijn buik helemaal vol van de eindafrekeningen!!!!!!!!!!!
Wat een waardeloos bedrijf nog nooit zo raar behandeld! Uiteindelijk heb ik voor een vermogen verbeld aan de nuon en ben ik in alle staten geweest en is het nog niet opgelost!!
Wat een waardeloos bedrijf nog nooit zo raar behandeld! Uiteindelijk heb ik voor een vermogen verbeld aan de nuon en ben ik in alle staten geweest en is het nog niet opgelost!!
Dit onderwerp bestaat al en is daarom gesloten.
TROS radar internetredactie
TROS radar internetredactie