Hierbij wil ik een klacht melden van essent, ook al zijn zij niet de enige die hier schuld zijn.
Vorig week ontving ik van Essent een incasso melding, ik had een rekening nog niet betaald en stond sinds 15 september met een achterstand van 45 euro INCLUSIEF 15 euro incasso kosten.
Ik zou deze rekening volgende week betalen, binnen de termijn, maar wat gebeurd er nu???
Ik krijg een serieuze incasso melding dat ik nog een bedrag van 300 euro (hoger dan dat maar ik houd het hierop om het uit te leggen) open had staan.
Het bedrag MOET binnen 3 dagen op hun rekening staan anders geven ze de vordering uit handen!
Wat moet ik nu doen? Ik krijg vaak post te laat en ook wel eens post die verdwijnt in andermans brievenbus. Essent vind dat geen reden om de rekening niet te betalen.
Ik snap het dus niet, in de brief van vorige week stond dat ik een bedrag van 45 euro moest betalen en nu spreken ze over 300 euro.
Ze moeten begrijpen dat ik geen wanbetaler ben en ik alles op tijd wil betalen maar ik krijg nooit acceptgiro's. Alleen aanmaningen met flinke administratie kosten.
Wie kan mij hier bij helpen? Dit probleem moet afgelopen zijn!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Essent? Incasso's nooit gehad
Re: Essent? Incasso's nooit gehad
al eens gedacht aan automatische incasso??
Re: Essent? Incasso's nooit gehad
Oftewel hoe kom ik snel en gemakkelijk van mijn geld af
onder het motto: "Ik snap er geen zak van maar Essent zal het beste wel met me voor hebben". Hoe naief kan je zijn, zeker na alle berichten in dit forum.
Vraagsteller moet gewoon zorgen dat z'n postbezorging betrouwbaarder wordt!
onder het motto: "Ik snap er geen zak van maar Essent zal het beste wel met me voor hebben". Hoe naief kan je zijn, zeker na alle berichten in dit forum.
Vraagsteller moet gewoon zorgen dat z'n postbezorging betrouwbaarder wordt!