LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Welke provider?
Welke provider?
Hallo beste mensen.
Misschien kunnen jullie mij een eindje op weg helpen. Ik ben op zoek naar een ADSL provider, maar het zijn er zoveel! En de èèn zegt, die is beter en de ander zegt juist, nee die moet je nemen. Best moeilijk dus!
Ik zit nu nog op de kabel (Chello Classic) maar wil hier vanaf! Sommigen raden mij Zonnet Family aan. Mijn vraag, is dat wat?
Oja, ik mail zo nu en dan, surf wat en Msn zo af en toe en wil binnenkort proberen muziek voor MP3 speler te downloaden.
Gr. Digi
Misschien kunnen jullie mij een eindje op weg helpen. Ik ben op zoek naar een ADSL provider, maar het zijn er zoveel! En de èèn zegt, die is beter en de ander zegt juist, nee die moet je nemen. Best moeilijk dus!
Ik zit nu nog op de kabel (Chello Classic) maar wil hier vanaf! Sommigen raden mij Zonnet Family aan. Mijn vraag, is dat wat?
Oja, ik mail zo nu en dan, surf wat en Msn zo af en toe en wil binnenkort proberen muziek voor MP3 speler te downloaden.
Gr. Digi
Re: Welke provider?
ik ben sinds augustus bij het net van kpn :heb een abonnement van 14.95 per maand een half jaar lang daarna wordt het 19.95 dat is volop genoeg voor surfen en msn
ik ben sinds augustus bij het net van kpn :heb een abonnement van 14.95 per maand een half jaar lang daarna wordt het 19.95 dat is volop genoeg voor surfen en msn
Ik zelf heb xs4all. Prima service nooit problemen gehad en vooral een stabiele verbinding.
Wel wat duurder maar daar heb je dan ook extra dingen voor zoals virusscanner en firewall.Mail word gefilterd op virussen.Kortom ik ben erg tevreden.
Erroll
Wel wat duurder maar daar heb je dan ook extra dingen voor zoals virusscanner en firewall.Mail word gefilterd op virussen.Kortom ik ben erg tevreden.
Erroll
Mijn advies: zoek een stuk of 5 grote namen zoals Xs4all, Planet, Tiscali, etc. En kies dan de goedkoopste
Een hele handige site is www.internetten.nl
succes!
PS ik zit bij Tiscali, naar volle tevredenheid. Mijn abo is op hun 'eigen' netwerk, niet dat van KPN die abo's zijn iets goedkoper dan die via KPN gaan.
Een hele handige site is www.internetten.nl
succes!
PS ik zit bij Tiscali, naar volle tevredenheid. Mijn abo is op hun 'eigen' netwerk, niet dat van KPN die abo's zijn iets goedkoper dan die via KPN gaan.
Wat nou goed is of niet kan ik niet zeggen .
Ik heb zelf Zonnet_Family met Versatel .Nooit geen last van downloadlimieten en zo .
Het Abonnement is met of zonder Zontel . Het bedrag is hetzelfde omdat er altijd standaard €5.- beltegoed daarin zit.
Verder wordt de meeste Spam en virussen al gescant bij de server van Zonnet . Je krijgt de mailberichten dan binnen zonder virus .
Kost niks extra allemaal .
Voor wat je er allemaal mee wilt doen lijkt me dit ruim voldoende.
Ik heb zelf Zonnet_Family met Versatel .Nooit geen last van downloadlimieten en zo .
Het Abonnement is met of zonder Zontel . Het bedrag is hetzelfde omdat er altijd standaard €5.- beltegoed daarin zit.
Verder wordt de meeste Spam en virussen al gescant bij de server van Zonnet . Je krijgt de mailberichten dan binnen zonder virus .
Kost niks extra allemaal .
Voor wat je er allemaal mee wilt doen lijkt me dit ruim voldoende.
Nog even een vraag dan over Zonnet. Ik heb nu een vaste telefoon aansluiting van KPN. Moet dat veranderd worden dan? Ik moet eerlijk zeggen, dat ik met mijn telefoon het liefst bij de KPN blijf. Is dat een probleem, als ik ZonnetFamily internet zou nemen?
Alle anderen ook alvast bedankt voor de reactie,s. Ik ga ook even op die website kijken.
Digi
Alle anderen ook alvast bedankt voor de reactie,s. Ik ga ook even op die website kijken.
Digi
Als je zonnet hebt zonder zontel, dan betaal je 69 uiro voor je modem...
Misschien wordt dat binnenkort verandert als zonnet wordt opgedoekt. Het gaat binnenkort verder onder de naam Versatel.
Misschien wordt dat binnenkort verandert als zonnet wordt opgedoekt. Het gaat binnenkort verder onder de naam Versatel.
Er wordt wel wat veranderd in de wijkcentrale om ADSL mogelijk te maken maar het maakt niks uit of je nu het ADSL signaal van KPN of Versatel krijgt. Alleen het splitten gebeurt bijNog even een vraag dan over Zonnet. Ik heb nu een vaste telefoon aansluiting van KPN. Moet dat veranderd worden dan? Ik moet eerlijk zeggen, dat ik met mijn telefoon het liefst bij de KPN blijf. Is dat een probleem, als ik ZonnetFamily internet zou nemen?
Het vast bellen blijft bij KPN .Zontel is een carrierselect en dus niet mogelijk met KPN BelBudget abonnement .
Maar zoals gezegd niet verplicht als je alles bij KPN wilt blijven bellen.
Geplaatst op 05 Nov 2004 17:05 door Gast
Is niet waar .Alleen voor het goedkopere budget is dat.
Uiteraars ook voor een draadloos maar dat je heb je eigenlijk niet nodig.
http://www.zonnet.nl/abonneren/adsl/family/ .En kijk bij het overzicht..
Is niet waar .Alleen voor het goedkopere budget is dat.
Uiteraars ook voor een draadloos maar dat je heb je eigenlijk niet nodig.
http://www.zonnet.nl/abonneren/adsl/family/ .En kijk bij het overzicht..
Nu wel goed .
Er wordt wel wat veranderd in de wijkcentrale om ADSL mogelijk te maken maar het maakt niks uit of je nu het ADSL signaal van KPN of Versatel krijgt. Alleen het splitten gebeurt bij je thuis. (ISRA-punt)
Het vast bellen blijft bij KPN .Zontel is een carrierselect en dus niet mogelijk met KPN BelBudget abonnement .
Maar zoals gezegd niet verplicht als je volledig bij KPN wilt blijven bellen.
Er wordt wel wat veranderd in de wijkcentrale om ADSL mogelijk te maken maar het maakt niks uit of je nu het ADSL signaal van KPN of Versatel krijgt. Alleen het splitten gebeurt bij je thuis. (ISRA-punt)
Maar zoals gezegd niet verplicht als je volledig bij KPN wilt blijven bellen.
Zonnet is van Versatel er verandert dus alleen maar een naam .Het gaat binnenkort verder onder de naam Versatel.
zonnet.nl mails blijven onveranderd
Ik krijg mijn aansluitkosten bij TISCALI niet terug.
Ze vertelde dat ze mijn brief niet hadden ontvangen die ik wel nettjes had opgestuurd.
Nu heb ik pech en krijg mijn zuurverdiende centjes niet terug.
Ik vond het al vreemd dat ik eerst mijn aansluitkosten moest betaalen en later weer terug moest vragen.NU WEET IK WAAROM !!
A.EERENBERG
Ze vertelde dat ze mijn brief niet hadden ontvangen die ik wel nettjes had opgestuurd.
Nu heb ik pech en krijg mijn zuurverdiende centjes niet terug.
Ik vond het al vreemd dat ik eerst mijn aansluitkosten moest betaalen en later weer terug moest vragen.NU WEET IK WAAROM !!
A.EERENBERG
Ik heb direct internet van KPN.... maar ik had dan ook al een emailaccount en webruimte hoef ik ook niet. 21,95 per maand... Zehebben weer een aanbieding....
http://www.kpn.com/kpn/show/id=377236/sc=2bc56b
http://www.kpn.com/kpn/show/id=377236/sc=2bc56b
Ik heb een abonnement bij Tiscali
Deze zou ik je dus niet aanraden\
Abonnementen worden stilzwijgend voor een jaar verlengt
Tussentijds opzeggen is dan niet mogelijk.
Ik zou nu willen weten of dit wettelijk eigenlijk wel mag.
Ik kan nu tussentijds niet overstappen naar een andere provider
Deze zou ik je dus niet aanraden\
Abonnementen worden stilzwijgend voor een jaar verlengt
Tussentijds opzeggen is dan niet mogelijk.
Ik zou nu willen weten of dit wettelijk eigenlijk wel mag.
Ik kan nu tussentijds niet overstappen naar een andere provider
Ik heb Demon als provider en ben er erg tevreden over. De snelheid is prima en vooral de nieuwsgroepen zijn geweldig. Je kan er van alles downloaden. Zeker aan te bevelen!
Momenteel heb ik een zon family abo maar heb hier veel problemen me sinds 2 maanden.
Zie mijn verhaal in zonnet adsl family.
Het forum bij zon staat bol van de ellende die mensen hebben van family en zon doet niets zelfs geen mededeling.
De problemen zijn s'avonds en in de weekenden een download van ±10kbyte/s terwijl het normaal was ± 120kbyte/s.
Dus mensen ik adviseer (voorlopig) geen zonnet family te nemen.
Zie mijn verhaal in zonnet adsl family.
Het forum bij zon staat bol van de ellende die mensen hebben van family en zon doet niets zelfs geen mededeling.
De problemen zijn s'avonds en in de weekenden een download van ±10kbyte/s terwijl het normaal was ± 120kbyte/s.
Dus mensen ik adviseer (voorlopig) geen zonnet family te nemen.
We hebben Chello Classic en hebben hier al tijden geen problemen meer mee. Wij houden dan ook angstvallig alle aanvullende aanbiedingen van UPC af en betalen met acceptgirokaart ondanks dat ze hier wat extra voor rekenen. Als je dit in het oog houdt: prima provider hoor!
Sinds twee jaar heb ik Speedlinq als provider en tot nu toe ben ik dik tevreden. Kan ook bijna niet anders na 3 jaar ellende bij KWELLO.
In de afgelopen 2 jaar heb ik eenmaal problemen gehad, dit was met mijn modem. Modem opgestuurd, 1 dag later een nieuw multi-modem in huis. Ik had wat problemen met de aansluiting met de aansluiting van het modem, bellen naar de helpdesk en wat schetste mijn verbazing...toen ik belde werd mij gezegd dat ik direct teruggebeld zou worden, een half uurtje later was ik weer online. Dit vond ik een perfecte service.
Wat ik nu lees over speedlinq vind ik jammer. Dit is volgens mij de prijs die betaald moet worden als kleine bedrijven groot worden. Jammer, het zou zo mooi zijn als ze goede kwaliteit leveren en service-gericht blijven, maar goed..dit is waarschijnlijk een illusie.
Tot nu toe heeft speedlinq aan mij een zeer tevreden klant.
In de afgelopen 2 jaar heb ik eenmaal problemen gehad, dit was met mijn modem. Modem opgestuurd, 1 dag later een nieuw multi-modem in huis. Ik had wat problemen met de aansluiting met de aansluiting van het modem, bellen naar de helpdesk en wat schetste mijn verbazing...toen ik belde werd mij gezegd dat ik direct teruggebeld zou worden, een half uurtje later was ik weer online. Dit vond ik een perfecte service.
Wat ik nu lees over speedlinq vind ik jammer. Dit is volgens mij de prijs die betaald moet worden als kleine bedrijven groot worden. Jammer, het zou zo mooi zijn als ze goede kwaliteit leveren en service-gericht blijven, maar goed..dit is waarschijnlijk een illusie.
Tot nu toe heeft speedlinq aan mij een zeer tevreden klant.
hoi
ik weet niet of het er nog wat toe doet, maar
ik zou naar www.xsdsl.nl gaan een prima provider , goede service met alle tijd en begrip
succes
ik weet niet of het er nog wat toe doet, maar
ik zou naar www.xsdsl.nl gaan een prima provider , goede service met alle tijd en begrip
succes