LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vodafone belminuten inpikker!!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Harmke

Vodafone belminuten inpikker!!

Ongelezen bericht door Harmke »

Vandaag is mijn Vodafone120 abonnement gewijzigd in een Vodafone60. Ik wist dat dat vandaag zou gebeuren, dus heb vorige maand wat rustiger gedaan met mijn belminuten om er deze maand wat meer te hebben. Wat denk je dat die *** van Vodafone doen? Ze pikken mijn overgebleven minuten gewoon in omdat ik naar een andere abonnementsvorm ben overgestapt!!!
Wie heeft dit nog meer gehad???? Want ik ben wel heeeeeeeel erg boos :evil:

Flierp

Re: Vodafone belminuten inpikker!!

Ongelezen bericht door Flierp »

Tja, gebeurde bij mij ook toen ik mijn 120 naar een 60 zette... zo is het nou eenmaal.
Het kan namelijk niet anders, je kan max 120 minuten opsparen als je een vodafone 60 hebt.

Toen ik mijn T-mobile contract ging verlengen van een 150 min naar 300 verloor ik ook al mijn minuten.

Niets aan te doen.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

de tellers springen op 0 zodra je in abo vorm verlaagt, ik heb het ook gehad, maar daar was ik al van op de hoogte.

Harmke

ik heb ALLE voorwaarden doorgelezen en NERGENS vermelden ze dit!!! Dan mogen ze het toch ook niet doen?!!!

Gast

Waarom niet?
Het is idd wel zo dat de persoon van de klanten service je had moeten inlichten

Harmke

ja en zó aardig was die vent van de klantenserivice nou ook weer niet toen ik vroeg waar mijn belminuten gebleven waren :? :(

Waarom niet?? Nou omdat ze wel vermelden dat je belminuten (BelTegoed, zoals ze dat tegenwoordig noemen) die je overhoudt van de afgelopen maand, meegaan naar de volgende maand en dat deze dan 2 maanden geldig zijn.... maar helemaal nergens staat dat dit niet geldt als je een andere abonnementsvorm neemt.......dus DAAROM NIET!

Harmke

en trouwens, ik heb toch niet voor nix voor die minuten betaald?! :shock:

gabybos

Ongelezen bericht door gabybos »

hoi harmke ,ik zou je even uitleggen hoe het zit met vodafone,want ze pikken geen minuten van je af,dit lijkt zo ,het is namelijk zo ,je betaald altijd je belminuten/abonnement vooraf,dus zeg maar op de rekening van oktober betaal je voor je bundel van november ,stel je verlaagd je contract van 120 naar 60 op 2 nov. dan heb je vanaf 2 nov.ineens 60 minuten minder maar je krijgt de overige dagen van november zeg 29/30 x abonnementsgeld terug,dus in feite kost je dit niets,

succes

Harmke

nou hieperdepiep hoera!!! ik heb mijn belminuten toch nog gekregen :lol: . Dus gewoon ff goed met die meneer/mevrouw van de klantenservice praten....klein beetje dreigen (ik zal er wel ff met consumentenprogramma's over praten :wink: ).... en je krijgt toch je zin!!! Zo hoort t.... :wink: 8)

Harmke

trouwens Gabybos.... wat ik bedoelde was niet dat ik minder belminuten kreeg deze maand, maar dat ik mijn belminuten die ik vorige maand over heb gehouden niet kreeg!!! maar gelukkig is Vodafone toch nog een beetje aardig en heb ik ze gister toch nog gekregen!!! :wink:

Gast

Zijn toch nog een beetje aardig?
Vind je het gek wanneer je ze gaat bedreigen.
Omdat je een paar belminuutjes mis loopt (wat terecht is) wil jij een bedrijf zwart gaan maken.
Zal jou eens gaan bedreigen, kijken hoe snel ik dan dingen bij jou gedaan krijg.

Libel

Ongelezen bericht door Libel »

Dreigen heeft niets te maken met iets voor elkaar krijgen ja of nee. Je moest eens weten hoe vaak de mensen bij een telefonische helpdesk hiermee te maken krijgen dit maakt GEEN enkele indruk het is zelfs zo dat hoe meer iemand zit te schelden en dreigen hoe minder de ander zich inzet om van bepaalde regels die er gelden af te wijken. Met op een normale manier een gesprek voeren bereik je vaak meer dan met schelden en dreigen.

Predicador

Ongelezen bericht door Predicador »

@Libel

Jij hebt het begrepen :)

Zoveel mensen die hun frustratie uiten naar mensen die ook maar hun werk doen op de klantenservice van de service providers. Hoe agressiever je overkomt, hoe minder men geneigd is iets extra's voor je te doen.

Harmke

heej joh, doe es niet zo maf!!! ik heb alleen maar tegen die meneer van de klantenservice gezegd dat ik eventueel naar een consumentenprogramma zou bellen!!!! en dan nog.... verder dan dit forum ben ik niet eens gekomen, dus wat zeuren JULLIE???

vespisti

Ongelezen bericht door vespisti »

zelf ben ik overgestapt van t-mobile 75 naar 150; de overgebleven belminuten kon ik gewoon meenemen!; gewoon de providor ff tackelen; je hebt er voor betaald!

Stingray

Ongelezen bericht door Stingray »

Als er een wijziging plaatsvindt in je abonnement dan verlies je de opgespaarde belminuten van de afgelopen maand. Dat is geen straf voor de klant maar dat doet "het systeem" automatisch. Vodafone gaat echt zijn naam niet te grabbel gooien door van jou 60 minuten af te pikken, zo werkt het niet. Het verstandigste is altijd om je abonnement te wijzigen op de eerste van de maand omdat je dan nieuwe belminuten toegekend krijgt.
Overigens zul je ook je belminuten gaan verliezen als je een keer geblokkeerd bent (diefstal / rekening niet betaalt) ook dit is te wijten aan het systeem. Geen nood, bel met de klantenservice en leg het probleem uit. Blijf kalm en vriendelijk, dreigen met Kassa of Radar heeft geen zin, dat krijgen ze daar regelmatig te horen. Het zijn gewoon mensen die er zitten om je te helpen, heb daar ook begrip voor.
Het doet me goed om te horen dat je een creditering hebt gekregen voor het verlies van je belminuten.

Gesloten