Pagina 1 van 1

garantie iPod

Geplaatst: 03 nov 2004 10:55
door buxx
Ik heb in maart 2003 een Apple iPod gekocht, echter binnen het jaar was ie defect en is ter reparatie naar Apple gegaan. Daar hebben ze de beslissing genomen het niet te repareren maar de iPod te vervangen voor een nieuwe.
Prima, een geheel nieuw product.
Echter na 3 maand is deze ook al weer kapot.
Reparatie zal naar schatting van Apple zelf zo'n 200,- gaan bedragen. Dit staat niet in verhouding tot de waarde van de iPod.

Apple zegt me dat er geen garantie meer op zit, aangezien de aankoopdatum van het orginele product meer dan een jaar geleden is.
Maar het product dat ik hier heb is nog een half jaar oud, een product die genoeg heeft gekost en waarvan ik dus mag verwachten er langer plezier van te mogen hebben dan deze korte periode.

Wat kan ik hier aan doen?

Re: garantie iPod

Geplaatst: 13 feb 2005 21:41
door ikke22
Weinig, je hebt een nieuwe gekregen. Dit wordt omgeruild binnen de oorspronkelijke garantie, dus daar krijg je geen nieuwe garantie op. Als die het dan ook begeeft, tja, dan mag je Apple heel vriendelijk aan gaan kijken, en met een beetje doorzeuren willen ze dan nog wel wat doen, maar anders dan heb je gewoon pech: "Had je maar Applecare moeten aanschaffen voor je iPod."

Re: garantie iPod

Geplaatst: 10 mar 2005 15:31
door Gast
ikke22 Leuke oplossing
"Had je maar Applecare moeten aanschaffen voor je iPod."
Maar ik neem aan dat Buxx dit niet wist dat dit bestond, omdat in maart 2003 het Applecare ipod protection plan nog niet bestond!!!

Apple is niet zo netjes om dit aan ipod bezitters die in 2003 hun ipod hebben gekocht geen nieuwsbericht te sturen.
(btw je kunt je registreren als je de iPod voor de eerste keer aansluit op je computer)
kreeg wel nieuwsbrieven, maar geen melding van een ipod protection plan