LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Greenchoise

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
Gast

Greenchoise

Ongelezen bericht door Gast »

Hebben mensen hier ook ervaringen met greenchoise?
Deze energieleverancier zegt dat ze onderdeel zijn van Nuon en verkoopt aan de deur.

Groeten Mij

ech wel

Re: Greenchoise

Ongelezen bericht door ech wel »

Onzin,

Greenchoice is een zelfstandig bedrijf.

Doet naar mijn weten ook niet op deze manier aan klantenbenadering!

reacties

Ongelezen bericht door reacties »

van horen en zeggen weet ik niet anders dan dat dit bedrijf bij Essent hoort. En dat ze wel langs deuren gaan om klanten te werven.

Ech wel

Ongelezen bericht door Ech wel »

Van horen zeggen........

Als ik nu zeg dat het een zelfstandig bedrijf is dat niets met een Essent, Noun of consorten te maken heeft, wat heeft de vorenstaande opmerking dan voor toegevoegede waarde?

Zo kom je in welles, nietus sferen.

Kijk maar eens bij de KvK en informeer bij de overheid of toezichthouder, zul je zien welke zelfstandige berdijven er zijn. By the way, waarom zou een Essent of Nuon er bij gebaat zijn om een ander bedrijf te hebben dat concurreert met het moederbedrijf?

Ten slotte, het werven van klanten via callcenters of aan de deur getuigt van een niveau dat niet van toepassing is op de hier in dit topic, tot nu toe genoemde bedrijven.

Kyle

Ongelezen bericht door Kyle »

Greenchoice is stukken goedkoper dan NUON en Essent en de Greenchoice mensen zeggen niet dat ze van NUON of Essent zijn. Ze zeggen dat u klant blijft by NUON of Essent voor de mterstandopnames en storingen maar als u voor betalen via greenchoice kiest u een tientje korting krijgt per maand op het tarief wat Essent en NUON hanteren. In mijn geval is dat ook zo, ik ben klant van NUON maar laar Greenchoice mijn rekening en jaarafrekening sturen, zou hou ik 150 euro per jaar over by gelijk verbruik...alle lof dus voor greenchoice en je zit ook nog eens niet aan ze vast voor de betalingen maar zijn wel veel goedkoper. ze leveren dus alleen een deeltje groene stroom op het netwerk van NUON en Essent en daarvoor terug nemen ze de facturatie over, scheelt Essent en NUON ook gebouwen en personeelskosten en veel administratie.

Radar
Site Admin

Ongelezen bericht door Radar »

Dit onderwerp bestaat al en is daarom gesloten.

TROS Radar internetredactie

Gesloten