LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] slechte verbinding chello

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
rosita

slechte verbinding chello

Ongelezen bericht door rosita »

hallo allemaal
ik ben al een half jaar bij chello en heb al volgens mij 10x geen goede of juist helemaal geen verbinding en als ik bel zeggen ze steedt hetzelfde er is een storing maar ik betaal wel 70 euro per maand en dat voor een verbinding die het af en toe doet omdat er zogenaamd een storing is :evil:
erg irritand

Gast

Re: slechte verbinding chello

Ongelezen bericht door Gast »

Hoe lang duurt zo'n storing?
10 keer op een half jaar is op zich niet veel als de storingen maar kort duren.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Ik weet precies wat je bedoelt, heb zelf een jaar bij chello gezeten. Was 50 euro per maand en vaak zeeeeer langzaam of helemaal dood. Ik deed regelmatig tests met hun eigen snelheidsmeter waarbij ik soms nog geen 500bps haalde, chello zegt dan doodleuk: dat is een prima verbinding :?
Ik ben direct na het eerste jaar weer teruggegaan naar ADSL, betaal nu 40 euro voor een constante 2000bps verbinding van Tiscali, nu (tijdelijk) zelfs 6000bps.

Als er niet teveel kosten aan zitten (en als het uberhaubt mogelijk is) zou ik 'downgraden' naar chello basis of light of hoe ze het ook noemen tegenwoordig en zodra het eerste contractjaar erop zit...wegwezen! Als je verbinding toch vaak slecht is, kun je beter met een goedkopers abo zitten.

Chello doet namelijk NIETS met je klachten en wil je doen geloven dat zulke dingen normaal zijn en overal voorkomen..

rosita

Ongelezen bericht door rosita »

meestal duren ze de halve dag
maar er zitten dagen bij dan heb ik de hele dag geen internet meer
en als je dan op iets zit te wachten een e-mail ofzo dan is het wel erg irritant

Gesloten