garantie iPod
Geplaatst: 03 nov 2004 10:55
Ik heb in maart 2003 een Apple iPod gekocht, echter binnen het jaar was ie defect en is ter reparatie naar Apple gegaan. Daar hebben ze de beslissing genomen het niet te repareren maar de iPod te vervangen voor een nieuwe.
Prima, een geheel nieuw product.
Echter na 3 maand is deze ook al weer kapot.
Reparatie zal naar schatting van Apple zelf zo'n 200,- gaan bedragen. Dit staat niet in verhouding tot de waarde van de iPod.
Apple zegt me dat er geen garantie meer op zit, aangezien de aankoopdatum van het orginele product meer dan een jaar geleden is.
Maar het product dat ik hier heb is nog een half jaar oud, een product die genoeg heeft gekost en waarvan ik dus mag verwachten er langer plezier van te mogen hebben dan deze korte periode.
Wat kan ik hier aan doen?
Prima, een geheel nieuw product.
Echter na 3 maand is deze ook al weer kapot.
Reparatie zal naar schatting van Apple zelf zo'n 200,- gaan bedragen. Dit staat niet in verhouding tot de waarde van de iPod.
Apple zegt me dat er geen garantie meer op zit, aangezien de aankoopdatum van het orginele product meer dan een jaar geleden is.
Maar het product dat ik hier heb is nog een half jaar oud, een product die genoeg heeft gekost en waarvan ik dus mag verwachten er langer plezier van te mogen hebben dan deze korte periode.
Wat kan ik hier aan doen?