LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ik heb een zeer goede ervaring met thuiswerk

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
wernerzegers

ik heb een zeer goede ervaring met thuiswerk

Ongelezen bericht door wernerzegers »

Hallo iedereen,

Graag zou ik willen mededelen dat ik een gigantisch goede ervaring heb opgedaan met thuiswerk. Toen ik vragen stelde aan dit thuiswerk beloofde ze mij veel goeds. Ik dacht eerst van ja ja allemaal maar beloven en niets geven. Ik dacht eerst ook van ja dat zal wel pyramide systeem zijn, zoals zoveel thuiswerken. Ik kreeg een GRATIS memberschip aangeboden en ze vertelde tegen mij dat ik op mijn eigen tempo kan vragen stellen in het systeem en over het systeem.

Ik dacht van ja, een GRATIS memberschip is niet slecht, ik verlies hier geen geld door. ik had vanaf het moment dat ik free member werd al een hoop voordelen. Toen begon ik mailtjes te krijgen dat er een netwerk van members en VIP's bij mij waren geplaatst en ik verdiende dan al een mooi centje, het enig wat ik moest doen is VIP worden om de verdienste te houden. Ik werd binnen de maand VIP en kon direct van mijn verdienste profiteren. toen ik begeleid werd door mijn sponser was is verbaasd dat ik zo'n goeie support kreeg.

De begeleiding is sinds dan niet meer gestopt. De begeleiding heeft ervoor gezorgt dat ik succes kon krijgen.

Wat ik nog allemaal GRATIS kreeg was enorm veel en dat allemaal voor een heel kleine investering. Deze GRATISE hulpmiddelen hebben mij dan ook gigantisch goed geholpen voor succes te krijgen.

Ik heb dan ondervonden dat als ik dit kan, iedereen dit kan en ook goed kunnen verdienen van thuis uit. Dat is het leukste van allemaal? nietwaar? Lekker van thuis uit werken op de pc, ik kan mijn uren allemaal zelf plannen. Ik doe net zoveel als ik wil. Maar ik weet ook, dat als je helemaal niets doet dat er dan niet veel geld in het laatje komt. Dus verspreid ik het werk over de vrije uurtjes die ik heb. Dat ik op één week toch een 20 tal uurtjes gewerkt heb. En ja hoor ik kan de vorderingen goed zien.

Beste mensen als ik dit werk kan, dan kan iedereen dit werk.

Gast

Re: ik heb een zeer goede ervaring met thuiswerk

Ongelezen bericht door Gast »

Mens, ***. niet... mensen willen best werken, maar het zijn die bedrieger die websites die je een oor willen aan naaien. Veel geld vragen voor in te stappen en die zooi meer.

Kom hier de boel niet ophemelen, of ben je sluikreclame aan het maken!!!!

Gast

Wat ik nog allemaal GRATIS kreeg was enorm veel en dat allemaal voor een heel kleine investering. Deze GRATISE hulpmiddelen hebben mij dan ook gigantisch goed geholpen voor succes te krijgen.
De leugenaar (m/v) spreekt zichzelf tegen in zijn eigen stukje.

Gast

allemaal GRATIS kreeg was enorm veel en dat allemaal voor een heel kleine investering.
Dit riekt naar bekende oplichterij!!

Gast

Wij hebben nu ruim drieeneenhalf jaar een Brandt wasmachine.
We hebben hierover nogal wat klachten:
- de koolborstels zijn 2 keer vervangen
- hoe weinig zeep we ook gebruiken, de zeep wordt niet goed uitgespoeld en de was ruikt heel muf
- de ontluchter is gereinigd
- de motor is vervangen
- er is water bij het deurrelais gekomen. Dit relais is doorgebrand. Hierdoor brandde ook de timer door (kosten circa 230 Euro. Hiervoor gold nog een coulanceregeling, zodat we 'maar 40% hoefden te betalen).
Volgens Brandt is alles onze eigen schuld: we gebruiken of gebruikten teveel zeep. Volgens ons is zeker het doorbranden van deurrelais en timer een gevolg van een ontwerpfout. Het mag toch niet zo zijn dat daar water bij kan komen.

Gast

Als je ergens in inversteerd ook al is het maar een beetje is het bij mij nog steeds niet gratis hoor.Kan aan mij liggen.

Gast

Uhm dat ging niet helemaal goed,maar jullie begrijpen wel dat de Quote mijn opmerking is en het stukje erboven de quote.Slaap al half :wink:

wernerzegers

De eerste maanden verdiende ik 100 tot 500 euro maar na een half jaar begon het in de papieren te lopen. Ik heb mijn baan opgezegd vorige week want ik verdien met 2 uur per dag werken 1500 tot 2000 euro netto.

Plientjuh

Ongelezen bericht door Plientjuh »

volgens mij wil ik niet weten WAT voor werk je precies moet doen.... of misschien ook wel

wernerzegers

Ik kan je niet vertellen wat je moet doen omdat het een geheim is. Je moet eerst lid worden en dan kom je alles te weten van je sponsor.
Het enige wat je hoeft te doen is heel de dag achter je pc te zitten.

Gast

keep dreaming

Gast

Geplaatst op 04 Nov 2004 12:16 door wernerzegers

--------------------------------------------------------------------------------

Ik kan je niet vertellen wat je moet doen omdat het een geheim is. Je moet eerst lid worden en dan kom je alles te weten van je sponsor.
Het enige wat je hoeft te doen is heel de dag achter je pc te zitten.
En je hoefde maar 2 uur per dag te werken????
(zie je eigen reactie 04 Nov 2004 01:38u)

Ik kan je vertellen dat het geen geheim meer is dat dit ruikt naar oplichting...... 8)

wernerzegers

Ho ho.....heel de dag achter de PC zitten doe je alleen in het begin. Ik ben wat verder gevorderd en ik werk maar 2 uur per dag tegenwoordig.
Mijn werk heb ik al opgezegd.
Het is trouwens geen MLM zoals jullie misschien denken.

Gast

Wat een onzin zeg.Hou of je mond of vertel gewoon wat je doet.Nee dat is een geheim.Ja zal wel gewoon oplichterij zijn net als de rest.

Gast

ik verdien met 2 uur per dag werken 1500 tot 2000 euro netto
En gegarandeerd dat er weer mensen zijn die dit soort onzin gelooft, zoals ze ook heilig geloven in biostabiel en jomanda!

Hans W.

Ongelezen bericht door Hans W. »

Ik ben nu een maand bezig en heb al 325 euro verdiend. Een echte aanrader dus.

Gast

Ik doe er NIET aan mee, dus ik verdien altijd!!

Gast

Ik werk nu al jaren.
En ben helemaal op leeggelopen. Wat d8 je daarvan?!

-
Gelukkig niet hoor!

normaal

Ongelezen bericht door normaal »

Beste Wernerzegers,

Allemaal mooi wat je verteld, maar raar dat het zo geheim is.
Als je verhaal klopt lijkt het me geen probleem hier te vermelden bij
welke organisatie je lid moet worden, dus ik ben heel erg benieuwd.
Ik geloof niet meer in sprookjes. Heb al zoveel dingen geprobeerd en geinformeerd inzake thuiswerk, maar mij heeft het nauwelijks iets opgeleverd.
Ja een hoop frustratie.
Dus nogmaals ik hoor graag bij welke club jij je hebt aangemeld.

Manxy's

Ongelezen bericht door Manxy's »

ik verdien met 2 uur per dag werken 1500 tot 2000 euro netto.
Aangenomen dat dit bedrag per maand zal zijn, durf ik je te zeggen dat jij je webcam dan ook nodig zal hebben voor je werkzaamheden
Zeg nu eens eerlijk joh... of denk je nu echt dat wij met z'n allen achterlijk zijn..?
Als jij dit geld verdiend met fatsoenlijk werk, zou half Nederland dit werk toch doen..!?
Ohh nee... dat kon niet hè...!? "T is geheim.... ga lekker jezelf voor de gek houden. Of ben jij zo'n persoon die in z'n eigen leugens geloofd?

Gesloten