LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] de vraag is......................

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
huh?

de vraag is......................

Ongelezen bericht door huh? »

Worden jullie niet vreselijk moe van deze discussies?
Ga toch je tuin winterklaar maken, doe iets nuttigs!
Kijk voor de gein eens in de spiegel. Zie je dan niet een zielig hoopje mens staan?

Alles is al een keer gezegd, alles wordt weer herhaald. redement is 0,0.
Schamen jullie je niet, om je kostbare tijd te verdoen op dit forum?

En alsjeblieft..............ga nu niet zeggen dat ik dan maar niet moet meelezen. Het gaat om de vraag.......schiet je er nu IETS mee op

niet slim

Re: de vraag is......................

Ongelezen bericht door niet slim »

Inderdaad, is niet slim.

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: de vraag is......................

Ongelezen bericht door student26 »

Blablabla... Daar word ik nou pas echt moe van, van die types die altijd anderen er op "moeten" wijzen dat ze beter eens wat anders kunnen gaan doen.

Dhr Daan

Re: de vraag is......................

Ongelezen bericht door Dhr Daan »

Ik hou nou eenmaal niet van die niksnutten als jij Student die alles beter denken te weten maar het totaal aan levenservaring en toegepaste kennis ontbreekt.

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: de vraag is......................

Ongelezen bericht door student26 »

Ik hou nou eenmaal niet van die niksnutten als jij Student die alles beter denken te weten maar het totaal aan levenservaring en toegepaste kennis ontbreekt.
En ik hou nou eenmaal niet van mensen die uitspraken doen die nergens op zijn gebaseerd. Van die mensen die zonder enige kennis van feiten uitspraken doen die ze op geen enkele wijze hard kunnen maken. Mensen die aan stemmingmakerij doen zonder enige inhoudelijke mededeling. Mensen die "vinden" dat ze voor anderen keuzen kunnen en moeten maken. Mensen zoals jij dus.

Gast

Re: de vraag is......................

Ongelezen bericht door Gast »

Van die mensen die zonder enige kennis van feiten uitspraken doen die ze op geen enkele wijze hard kunnen maken
Lees eens een aantal treads door en kijk hoe belachelijk jij jezelf maakt student. En dan heb ik het nog niet eens over die website van je.

Anubis

Re: de vraag is......................

Ongelezen bericht door Anubis »

En ik hou nou eenmaal niet van mensen die uitspraken doen die nergens op zijn gebaseerd.
Conclusie: Je hebt een bloedhekel aan jezelf !!!
Van die mensen die zonder enige kennis van feiten uitspraken doen die ze op geen enkele wijze hard kunnen maken
Jij en je companen doen niet anders !
Mensen die aan stemmingmakerij doen zonder enige inhoudelijke mededeling.
Idem met het bekende sterretje.
Mensen die "vinden" dat ze voor anderen keuzen kunnen en moeten maken.
Wat dacht je van jezelf en Madeleine ???
Zelf niet aan MLM doen maar arme mensen willen behoeden voor MLM-uitzuigers!
Laat die arme mensen ZELF de keuze maken !!

Salutem !
Anubis.

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: de vraag is......................

Ongelezen bericht door student26 »

Precies de reacties die ik al verwacht had.
Quote: Van die mensen die zonder enige kennis van feiten uitspraken doen die ze op geen enkele wijze hard kunnen maken

Lees eens een aantal treads door en kijk hoe belachelijk jij jezelf maakt student. En dan heb ik het nog niet eens over die website van je.
En weer 1 die over m'n website begint. Kom nou eens met inhoudelijk commentaar joh, in plaats van zomaar wat te roepen.

En over de rest: Mij kan zeker niet verweten worden dat ik geen kennis van zaken heb. Ik heb mij in MLM verdiept voordat ik uberhaupt op dit forum terechtkwam.

De enige reden waarom je dit zegt is omdat ik tot de conclusie kwam dat MLM ontzettend veel negatieve kanten heeft. En op het moment dat je dat zegt, tsja, dan is de standaardreactie dat je geen kennis van zaken hebt. Kennelijk is het geloof in MLM zo groot, dat het net als bij extreem moslimfundamentalisme onaantastbaar is, je moet het wel goed vinden, en anders "snap je het gewoon niet".

Het enige dat het aantoont is dat veel MLM'ers geen enkele realiteitszin meer hebben. Ze zitten er zo diep in dat ze blind zijn geworden voor de negatieve kanten ervan en het ten koste van alles zullen verdedigen.
Quote: En ik hou nou eenmaal niet van mensen die uitspraken doen die nergens op zijn gebaseerd.

Conclusie: Je hebt een bloedhekel aan jezelf !!!
In het geheel niet, daar ik mijn uitspraken te allen tijde onderbouw met argumenten gebaseerd op feiten.
Quote: Mensen die "vinden" dat ze voor anderen keuzen kunnen en moeten maken.

Wat dacht je van jezelf en Madeleine ??? Zelf niet aan MLM doen maar arme mensen willen behoeden voor MLM-uitzuigers! Laat die arme mensen ZELF de keuze maken !!
Dwing ik die mensen dan ook maar ergens om niet aan MLM te beginnen? Maak ik een keuze voor ze? Nee dus. Ik geef ze informatie. Wat ze daarmee doen moeten ze zelf weten.

De rest van je bericht, zie reactie hierboven.

Anubis

Re: de vraag is......................

Ongelezen bericht door Anubis »

De enige reden waarom je dit zegt is omdat ik tot de conclusie kwam dat MLM ontzettend veel negatieve kanten heeft.
Klopt helemaal ! Ben ik echt, zonder te dollen, helemaal met je eens.
(Wie had dat ooit gedacht :lol: ).
MLM heeft echter ook ontzttend veel POSITIEVE kanten !!!
En die willen jullie gewoon niet zien. Jullie zitten hier MLM alleen maar blind af te katten !
Iets positiefs, van jullie kant, heb ik hier nog NOOIT gezien.
Wat iemand ook zegt of beweert: Jullie zien UITSLUITEND het negatieve.
DAAR wringt de hele schoen !!!!!!

M.v.g.
Anubis.

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: de vraag is......................

Ongelezen bericht door student26 »

MLM heeft echter ook ontzttend veel POSITIEVE kanten !!!
Noem ze dan eens, kunnen we misschien toch nog een inhoudelijke discussie voeren.

Gast

Re: de vraag is......................

Ongelezen bericht door Gast »

Ik geef ze informatie.

Je vergeet 1 woordje.
n.l 'verkeerde'. De zin moet dus zijn.....Ik geef ze de verkeerde informatie.

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: de vraag is......................

Ongelezen bericht door student26 »

Je vergeet 1 woordje. n.l 'verkeerde'. De zin moet dus zijn.....Ik geef ze de verkeerde informatie.
Nu moet je niet alles in de war gooien natuurlijk. Ik geef ze de goede informatie, jij de verkeerde. Wel op blijven letten he.

Anubis

Re: de vraag is......................

Ongelezen bericht door Anubis »

Quote:
MLM heeft echter ook ontzttend veel POSITIEVE kanten !!!


Noem ze dan eens, kunnen we misschien toch nog een inhoudelijke discussie voeren.
Die positieve kanten zijn al tientallen malen de revue gepasseerd in diverse threads.
Nu blijkt dus dat ik de spijker precies op de kop heb geslagen: Jullie WILLEN die positieve kanten gewoon niet zien cq. lezen.
Anders had je nu je vraag niet gesteld.
Laat staan dat jullie ook eens een keer TOEGEVEN ( maar dan zul je toch eerst moeten WILLEN lezen) dat er positieve kanten aan MLM zitten.

Terwijl verschillende pro-MLM-ers al diverse malen hebben toegegeven dat het niet allemaal koek en ei is : Niks slapend rijk worden, gewoon zeker in het begin keihard werken, 99% zal NOOIT rijk worden van MLM,etc. etc.
Dat ik nu toevallig 2 kanjers in mijn netwerk heb die het hele netwerk tot een olievlek op het water maken, kan ik niks aan doen. Eigenlijk ook wel: het is MIJN verdienste geweest door ze aan te trekken !
Dit gebeurt echter maar zelden!
Maar ook ik heb me de eerste 8 maanden 80 uur per week het vuur uit de sloffen gelopen.
Noem mij vervolgens 1 bedrijf waar je je na slechts 8 maanden keihard werken ( en ik blijf het zeggen: met minimale investering!) de luxe kunt permitteren om nog maar 20 uur per week te werken, terwijl toch je inkomen blijft stijgen !!!
Maar goed, dat geloven jullie toch niet.

Anubis.

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: de vraag is......................

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Laat staan dat jullie ook eens een keer TOEGEVEN ( maar dan zul je toch eerst moeten WILLEN lezen) dat er positieve kanten aan MLM zitten.
Inderdaad, sommige worden rijk. Voor hun dus positieve kanten.
De rest verliest alleen maar geld.

Anubis, ik heb je in een andere thread gevraagd met welke punten van deze test jij het niet eens was, daar hoor ik je niet meer over.
Was mooi geweest om ons eens duidelijk te maken waar we fout zitten.

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: de vraag is......................

Ongelezen bericht door student26 »

Die positieve kanten zijn al tientallen malen de revue gepasseerd in diverse threads.
Goed, dat zal dan aan "ons" liggen, dat hebben "we" dan niet goed gelezen. In ieder geval ik niet. Dus kun jij ze vast even hier samenvatten.

Student62

Re: de vraag is......................

Ongelezen bericht door Student62 »

Goed, dat zal dan aan "mijzelf" liggen, dat heb "ik" dan niet goed gelezen. In ieder geval ik niet wijs zijn. Dus kan ik ze vast even hier samenvatten.....

eh ja :shock:

Gast

Re: de vraag is......................

Ongelezen bericht door Gast »

:lol: :lol: you crack me up dude!!! hihihihihi haaaaaaaahhiihihihihaaahahahahahahaha

Gast

Re: de vraag is......................

Ongelezen bericht door Gast »

hij is gewoon een eigenwijze poephomo

Gast

Re: de vraag is......................

Ongelezen bericht door Gast »

HEEEEEEEEE luitjes, ga toch lekker wat anders doen op de vrijdagavond.
beetje uiteten, beetje bioscoopie, beetje borrelen en dan heeeel laat op de avond beeeetje wipuh. Is heel goed voor de gezondheid :lol:
prettig weekend allemaal he
:lol:
[/b]

Gast

Re: de vraag is......................

Ongelezen bericht door Gast »

hij is gewoon een eigenwijze poephomo
whaaaaaaaahahahahahahaha :lol:

Gesloten